درب ضد شیک ,خرید درب ضد سرقت شیک,درب ضد زیبا,درب ضد سرقت ,راشا در

تاثیر مدل درب ضد سرقت شیک و زیبا بر دکوراسیون

  • سه شنبه 27 فروردین 1398
  • 7833 نفر

زیبایی موردی ست که همواره انسانها به آن اهمیت میدهند.طراحی و دکوراسیون خوب میتواند تاثیر زیادی در آرامش ما در منزل و یا بالا رفتن راندمان کاری در محیط کار شود.درب ضد سرقت یکی از اجزای مهم و اساسی در یک ساختمان است و زیبایی و شیک بودن درب ضد سرقت میتواند یکی از عوامل بهبود دکوراسیون محیط اطراف شما شود.

درب ضد سرقت شیک وزیبا

به نظر شما مهمترین اصل در خرید درب ضد سرقت چیست؟
مقاومت و کارایی درب ضد سرقت؟
قیمت درب ضد سرقت؟ و یا زیبایی ؟
همه موارد بالا از اهمیت بالایی برخوردارند و باید با توجه به شرایط و سلیقه خود درب ضد سرقت مناسب را انتخاب و خریداری کنید.
در این مقاله به ظاهر درب ضد سرقت و نقش آن در دکوراسیون منزل میپردازیم .

درب ورودی ساختمان از نقاط کانونی خارج و داخل منزل است، از این رو که اولین و آخرین چیزی ست که میهمانان میبینند دارای اهمیت فراوانی ست.اولین نقطه تاثیرگذار که هر بیننده از نمای بیرونی، زیبایی یک ساختمان را درک میکند درب ورودی آن است.دکوراسیون این فضا،یکی از مهمترین نکاتی است که برای محیط های خانگی و اداری باید توجه کرد.
خود شما در هر بار ورود به منزل و یا خروج از آن با آن روبرو میشوید. این درب میتواند یک درب ساده باشد، مانند یک کت ساده، و یا یک بخش کاملا زیبا و شیک و نشانگر دقت و سلیقه ی شما باشد.
همان گونه که همه می دانیم، درب ضد سرقت  یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش هایی است . که سبک دکوراسیون داخلی منزل شما را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین در صورتی که در انتخاب درب دقت کنید، قادر خواهید بود، تا ظاهر منزل را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید.
 مسلم است که درب داخلی  نیز بخش مهمی از منزل است، و برای انتخاب  آن باید دقت کرد و وقت گذاشت.
ما در اینجا پیشنهاداتی را برای درست انتخاب کردن و خرید درب ضد سرقت زیبا و شیک به شما عزیزان ارائه می دهیم،با این امید که به شما عزیزان کمک کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 
در ابتدای کار باید به این موضوع بپردازید که میزان زیبایی درب منزل شما در چه حدی برای شما مهم به حساب می آید و زیبایی و ظاهر درب منزل شما باید با چه دکوراسیونی ست باشد؟ ایا نیاز به تم رنگی خاصی دارید که به روی درب ضد سرقت منزل خود به روی آن کار کنید؟

درب ضد سرقت شیک
اهمیت درب ضد سرقت در دکوراسیون  منزل


درب ضد سرقت وزن زیادی دارد و برای ساخت کلاف داخلی و قسمت میانی درب ضد سرقت از ورقه های فلزی استفاده شده است.(:با توجه به اینکه این درب ها بسیار سنگین هستند ،استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ برای ساخت چارچوب باعث بالاتر رفتن مقاومت چارچوب جهت نگه داری درب ها می شود. در غیر این صورت درب پس از مدتی نشست کرده و از حالت رگلاژ خارج می شود.
درب ضد سرقت یا ورودی ساختمان از نظر رنگ درب، طرح درب، جنس درب میتواند متغییر بوده و با ساختمان شما همخوان (ست) گردد.
شما میتوانید با خریدی بسیار ارزان (نسبت به سایر لوازم دکوراسیون) تاثیری بسیار بزرگ بر ظاهر ساختمان شما بگذارد.
سبک درب قادر است تا تفاوت چشمگیری را در دکوراسیون منزلتان ایجاد کند. در صورت تمایل شما می توانید چندین سبک را با هم تلفیق کنید. اما این نکته را فراموش نکنید که بیشتر از همه از سبک هایی استفاده کنید، که شباهت زیادی به هم دارند. و در واقع با دکوراسیون منزل شما همخوانی دارند. مثلا یک درب بزرگ و سنگین که بیشتر برای فضاهای خیلی بزرگ و شیک و مجلل استفاده می شود. به درد یک اتاق ۹ متری در یک آپارتمان کوچک نمی خورد.
طبیعتا آنچه که باعث زیبایی و تفاوت در طراحی درب های ضد سرقت میشود رنگ و روکش آنهاست که سبب بوجود آمدن طرح های متنوع از درب های ضد سرقت شده است. بطور کلی انواع رویه  درب ضد سرقت را می توان به دسته بندی های زیر تقسیم بندی نمود:


رویه برجسته لوکس:

این نوع رویه ها از ام دی اف 8 یا ۱۰ میلی متر با رویه چوب راش یا گردو و اضافه کردن و چسباندن پروفیل های روکش شده درست می گردد.


رویه برجسته اکونومی:

از  ام دی اف با روکش راش یا گردو روکش شده سپس قطعاتی از ام دی اف با طرحهای مختلف که با دستگاه سی ان سی طرح داده شده روی ام دی اف اصلی چسبانده می شود، رویه درب ضد سرقت با رنگ پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می گردد.طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی ان سی انتخاب می گردد.


رویه درب ضد سرقت CNC:

روکش راش یا گردو. رویه های درب ضد سرقت سی ان سی برای پروژهای متوسط و طرحهای مدرن معماری پیشنهاد می گردد.


رویه دربهای ضد سرقت نوع PVC:

mdf   که انواع طرحهای سی ان سی روی آن حکاکی می گردد.


رویه های درب ضد سرقت نوع ملامین: ام دی اف این نوع رویه ها معمولاً دارای ضخامت 5 یا ۸ میلی متر بوده که یک ورق نازک ملامین روی آن پرس می گردد و روی داخل شیارها باریک با رنگ شاپن پوشیده می شود.

روکش درب ضد سرقت هم جنس های مختلفی دارد.برای آشنایی با آنها مقاله روکش درب ضد سرقت را مطالعه کنید.

  • اگر بودجه شما برای درب ضد سرقت برجسته لوکس کافی نباشد، پیشنهاد ما درب ضد سرقت برجسته اکونومی ست.
  • رویه برجسته لوکس، اکونومی و سی ان سی به دلیل روکش چوب قابلیت رنگ شدن مجدد را دارند و چنانچه آسیبی به رویه درب ضد سرقت وارد شود می توان دوباره رنگ آمیزی نمود.
  • رویه درب ضد سرقت پی وی سی و ملامین به دلیل داشتن رویه صنعتی امکان رنگ آمیزی مجدد را ندارد و چنانچه آسیبی به رویه درب ضد سرقت وارد آید می بایستی رویه کلاً تعویض گردد، همچنین رویه درب ضد سرقت پی وی سی برای مناطق با دمای زیاد مانند جنوب کشور پیشنهاد نمی شود زیرا که امکان جدا شدن پی وی سی از ام دی اف در درجه حرارت بالا وجود دارد.

بهتر است بدانید که این روکش به روی کیفیت و امنیت درب منزل شما تاثیری نداشته و نمی توان گفت که این درب از درب فلزی بهتر یا بدتر است. ولی باتوجه به شرایط محیطی و میزان رطوبت گزینه ها متفاوت است .مثلا در صورت بالا بودن رطوبت بهتر است از روکش های آلومینیومی استفاده نمایید.
امروزه استفاده از روکش چوبی درب ضد سرقت به حدی بسیار زیاد شده است، که خود تولید کنندگان نیز در پاره ای از مواقع نمی توانند انواع جدید روکش را تشخیص دهند. البته ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از روکش های تولیدی را کشور های اروپایی به خصوص ترکیه تولید می کند.
البته بسیاری از فرایند های تولید درب ضد سرقت ایرانی نیز توسط مهندسین ترکیه ای در ایران انجام می شود و یا پایه گذاری شده است. علت این امر این است که تکنولوژی به کار رفته در کشور ترکیه بسیار پیشرفته تر از ایران و دیگر کشور های دنیا می باشد.
جنس روکش های چوبی که در حال حاضر استفاده می شود از گردو و راش وبلوط آمریکایی می باشد. علت استفاده بیشتر از چوب گردو و راش برای روکش چوبی درب ضد سرقت ، طرح زیبا و جنس با کیفیت این دو نوع چوب می باشد.
این روزها بیش از همه، روکش های طرح چوب گردو و بلوط آمریکایی بیش از سایر انواع روکش ها مورد توجه هستند چراکه زیبایی این نوع طرح چوب به اندازه ای است که حتی تنها با یک رنگ سبک و ساده می توانید شاهد دربی بسیار زیبا با نمایی خارق العاده باشید.
درب های ضد سرقت از نظر امنیت و شکل داخلی تفاوت زیادی با هم ندارند.تنها چیزی که باعث می شود قیمت درب ضد سرقت گران یا ارزان باشد شکل ظاهری درب می باشد که به میزان برجستگی چوب کار شده بستگی دارد.
قیمت روکش های درب ضد سرقت بر اساس نوع چوب به کار رفته و همچنین میزان برجستگی روکش چوبی درب ضد سرقت تعیین می شود.استفاده از چوب گردو در روکش چوبی درب ضد سرقت قیمت تمام شده درب و در نهایت قیمت نهایی خرید درب ضد سرقت را بیشتر می کند.

درب ضد سرقت


دستگیره درب ضد سرقت


دستگیره درب ضد سرقت از دیگر قسمت های آن است که علاوه بر ایجاد امنیت میتواند بر زیبایی درب ضد سرقت هم تاثیر بگذارد.
دستگیره‌ درب ضد سرقت نیز از جمله کالاهایی هستند که بر زیبایی درب ها و حتی محیط ساختمان تأثیرگذار هستند. این در حالی است که بسیاری از مردم نمی‌دانند، اکثر کالا و تجهیزاتی که در ساختمان‌هایشان استفاده می‌شود، دارای خدمات پس از فروش خوبی هستند. مثلاً قفل و حتی دستگیره‌ درب ضد سرقت در صورت خراب شدن، قابلیت استفاده از ضمانت شرکت عرضه‌کننده آن کالا را دارد.
انتخاب دستگیره درب سلیقه ای می باشد. در انتخاب دستگیره درب ضد سرقت به دلیل شکل ظاهری رویه ی درب ضد سرقت باید به همخوانی دستگیره با محل قرار گیری دستگیره توجه زیادی کرد. زیرا در غیر این صورت امکان دارد دستگیره روی قسمت های برجسته رویه ی در یا در محل طرح های آن قرار گیرد. پس باید اندازه آن متناسب با محل قرار گیری باشد. شکل ظاهری دستگیره نیز بسار مهم می باشد چرا که مدل رویه درب ضد سرقت مانند: زاویه دار بودن ، کرو(منحنی) ، و اشکال هندسی در انتخاب نوع دستگیره مهم می باشد. بطور مثال درب هایی با رویه طرح نردبانی بیشتر از دستگیره های لوله ای استفاده می شود و یا درب هایی با رویه لوکس و خیلی برجسته از دستگیره های عمودی و لوکس استفاده می شود. و همینطور در دربهایی با رویه ای که طرح نیم دایره و یا دایره دارند معمولا از دستگیره های هلالی شکل استفاده می شود. انتخاب دستگیره درب ضد سرقت می تواند در جلوه طرح درب شما نقش بسیار مهمی را داشته باشد و نحوه قرار گیری آن نیز می تواند جلوه دستگیره را بهتر کند.

دستگیره درب ضد سرقت


شما می توانید درب ضد سرقت منزل خود را به صورت شخصی سازی شده سفارش داده و تحویل بگیرید،. این موضوع یعنی شما می توانید از هر نوع طرحی به روی درب منزل خود استفاده نمایید و باتوجه به نسبت تم رنگی محدودیتی در این زمینه ندارید،و میتوانید درب ضد سرقت شیک و زیبا متناسب با دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

درب ضد سرقت راشا تولید کننده  درب ضد سرقت لابی و ویلا و همچنین مدل های ارزان قیمت تر برای ساختمان ها و درب ورودی منازل،درب ضد حریق میباشد،آماده همکاری با شما عزیزان است.


 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.