درب ضد سرقت,درب ضد سرقت لابی,انواع درب ضد سرقت لابی,درب لابی چوبی,راشا در

درب ضد سرقت لابی

  • پنجشنبه 27 دی 1397
  • 3526 نفر

با تجملگرایی شدن زندگی امروزه زیبایی ظاهری محل زندگی به یکی از دغدغه های اصلی هر کسی تبدیل شده است. یکی از مکان هایی که در اولین نگاه فرد قبل از ورود به خانه خود با آن مواجه می شود درب لابی ضد سرقت ساختمان است...

درب لابی ضد سرقت

درب ضد سرقت لابی

با تجملگرایی شدن زندگی امروزه زیبایی ظاهری محل زندگی به یکی از دغدغه های اصلی هر کسی تبدیل شده است. یکی از مکان هایی که در اولین نگاه فرد قبل از ورود به خانه خود با آن مواجه می شود درب لابی ضد سرقت ساختمان است.

درب ورودی لابی معمولا در چند نوع مختلف تولید می شود که شامل درب لابی ضد سرقت فلزی ، و درب لابی ضد سرقت شیشه ای می شود.

جنس درب لابی ضد سرقت معمولا از چوب یا فلز یا ترکیب این دو ساخته می شود که جنس آن به سیلقه شما و یا مناسب محل نصب میتواند متغیر باشد.

تمامی مدل های درب ضد سرقت به صورت تک لنگه قابلیت تبدیل شدن به دو لنگه و سه لنگه را دارا می باشد.

درب ضد سرقت لابی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و همین امر سبب می شود که شما در انتخاب طرح و رنگ متناسب با نمای ساختمانتان حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

 

درب ضد سرقت دو لنگه و سفارشی لابی

همان طور که مشخص است درب ضد سرقت دولنگه و یک و نیم لنگه لابی از درب های تک لنگه زمان تولید بالاتری نیاز دارند. به دلیل پهنای بالای دربهای ضد سرقت دولنگه و لابی با استفاده از قفل های مخفی ضد سرقت امنیت درب های لابی را افزایش می دهیم. در کنار این مورد رگلاژ درب ضد سرقت دولنگه لابی در کارخانه و در محل پروژه و نصب آن نصب به درب های تک لنگه زمانبر تر می باشد به دلیل اینکه یک طرف درب بر روی لنگه درب میشیند و همین دلیل باعث افزایش زمان رگلاژ درب می شود.

درب ضد سرقت دو لنگه اگر نماي درب برجسته باشد پشت درب از نماي CNC ساده و در پشت لنگه ثابت نیز از قفلهای خاص در بالای درب برای مقاومت بهتر لنگه ثابت استفاده می شود که ایستایی این نوع دربها را افزایش پیدا کند. در کنار این موارد بارگیری درب ضد سرقت دو لنگه لابي در کارخانه و انبار کارخانه و حرکت درب در طول خط تولید سخت تر از دربهای معمولی می باشد.

استفاده از لولاهای ترکیه ای باید بیشتر از حد معمول دربهای تک لنگه انجام شود و به طور کلی میتوان گفت احتمال افتادگی درب در طی زمان و خارج شدن از رگلاژ بیشتر از دربهای معمولی است. البته نوع روکش این نوع دربها نیز شبیه سایر دربهای دولنگه می باشد ولی بهتر از روکش چوبی با رنگ پلی استر استفاده تا با هر گونه زخم و خش بر روی روکش چوب بتوان با استفاده از بتونه و هم رنگ روکش چوب را اصلاح کرد و رنگ دوباره به روکش چوب داد.

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه

علاوه بر اینکه درب ضد سرقت برای ورودی واحد های آپارتمانی مورد استفاده قرار می گیرد، درب ضد سرقت یک و نیم لنگه برای درب ورودی آپارتمان و درب ورودی ساختمان های اداری و تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرید.

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه و درب ضد سرقت ۲ لنگه با توجه به اینکه عرض زیادتری پیدا می کنند باید توجه بیشتری برای امینت این نوع درب ها اختصاص داده شود. هر چه عرض درب ضد سرقت یک و نیم لنگه از ۱۲۰ سانتی متر بزرگتر می شود امنیت درب ضد سرقت بخصوص در برابر نیروهای فشاری با استفاده از قفل مخفی ضد سرقت افزایش پیدا می کند. استفاده از وری های فلزی با ضخامت بالا از هر گونه فشارهای ضربه ای درب ضد سرقت جلوگیری می کند.

درب لابی چوبی

داراي ابعاد متفاوتي است معمولاٌ روال بر اين است كه عرض كمتر از 145 سانتي متر به عنوان درب لابي يك و نيم شناخته شود. بازشو اصلي درب لابي يك و نيم لنگه مي تواند 95 و 35 سانتي متر براي لت كوچك در نظر گرفته شود ولي با توجه به نوع ساختمان ها معمولاٌ عرضهاي متفاوتي براي درب لابي چوبي مورد استفاده قرار مي گيرد. درب لابي چوبي با عرض هاي بزرگ مي تواند محدود به ابعاد مشخص باشد ولي ساختمان سازان با توجه به شرايطي كه دارند دربهاي خودشان را با ابعاد سفارشي، سفارش مي دهند. درب لابي ورودي ساختمان با عرض هاي پشت تا پشت چهارچوب 195 سانتي متر براي دربهاي تك لنگه با كتيبه هاي كناري، درب با عرض 250 سانتي متر براي دربهاي دو لنگه با دو كتيبه هاي كناري ابعاد استاندارد مي باشد. ارتفاع طول نيز براي درب لابي چوبي وجود دارد و ارتفاع زير ساب فريم تا كف فينيشينگ نبايد بيشتر از 215 سانتي متر باشد.

درب لابي چوبي به دو نوع ساخته مي شود و بعضي از ساختمان سازان تمايل دارند كه درب لابي چوبي با يك درب اصلي با بازشو 95 تا 100 سانتي متر و در كنار درب از استراكچرهاي تركيبي شيشه و شبكه فلزي آلومينيوم استفاده كنند كه معمولاٌ اين نوع دربها با كتيبه هاي كناري جذابيت بيشتري براي مشتري و ساختمان سازان دارد. برخي ديگر تمايل دارند كه درب لابي چوبي دو لنگه استفاده كنند و هيچگونه كتيبه و شيشه خور در كنار دربها وجود نداشته باشد. 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.