درب ضد سرقت,درب ضد سرقت مدرن,خرید درب ضد سرقت ,قیمت درب ضد سرقت ,نصب درب ضد سرقت ,نصب درب ضد سرقت مدرن ,درب ضد سرقت طوسی ,قیمت درب ضد سرقت مدرن

  درب ضد سرقت مدرن

  • دوشنبه 1 اسفند 1401
  • 3038 نفر

  درب ضد سرقت مدرندرب های ضد سرقت مدرن مدلی از درب ضد سرقت جدید است که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند . این نوع درب ها در آپارتمان هایی با سبک معماری مدرن بکار می رود. این سبک به گونه ای است که بر فرم ساده بر روی ظاهر متمرکز است .  سبک مدرن عموما شامل خط های تیز و تمیز است. همان طور که میدانید در تمامی نسل ها ، انسان ها عموما از سبک خاصی برای طراحی و ساخت ساختمان ها پیروی می کردند. 

  درب ضد سرقت مدرن


درب های ضد سرقت مدرن مدلی از درب ضد سرقت جدید است که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند . این نوع درب ها در آپارتمان هایی با سبک معماری مدرن بکار می رود. این سبک به گونه ای است که بر فرم ساده بر روی ظاهر متمرکز است . 
سبک مدرن عموما شامل خط های تیز و تمیز است. همان طور که میدانید در تمامی نسل ها ، انسان ها عموما از سبک خاصی برای طراحی و ساخت ساختمان ها پیروی می کردند. 

 

 

  امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن فرهنگ ها ، عقایدی در معماری ورود پیدا کردند که شما در حال حاظر شاهد اوج شکوفایی این معماری هستید.  از همین رو در قرن حاظر ، افراد عمدتا افراد به دنبال طراحی های مدرن هستند که فضایی بسیار خاص و منحصر به فرد را برای منزل یا محل کار خود به وجود بیاورند.


از مهمترین عناصر معماری مدرن استفاده از متریال شیشه و طبیعتی در طراحی سازها است که باعث شده است  نور بیشتری وارد محیط آپاراتمان ها با طراحی مدرن بشود. این موضوع باعث وسیع تر دیده شدن فضا نیز می شود و همچنین از داخل آپارتمان ویو بهتری دارد. همچنین ویژگی مهم دیگر ارتباط بین فضای مدرن خانه ها می باشد به طور مثال برای دیوار ها از شیشه استفاده می‌شود یا جزیره در آشپزخانه منزل شما نمونه بارزی از طراحی مدرن است. استفاده از درب ضد سرقت مدرن نیز یکی از مهمترین عناصری است که در طراحی مدرن مورد توجه قرار میگیرد . شما اگر میخواهید منزلی با طراحی مدرن داشته باشید باید از درب ضد سرقت مدرن در اپارتمان خود استفاده کنید . زیرا درب ورودی منزل شما اولین چیزی است که به چشم بیننده می آید ، پس از این رو برای جذب اولین نگاه شما باید از این ویژگی در منزل یا آپارتمان خود استفاده کنید. 

 

 

انواع درب ضد سرقت مدرن

 

این نوع درب ها امروزه در همه جای دنیا طرفداران بیشماری را جذب کرده و مورد استفاده قرار میگیرد . درب های ضد سرقت ترک نیز با طراحی های خاص و منحصر به فردی که دارد بسیار مورد پسند است . اما این نکته را به یاد داشته باشید که به دلیل کیفیت بالای درب های ضد سرقت مدرن ترک ، قیمت این نوع درب ها بسیار بالا است . و اگر شما از جهت اقتصادی بخواهید به این موضوع بپردازید متوجه خواهید شد که خرید این نوع درب ها با توجه به افزایش دلار مقرون به صرفه نبوده و ما پیشنهاد میکنیم که شما از درب های ضد سرقت مدرن ایرانی که کیفیت بسیار مطلوب و قابل قبولی دارد استفاده کنید . در ادامه به این موضوع می پردازیم . 
درب ضد سرقت مدرن ایرانی 

درب ضد سرقت مدرن ایرانی از جهت کیفیت و همچنین روش ساخت و استفاده از متریال مناسب و با کیفیت به دلیل تولید در داخل ایران از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است .  این نوع درب های ضد سرقت روکش متفاوتی نسبت به سایر درب ها دارد و در واقع میتوان گفت که قیمت درب ضد سرقت مدرن با توجه به بسته بندی انواع درب های امنیتی ، براساس نوع روکشی که در آن استفاده شده است ، توسط مشتری قیمت گذاری می شود.

شروع قیمت درب های ضد سرقت مدرن از 4 میلیون تومان است که نوع روکش کار شده در آن رنگ پوششی است. خرید درب ضد سرقت با روکش رنگ های پوششی علاوه بر کاهش هزینه شما جلوه ویژه ای را در عین سادگی برای شما به ارمغان می آورد  ، از همین جهت بهترین گزینه برای مشتریانی است که به دنبال پیروی از سبک دکوراسیون مدرن بوده ، درب ضد سرقت مدرن است.

 

  جنس درب ضد سرقت مدرن


درب های ضد سرقت مدرن با توجه به قیمت آن ، از متریال متفاوتی ساخته می شود . به عنوان مثال به درب ضد سرقت روناس با مشخصات زیر به قیمت   6.800.000 تومان فروخته می شود. 
 مدل رنگ رویه :الکترواستاتیک 
رنگ چهارچوب  : الکترواستاتیک
قفل تیپ ترک
ضخامت ورق چارچوب: 1.5mm
 ورق داخلی ايمنى فولادی 100% 
ابعاد : 115*210
اندازه کفی  :  18
سیستم چهارچوب ضد دیلم 
ابعاد این مدل درب ضد سرقت به صورت سفارشی قابل ساخت می باشد.
درب های ضد سرقت مدرن شرکت راشا ، قابلیت تولید در رنگ های مشکی ، گردویی ، طوسی و ... دارند. پس از این رو شما با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خودتان می توانید رنگ دلخواه درب ضد سرقت آپارتمان خود را سفارش دهید. 


نصب درب ضد سرقت مدرن


نصب درب های ضد سرقت مدرن نیز همانند بقیه درب ها می باشد . شما با توجه به قیمتی که بابت خرید این نوع درب ضد سرقت می پردازید باید نصاب حرفه ای پیدا کنید ، زیرا در صورت حرفه ای نبودن نصاب شما متضرر می شوید.  نصب فریم درب ضد سرقت به این شکل می باشد که ، چهارچوب درب را باید قبل از سفیدکاری نصب شود و همچنین به خاطر داشته باشید که عایق‌کاری های ضد زنگ چهارچوب قبل از نصب انجام شود.
شما در صورت تمایل میتوانید درب قدیمی خودرا تبدیل درب به ضد سرقت جدید نمایید ، و واضح است که می توانید درب ضد سرقت را بر روی همان چهارچوب درب قدیمی نصب کرده و از هزینه اضافی جلو گیری نمایید.  در ادامه شما باید بدانید که هزینه نصب درب ضد سرقت به همراه هزینه حمل و نقل  حدوداً 10 % قیمت درب می باشد. قفل و دستگیره درب ضد سرقت به صورت مجزا از درب نصب خواهد شد.
اطلاعات تکمیلی در مورد نصب چهارچوب یا فریم درب ضد سرقت را میتوانید از طریق لینک زیر مطالعه فرمایید. 

 چهارچوب درب ضد سرقت

 

مطالب  مشابه : خرید درب ضد سرقت
 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.