درب ضد سرقت ,درب ضد سرقت سفید,درب ضد سرقت ارزان,درب ضد سرقت راشا,کرونا,ضد عفونی درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت در دوران کرونا

  • چهارشنبه 15 مرداد 1399
  • 2222 نفر

خرید درب ضد سرقت در دوران کرونا

خرید اینترنتی درب ضد سرقت 


با توجه به شیوع بیماری کرونا و سعی در دوری از اجتماعات به منظور مقابله با کرونا ، نیاز روز افزون مردم به خرید های اینترنتی بیشتر از گذشته شده است. خرید اینترنتی درب ضد سرقت کار اصلا سختی نیست ، کافیست تا شما یه سری اطلاعات را داشته باشید تا بتوانید به راحتی و به دور از ویروس کرونا خرید درب ضد سرقت خود را از منزل انجام دهید.  در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا نماییم ، در ادامه میخواهیم شما را با ترفند هایی آشنا کنیم که بتوانید همانند یک حرفه درب ضد سرقت اصلی از فرعی را تشخیص دهید.
 

corona viruse

اگرچه تشخیص اصل بودن درب ضد سرقت بسیار مشکل است، اما با ارزیابی نکات زیر می توانید اطلاعات زیادی درباره امنیت این درب کسب نمایید: جنس چارچوب ، روکش ، ضخامت چارچوب ، ورق و آهن آلات مورد استفاده در درب ، جنس لولا ، قفل ها و یراق ،متناسب با آب و هوای منطقه ، کیفیت دستگیره ها

 

کلید

 

ضد عفونی کردن درب ضد سرقت

در دوران کرونا بحث ضد عفونی کردن کردن درب ضد سرقت  یک امر مهم محصوب میشود . درب‌های ضد سرقت از رویه چوبی با رنگ پلی اورتان ساخته می‌شود . برای ضد عفونی درب ضد سرقت شما باید با ساختار درب ضد سرقت آشنایی داشته باشین تا آسیبی به درب ضد سرقت نرسد. با توجه به اینکه در دوران کرونا از الکل برای ضد عفونی کردن سطوح استفاده میشود و همانطور که میدانید الکل حلال رنگ است و استفاده از آن برای ضد عفونی کردن رویه های درب ضد سرقت به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. این امر به مروز زمان باعث کدر شدن رنگ درب و از بین رفتن رویه درب ضد سرقت خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما این است که  برای ضد عفونی کردن درب ضد سرقت منزل خود از مقدار کمی وایتکس رقیق شده با آب به وسیله آبپاش و تمیز کردن با دستمال استفاده کنید . همچنان شما با دستمالی که از جنس الیاف نانو باشد به خوبی میتوانید درب ضد سرقت خود را به راحتی از مواد ضد عفونی پاک کنید ، تا آسیبی به درب ضد سرقت شما نرسد. 

در مورد ضد عفونی کردن یراق آلات درب های ضدسرقت که  معمولاً فلزی هستند و با آبکاری و یا رنگ آمیزی پوشیده شده اند ،  پاشیدن الکل به صورت مستقیم بر روی آنها ممنوع است و باعث از بین رفتن پوشش‌ آن می‌شود. بنابراین توصیه ما یبه شما این است که الکل را با آب مخلوط کرده و بعد از آن ترجیحا دستمالی با الیاف نانو انتخواب کرده و آن را به این محلول آغشته و یراق آلات را با آن تمیز کنید و یا از مخلوط آب و وایتکس با دستمال آغشته به آن استفاده شود. با توجه به اینکه دست بیشترین تماس را با یراق آلات درب ضد سرقت دارد، توصیه می‌شود ضدعفونی کردن یراق آلات به صورت مستمر و در چندین مرحله در روز انجام شود. همچنین تمیز کردن کلیدهای درب با الکل و یا مخلوط آب و وایتکس نیز توصیه می‌شود.

 

مطالب مشابه : درب ضد حریق

 

 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.