قفل آژیر دار درب ضد سرقت 

  • سه شنبه 23 شهریور 1400
  • 3297 نفر

قفل آژیر دار درب ضد سرقت به هر حال باز شدن درب با استفاده از حسگر های مغناطیسیی که بر روی چار چوب و قفل گذاشتن ،  تشخیص داده می شود. این راه برای سارقانی که از دیلم اقدام به بازکردن درب می کنندبسیار کاربردی است

قفل آژیر دار درب ضد سرقت 

قفل درب ضد سرقت آژیر دار که به تازگی در دنیای تکنولوژی ورود پیدا کردن با آژیر مخصوصی که روی خود دارند ، از ورود افراد متفرقه به داخل آپارتمان جلوگیری میکنند ، مکانیزم این مدل قفل ها به این صورت است که در صورت ورود غیر مجاز آژیری که داخل آن تعبیه شده با صدای زیادی به صدا درمی آید. 

این مدل قفل که به تازگی  به بازار ارائه شده به این صورت است که از لحاظ ظاهری کاملا شبیه بقیه قفل های درب ضد سرقت است و از داخل همانند بقیه قفل هاست ، حتی داخل درب هم ماند قفل های دیگر است . از نظر نصب نیز تفاوت زیادی با سایر قفل های درب های ضد سرقت ندارد. این قفل ها مجهز به یک صفحه هستند که زمانی که هشدار فعال میشود شما چند لحظه زمان دارید که رمز ورودی خود را وارد کنید تا سیستم هشدار غیر فعال شود . 
درطی تحقیقاتی که انجام شده ، اثبات شده که استفاده از قفل های آژیر دار تا حدود زیادی آمار سرقت از ساختمان ها و منازل و همچنین شرکت ها را پایین آورده است و موجب کاهش سرقت شده است . 

آژیر پس از به صدا در آمدن موجب مطلع کردن همسایه ها شده ، در این صورت افراد غیر مجاز دچار دستپاچگی میشوند ، و در مدل های خاصی از این مدل قفل های آژِیر دار، در این فاصله زمانی نیز پیامکی با مضمون ورود افراد غیر مجاز برای شما ارسال میشود تا شما را از سرقت مطلع سازد. 

 

قیمت  درب ضد سرقت آژِیر دار


در واقع قفل آژیر دار درب ضد سرقت یک سری قفل های مخصوص هستند که روی درب های ضد سرقت نصب می شوند. این قفل ها با آژیر مجهز شده اند، به طور کل و بر اساس استاندار ها درب های ضد سرقتی که دارای قفل آژیردار هستند در رنج قیمت بالاتری می باشد و میتوان گفت که این ویژگی موجب شده تا درب های ضد سرقت امنیت بیشتری داشته باشند. همچنین مورد دیگری که موجب افزایش قیمت این  نوع درب شده وجود سیستم پیشرفته و قابلیت های منحصر بفرد آن است و به همین دلیل روی قیمت تمام شده درب هم تاثیر مستقیم گذاشته است. 


قابل ذکر است که دستگاهای هشدار دهنده ورودهای غیرمجاز در 2 سری در بازار موجود هستند. 
 در مدل هایی با بسته بندی نارنجی هستند که علاوه بر آلارم ، ویژگی ارسال پیامک را به شماره های از پیش تعریف شده را دارد.
در مدل هایی که با بسته بندی زرد ارائه می شود تنها در هنگام ورود غیر مجاز به منزل شما آژیر خطر را به صدا در می اورد.

 

مشخصات فنی قفل آژیردار

 

1.    جنس: استیل ، گالوانیزه  ABS ، PC،PA
2.     باطری: 2 عدد باطری آلکالاین
3.    ابعاد: 28*300*113 میلیمتر
4.    اعلام خطر باز شدن درب از طریق آژیر
5.    عمر باطری: 3 سال حالت آماده به کار
6.    کنترلرها: کلید ودستگیره درب 
7.    سنسورها: سوئیچ مگنت دارو سنسور شوک
8.    صدای آژِیر: صدای 114 دسی بل
9.     سنسور شوک قابل تنظیم چند حالته
10.    تنظیم صدای فعالسازی چند حالته 
11.    قابل نصب برای تمامی سایز های درب ضد سرقت

 

به هر حال باز شدن درب با استفاده از حسگر های مغناطیسیی که بر روی چار چوب و قفل گذاشتن ،  تشخیص داده می شود. این راه برای سارقانی که از دیلم اقدام به بازکردن درب می کنندبسیار کاربردی است ، زیرا در صورت دیلم شد به سرعت آژیر خطر فعال میشود. قابل ذکر است که این دستگاه با دو عدد باتری قلمی استاندارد AA  کار میکند و برای سال ها بدون تعویض باتری قابل استفاده است .در صورت ضعیف شدن باتری  ، قفل یک هشدار برای تعویض باتری به کاربر می دهد.
صدای آژیر این قفل قابل تنظیم روی دو سطح  high & low می باشد.


قفل های ترک شرکت دسی


یکی از معروف ترین شرکت های تولید قفل آژیر دار برای درب ضد سرقت ، شرکت دسی ترکیه است . این برند از قفل ها بالاترین کیفیت قفل آژیر دار را عرضه میکند. مکانیز اصلی این قفل به این صورت است که با وارد شدن ضربه به سیلندر یا درب ، شوک سنسور داخل قفل فعال می شود و آژیر به صدا در میاید . 

 

 

 

مطالب مشابه : درب ضد سرقت ترک ، درب ضد سرقت ارزان 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.