قفل درب ضد سرقت کاله,درب ضد سرقت ,درب ضد حریق,درب فلزی,در,درب ضد سرقت ترک,درب ضد سرقت ارزان,درب ضد سرقت عمده

قفل درب ضد سرقت کاله

  • سه شنبه 22 مهر 1399
  • 6070 نفر

قفل درب ضد سرقت کاله

قفل درب ضد سرقت کاله

قفل هایي که در درب های ضد سرقت به کار عموما به کار میروند ، دارای ساختار مهندسی خاصی بوده و این قفل ها در انواع مختلف موجود می باشند که این تفاوت ساختار در قیمت آن تاثیر گذار است و در زمان تعمیرات بنا به خواسته مشتری قفل درب ضد سرقت از تولیدی خریداری شده و برای تعویض به محل برده می شود. قفل های برند کاله که دارای کیفیت بالا و با طراحی منحصر به فرد و مستحکم که دارند، به جهت نصب بر روی درب های ضد ضد سرقت آپارتمان های لوکس و اداری  ک نیاز به  امینت بالا به جهت جلوگیری در برابر سارقین قابل استفاده است و این برند قفل در حدی قوی است که میتوان از کلمه  ضد سرقت به راحتی برای معرفی این نوع قفل استقاده کرد.  قفل کاله کلید امنیت بالایی دارد. تنها ایرادی که میتوان از این نوع قفل گرفت ضعف  از درب های مقاوم در برابر سرقت سیلندر آنهاست که این ایراد در محصولات بسیار گرانتر و کاربردی تر این شرکت برطرف شده است .

سیلندر  یک قطعه جدا از قفل است و به تنهایی ویژگیهایی خاص خود را دارد. جنس بدنه این قفل از فولاد گالوانیزه و جنس پیشانی آهن آبکاری شده است. علاوه بر این تمامی قطعات به کار رفته جهت مقاومت در برابر زنگ زدگی آبکاری شده اند.

 

 

انواع قفل درب ضد سرقت

 

1- قفل های پستچی 

جهت امنیت بیشتر ساکنین می‌توان از قفل پستچی بر رو هر درب استفاده نمود که در صورت انجام این کار، درب تنها به اندازه ۱۰ سانتی متر باز شده و امنیت ساکنین تأمین می‌گردد. همچنین نصب چشمی بر روی اینگونه درب‌ها از موارد دیگری است که مشتریان خواهان آن هستند که در این صورت نیز چنین امکانی در راستای تعبیه چشمی به عنوان یک فاکتور مهم امنیتی بر روی درب‌ های ضد سرفت وجود خواهد داشت.

 

2- قفل داف ترکیه

 در این قسمت از مقاله شما را با برند دیگری از قفل درب ضد سرقت آشنا میکنیم . قفل های درب ضد سرقت داف که در بین قفل های بسیار محبوب ضد سرقت قرار داشته و از نظر کیفیت آن و ساختار ضد سرقتی بودن آن در ردیف محبوبیت قفل کاله میباشد . همچنین این نوع قفل در جزئیات و مغزی قفل تفاوتهای بسیار بارزی دارند. این نوع قفل ها به تناسب سلیقه مشتریان متفاوت است و طراحی خاصی را دارا  می باشد.

از نظر ظاهری این قفل مانند قفل های دیگر برند مطرح کاله بوده اما از لحاظ ایمنی و آلیاژ ذاخلی و نوع مغزی داخلی بسیار قابل قبول است و شامل استانداردهای روز دنیا  است .

نحوه تعویض قفل درب ضد سرقت در این مورد تفاوتی با قفل های دیگر ندارد. نحوه تعویض مغزی قفل ضد سرقت در کاله و داف نیاز به شناخت دقیق و کامل قفل دارد و افراد عادی نمی توانند این کار را انجام دهند زیرا هسته مرکزی قفل ضد سرقت، مغزی آن است.

 

3- قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه

این قفل دارای بدنه ای از آهن گالوانیزه است و زبانه ها از فولاد ساخته شده اند.

قفل ضد سرقت کاله کلید همراه با رزت ارائه میشود که از آهن سخت ساخته شده اند.

این قفل در بسته بندی خود به صورت قفل پایین و بالا قرار دارد و شما میتوانید ست کامل ملزومات مورد نیاز خود را به صورت یکجا داشته باشید

به جرأت می توان گفت که درب ضد سرقت ضامن امنیت منازل و ساختمان ها می باشد و کیفیت و ساختار قفل درب ضد سرقت برای تحقق این هدف امری الزامی و منطقی است. در بین قفل های مختلفی که بر روی درب های ضد سرقت نصب می شوند چند نمونه در شاخص های بالایی قرار دارند که قفل درب ضد سرقت کاله یکی از آن هاست که در رتبه های بالای این شاخص بندی جای گرفته است و دلیل این امر به کارگیری آلیاژ و مواد مستحکم و مغزی ماندگار با کارکرد عالی می باشد. امنیت منزل جزو مهمترین عامل ها برای تعیین کیفیت قفل انتخابی درب های ضد سرقت است به علت مقاومت بالا و نحوه عملکرد این نوع قفل ها ، تلاش سارقان برای ورود به آپارتمان یا ساختمان شما  بدون سرانجام می ماند.

در بحث تعویض قفل درب ضد سرقت نکاتی را به طور دقیق ذکر کردیم اما دقت کنید که نوع قفلی که قرار است بر روی درب ضد سرقت اجرا یا تعویض شود دارای کیفیت مطلوبی باشد. تعویض قفل درب ضد سرقت معمولی با قفل های کاله سبب می شود تا مدت طولانی از تعمیرات درب ضد سرقت بی نیاز شوید و با خیالی آسوده منزل خود را ترک کرده و دغدغه ذهنی در این زمینه نداشته باشید.

هنگامي که افراد برای تعویض قفل درب ضد سرقت و تعمیرات درب ضد سرقت با شركت آتار درب سلماس تماس می گیرند ما اين اطمینان را به آن ها می دهیم که قفلی که قرار است بر روی درب ضد سرقت نصب شود اصل بوده و بالاترین کیفیت را داراست.

 

آشنایی با قفل درب ضد سرقت کاله

در درب های ضد سرقت از ورقه ی کاملا فلزی برای افزایش امنیت استفاده می شود و با قرار گرفتن پلاستو فوم در بین ورقه فلزی یک عايق صوتی برای درب ضد سرقت ایجاد مي كند. در تولید درب ضد سرقت موارد متعددی رعایت می شود و از ورق های ام دي اف و روکش چوب طبیعی مانند گردو، راش، زيتون و .. در آن استفاده می شود كه زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می نمايد و به جرأت می توان گفت که مهمترین بخش درب ضد سرقت بخش قفل آن است که داراي ساختار مهندسی از نظر ايمني مي باشد.

در بحث تعویض قفل درب ضد سرقت نیز این امر وجود دارد که کارفرما چه نوع قفلی را در نظر دارد و تعمیرکار پس از جویای درخواست مشتری اقدام به خرید از شرکت طرف قرارداد نموده سپس اقدام به تعویض قفل درب ضد سرقت می کند و باید دقت کنید که تمامی درب های ضد سرقت در انواع مختلف دارای چهارچوب خاص خود بوده که در هنگام نصب در محل مورد نظر گذاشته می شود و سپس درب ضد سرقت بر روي آن نصب مي شود.

 

در بحث تعویض قفل درب ضد سرقت مهمترین قسمت خارج کردن قفل خراب بوده و  باید با ملاحظه انجام شود تا آسیبی به بخش های  دیگر قفل نرسد ،همچنین بعد از خارج کردن قفل درب با استفاده از پیچ بند نوبت به رگلاژ یراق می رسد و پس از آن قفل جدید جای گذاری شده و پیچ می شود.

تفاوت اصلی بین درب ضد سرقت و درب معمولی علاوه بر قفلی که در درب های ضد سرقت نصب می شود و درب های ضد سرقت را از معمولی متمایز کرده است، وجود کلاف فلزی دور لنگه و شبکه فلزی داخلی آن است كه باعث پايين آمدن اهرم درب مي شود و نکته مهم این که بیشتر سرقتی که از منازل انجام می شود به وسیله اهرم کردن درب صورت می گیرد که درب های ضد سرقت با ساختار و قفلی که دارند امنیت منازل را بسیار بالا می برند و به این موضوع توجه کنید که تعمیر قفل درب ضد سرقت و تعویض مغزی آن در صورت ایراد ممکن است و جای هیچگونه نگرانی نيست.

 

مطالب مشابه : درب ضد سرقت یک رو فلز ، درب ضد حریق ، درب ضد سرقت ارزان
 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.