درب ضد سرقت لوکس,درب ضد حریق,درب ضد سرقت سفید,درب ضد سرقت ,دکوراسیون داخلی

درب ضد سرقت لوکس

  • دوشنبه 20 مرداد 1399
  • 2993 نفر

در این مقاله ما میخواهیم تا شما را با قیمت انواع درب ضد سرقت لوکس ، نیمه لوکس آشنا کنیم ... با توجه به اهمیت دکوراسیون داخلی و زیبایی منزل ، اهمیت درب ضد سرقت غیر قابل انکار می باشد. با ما همراه باشید تا در انتخاب و چیدمان منزل شما ، همراهتان باشیم.

درب ضد سرقت لوکس

طراحی دکوراسیون

آنچه که در طراحی دکوراسیون منزل مطرح است انتخاب صحیح در رنگ بندی فضا است ، درب ضد سرقت نیز یکی از آیتم هایی است که بیشترین توجه را به خود جلب میکند. انتخاب یک درب ضد سرقت لوکس یا درب ضد سرقت نیمه لوکس به تنهایی میتواند در دکوراسیون شما تاثیر عمیقی بگذارد . شما با توجه به متراژ فضای خود میتوانید درب ضد سرقت دلخواه خود را انتخاب کنید. اما آنچه که پذیرایی کوچک حائز اهمیت می باشد ، انتخاب هوشمندانه وسایل و ایجاد فضای ساماندهی شده و به دور از هرج و مرج می باشد . اینتخاب رنگ هایی که به بزرگتر دیده شدن فضای سالن پذیرایی کمک مند و تفکیک عرصه های پذیرایی و غذاخوری از دیگر نیاز های این فضا است . اصلی ترین مسئله مهم در طراحی استفاده حداکثری از فضای موجود منزل شما و زون بندی فضا است . شما میتوانید با استفاده از انتخاب مبلمان مناسب و چیدمان صحیح ، به این هدف دست پیدا کنید . هنر دیزاینر تنها این نیست که فضای منزل شما را به لاکچری ترین حالت ممکن در بیاورند ، برای واحد های کوچکتر گاها ، برآوردن نیاز های افراد ساکن بسیار سخت تر از چیدمان یک فضای لوکس می باشد . در طراحی هایی که اخیرا اجرا می شود مقاومت درب ضد سرقت و همچنین لوکس بودن آن و ظاهر طبیعی که مشتری دوست دارد در درب ضد سرقت خود ببیند نیز مورد توجه طراحان و همچنین سازندگان ساختمان ها قرار گرفت است. از این جهت تولید کنندگان درب ضد سرقت نیز تمامی تلاش خود را میکنند تا با استفاده از مصنوعات چوبی به بهترین نجو ممکن سعی در پیشرفت زیبایی درب ضد سرقت لوکس و همچنین ایجاد هارمونی ظاهری آن  با دیگر عوامل را با متریال های مورد نظر خود در دکوراسیون داخل خانه به کار گیرند. 

 

درب ضد سرقت لوکس

 

انتخاب رنگ درب ضد سرقت

در این مقاله میخواهیم ببینیم چطور انتخاب رنگ درب ضد سرقت لوکس در حس و حال فضا اینقدر تاثیر گذار است. گاها پیش میآید که برخی از افرادی که به دنبال تجمل گرایی بوده و از نظر طراحی ، طرح های بسیار لوکس جذابیت آنچنانی را برایشان دارد به دنبال رنگ های بسیار خاص میگردند. اما نکته ای که مهم است ، در معماری های مدرن از رنگ های سفید و تیره و در معماری سنتی و کلاسیک از روکش های چوبی استفاده می شود.

رنگ های گرم و رنگ های سرد در واقع به حسی که از دیدن چرخه رنگ به وجود میاد گفته می شود، شما میتوانید از رنگ ها برای هدایت احساسات و عواطف خود استفاده کنید. رنگ های گرم شادابی و راحتی را القا میکند. این رنگ ها باعث میشود که فضا کوچکتر به نظر برسد ، چون تن رنگ های گرم باعث فعال شدن عکسالعمل های مغز شده و احساس هیجان و عشق را به مخاطب القا مینماید . 

انتخاب رنگ های سرد ، جهت آرامش و تسکین ، تاحدی خوب است و موجب بزرگتر به نظر رسیدن فضای موجود می شود . ایرادی که به انتخاب رنگ های سرد در درب ضد سرقت میتوان گرفت این است که فضای منزل شما را سرد تر از آنچه که هست نمایش می دهد ، رنگ سرد باعث ایجاد اثرات منفعل در مغز شده و باعث ایجاد احساس رضایت ، آرامش و عدم فعالیت می شود . در کل میتوان گفت اگر در منزل خود به دنبال آرامش ابدی هستین ، درب ضد سرقت سفید رنگ را انتخاب کنید تا بتوانید آرامش بیشتری را در منزل خود پیدا کنید. 

درب ضد سرقت راشا گلس سفید و درب ضد سرقت مدل بامبو سفید نمونه ای از این نوع درب های ضد سرقت می باشد که قیمتی بسیار مناسب دارد.

 

یراق آلات درب ضد سرقت لوکس


خرید درب ضد سرقت لوکس با توجه به نمای ظاهری مجللی که دارد باعث شده تا با تنوع بالایی در طراحی های که در حال انجام شدن است ، مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. سازندگانی که علاوه بر استحکام به ظاهر ساختمان نیز اهمیت زیادی می دهند با استفاده از چشمی و قفل دیجیتال در درب های ضد سرقت لوکس باعث بالاتر بردن امنید فضای منزل شما شده اند.

 

قفل درب ضد سرقت لوکس

قفل های اینگونه درب های ضد سرقت از مدل ترک بوده . قفل مرکزی یا مولتی با برند کاله ترکیه دارای ضمانت 3 ساله است ، به طور عمده این قفل ها با توجه به نیاز امنیت بالایی که دارند ، دارای زبانه های زیادی در حالت قفل شده هستند که از تمامی جهات با چهارچوب درگیر شده .همچنین این مدل قفل ها با توجه به سفارشاتی که خریداران درب ضد سرقت لوکس دارند می تواند به دو مدل هوک و مونو تغییر پیدا کند . جنس این نوع قفل ها از جنس استیل درجه یک بوده و علاوه بر روکش چوب طبیعی  درب ضد سرقت لوکس و  قابلیت اضافه شدن چوب طبیعی به چهارچوب نیز همانند اکثر درب ها وجود دارد.

smart door


برای مشاوره بیشتر با مشاوران ما در راشا تماس حاصل فرمایید. 

 

مطالب مشابه : درب ضد حریق ، درب ضد سرقت در تبریز

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.