درب ضد سرقت در ملایر

درب ضد سرقت در ملایر

  • دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
  • 2265 نفر

درب ضد سرقت در ملایر

درب ضد سرقت در ملایر

ملایر شهری است که در غرب ایران واقع شده است و همچنین ملایر دارای جمعیت بالایی در استان همدان می باشد . ملایر به معنی سرزمین آتش است. 
گویش محلی ملایر را به زبان لری و زبان لکی معرفی می‌کنند.
ملایر دارای فضای سبزبسیار زیادی هست ، که شامل ۴۰ پارک و ۴ پارک جنگی است، همچنین دارای یک پارک بسیار قدیمی به نام پارک سیفیه می باشد. آثار دیدنی که در ملایر معروف است می‌توان به پارک سیفیه و یخچال میرفتاح و شهر زیرزمینی بام ملایراشاره کرد.
آب و هوای ملایر به این صورت است که دارای طبیعت معتدل کوهستانی با زمستان‌هایی بسیار سرد و پر برف بوده و همچنین دارای تابستان‌های معتدل می باشد.


از نظر صنایع و کارخانه‌هایی بسیار فعال در این شهر که در زمینه صنایع چوب و مبلمان می‌باشد و همچنین از مهمترین دست آورد های شهر ملایر می ‌توان به فرش های بسیار معروف و خشکبار وهمچنین عسل نیز اشاره کرد. ملایر جزو قطب اصلی بزرگترین تولیدکننده مبل در ایران است، همچنین بزرگترین صادرکننده مبل و منسوجات چوبی به عراق و سایر کشورها می‌باشد. در واقع گستردگی صنعت مبل و منبت در توسعه ملایر بسیار مؤثر بوده‌است.


اقلیم شهر ملایر


ملایر شهری کوهستانی است و در میان رشته کوه زاگرس قرار گرفته‌است. بافت اصلی شهر در جلگه‌ای مسطح ساخته شده و آب هوایی معتدل کوهستانی دارد

 

درب های ضد سرقت مناسب با شهر ملایر


از نظر انتخاب نوع درب ضد سرقت متناسب با آب و هوای شهر ملایر ، تمامی انواع درب های ضد سرقت که در سایت راشا موجود می باشد قابل استفاده می باشد.
زیرا تمامی درب های ضد سرقت راشا دارای روکش راش بوده و از نظر کیفیت ، بسیار مرغوب است . تمامی مدل ها به دلیل داشتن ورق آهنی 100% درصدی قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی می باشند.

 

 

 

مطالب مشابه : درب ضد سرقت سفید

درب ضد حریق

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.