بهترین درب ضد سرقت ایرانی

بهترین درب ضد سرقت ایرانی

  • چهارشنبه 5 شهریور 1399
  • 2608 نفر

بهترین درب ضد سرقت ایرانی

بهترین درب ضد سرقت ایرانی 

اگر بخواهیم بهترین درب ضد سرقت را معرفی کنیم میتوانیم بگوییم بهترین درب ضد سرقت ایرانی از نظر فنی درب های ضد سرقت راشا است که در حال حاظر در بازار از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا این نوع درب ها  ازانواع درب ضد سرقت ایرانی خوب و باکیفیت است  و دارای ویژگی های خاصی می باشد که این درب را از بقیه درب ها منحصر کرده ، از همه مهمتر این نوع درب های ضد سرقت با استفاده از استانداردهای جهانی که میتوان گفت زمینه ای را برای رقابت با نمونه های ایتالیایی و ترک را فراهم کرده است. در این مدل درب های ضد سرقت با توجه به تمامی استانداردهایی که در آن رعایت شده نیز از لحاظ قیمت بسیار اقتصادی تر از دیگر نمونه های خارجی این نوع درب های ضد سرقت است.


 از نظر ظاهری میتوان گفت این نوع درب ضد سرقت ایرانی به شدت مشابه درب های ضد سرقت ترک است .از نظر یراق آلات نیز می توان گفت که جزو مهمترین اجزای ظاهری یک درب ضد سرقت است از مدل ترکیه ای آن استفاده شده اما  به این دلیل که نمی توان گفت که آن ها در ایران تولید شده است. قیمت ماشین آلاتی که برای استفاده از ساخت این یراق آلات مورد احتیاج می باشد بسیار نجومی بوده و به همین دلیل است که واردات این محصئلات بسیار مقرون به صرفه تر است. وجود خدمات پس از فروش و گارانتی برای هر کالایی از نظر خریدار یک امتیاز مثبت محسوب می شود. برای درب ضد سرقت ایرانی هم این امتیاز وجود دارد، و خریداران حتی تا سالها بعد از خرید می توانند به راحتی از این مزایا برخوردار شوند. از دیگر ویژگی های یک درب ضد سرقت ایرانی امکان سفارشی کردن آن است. به این معنی که اگر برای مثال نیاز باشد ابعاد درب ضد سرقت با توجه به ابعاد چارچوب منزل شما تغییر یابد، این امکان در نمونه های درب ضد سرقت ایرانی وجود دارد، و البته به لحاظ قیمتی هم بسیار مناسب تر از دیگر نمونه ها تمام می شود.

 

راشا در


شاید غیر قابل باور باشد اما درب های ضد سرقت ایرانی که خوب و باکیفیت هستند و مطابق استانداردهای روز جهان تولید شده اند ْ بدون اغراق میتوان گفت که به صورت کامل می توانند انتظارات مشتریان را از خرید یک درب ضد سرقت برآورده کنند. همچنین به علت متنوع بودن زیاد محصلات درب ضد سرقت ایرانی با تمامی سلیقه های مختلف سازگار است. درب های ضد سرقت ایرانی از جنس رویه MDF  بوده و معمولا از لولا های ساچمه ای برای گردش بی صدا و راحت لنگه بر روی چارچوب استفاده می شود همچنین این نوع درب های ضد سرقت ایرانی نیز دارای پین ثابت در پشت کار برای تامین امنیت بیشتر منزل شما می باشد.  درب ضد سرقت ایرانی  دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود. وزن درب های ضد سرقت ایرانی حدودا 120 کیلوگرم است که وزن بسیار قابل قبولی برای درب ضد سرقت محسوب می شود. 

 

قیمت درب ضد سرقت ایرانی


از نظر قیمتاگر بخواهیم درب های ضد سرقت ایرانی را با بقیه درب ها مقایسه کنیم میتوانیم بگوییم باید ما درباره کیفیت این نوع درب ضد سرقت که موجود در بازار است واقع بین باشیم.  امروزه درب های ضد سرقت ایرانی را میتوان هم ردیف درب های ضد سرقت تولید شده در کشور ترکیه قرارداد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که در طولانی مدت کیفیت و ماندگاری درب های ضد سرقت ترک بسیار چشمگیر تر از درب های ضد سرقت ایرانی است .در مورد درب های ضد سرقت چینی نیز با بیشترین اختلاف در انتهای جدول تقاضای قرار گرفته اند.
 


بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی

 

نظر قطعي در مورد بهترين درب ضد سرقت ايراني نميتوان داد ولي به طور كلي هر درب   كه  در ان از  ورق فولادي ترجيحا فولاد ايراني شركتي  استفاده شده باشد و نيز كمپاني سازنده آن .درب ضد سرقت را با استاندارد كارخانه اي ساخته باشد  مي تواند جزو يكي از بهترين هاي درب ضد سرقت ساخت آن را قلمداد كرد به شرط آن كه در ضد سرقت از قفل ها با برند هاي معتبر جهاني در ساخت آن استفاده شده باشد.

 

 مطالب مشابه : درب ضد سرقت لوکس   درب ضد حریق

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.