درب ضد سرقت,در ضد سرقت,درب داخلی,نمایندگی درب ضد سرقت

نمایندگی های درب ضد سرقت در ایران

  • شنبه 18 اردیبهشت 1400
  • 2690 نفر

نمایندگی های درب ضد سرقت در ایران با توجه به اهمیت خرید درب ضد سرقت ، خرید درب ضد سرقتی که از نظر کیفیت و عایق بندی دارای کیفیت خوبی باشد در بازار ایران اندک است ، همچنین از بهترین درب های ضد سرقت های که در بازار ایران موجود است مدل درب ضد سرقت ترک بوده که توسط کشور ترکیه تولید میشود و در ایران فروخته می شود. درب های ضد سرقت ترک جدا از کیفیت بالا در رویه های استفاده شده دارای کیفیت عالی در خود درب و همچنین دارای قفل های معتبر و با کیفیت است.

نمایندگی درب ضد سرقت در ایران


 با توجه به اهمیت خرید درب ضد سرقت ، خرید درب ضد سرقتی که از نظر کیفیت و عایق بندی دارای کیفیت خوبی باشد در بازار ایران اندک است ، همچنین از بهترین درب های ضد سرقت های که در بازار ایران موجود است مدل درب ضد سرقت ترک بوده که توسط کشور ترکیه تولید میشود و در ایران فروخته می شود. درب های ضد سرقت ترک جدا از کیفیت بالا در رویه های استفاده شده  دارای کیفیت عالی در خود درب و همچنین دارای قفل های معتبر و با کیفیت است.
نمایندگی درب ضد سرقت راشا در تهران با فروش درب های ضد سقت درجه 1به صورت انلاین و همچنین حضوری در فروشگاه خود جزو معتبر ترین نمایندگی هایی است که در ایران بود. 

نمایندگی درب ضد سرقت


خرید آنلاین از نمایندگی راشا


اگر تصمیم به تعویض درب منزل یا آپارتمان خود را دارید ، درب ضد سرقت راا یکی از معتبر ترین ها در این صنف است. بهترین امکانات و تجهیزاتی که شما برای حفظ امنیت منزل شخصی خود می توانید از آن بهره بگیرید ، درب ضد سرقت است و مهمترین امر همین حفظ امنیت و آرامش خانه که جز اصلی ترین دغدغه ها ی امروزه است.
مهمترین متریال اصلی درب های ضد سرقت راشا فولاد است که برای مقاومت دربرابر ضربه و همچنین آتش سوزی ساخته شده است. نمایندگی های زیاد درب ضد سرقتی که در ایران  قرار دارند در شهر های مختلف فعالیت های خود را در جهت ساخت و تولید درب ضد سرقت در مدل های مختلف عرضه می کند و شعبه های مختلفی در مرکز در شهر دارد.


اگر تصمیم به خرید حضوری دارید به شما توصیه میشود حتما به نمایندگی های معتبر این محصول مراجعه کنید ، زیرا در این صنف درب های ضد سرقت تقبلی بسیار رایج شده است.


اجزا درب ضد سرقت


از مهمترین اجزای درب های ضد سرقت می توان به انواع قفل های  ضد سرقت که هرکدام ازآن ها از میزان امنیت متفاوتی ساخته شده اند همچنین قفل ها در درب های ضد سرقت از مهمترین اجزا محصوب میشوند ، به همین دلیل است که در هنگام خرید درب ضد سرقت حتما باید به نوع قفل دقت زیادی کیند .
حتی اگر درب ضد سرقت از جنس فولاد 100% هم باشد ولی قفل آن از امنیت بالایی برخوردار نباشد با درب چوبی هیچ تفاوتی نخواهد داشت. 
برای خرید درب ضد سرقت به عملکرد لولا در درب های ضد سرقت و استراکچر و روزنه یا چشمی همچنین آلارم ها و پیچ لولا و رویه و چهارچوب درب ضد سرقت توجه ویژه ای کنید.

به طور کلی اهمیت اجزای زیر در خرید درب ضد سرقت انکار ناپزیر است.
 قفل درب ضد سرقت
 دستگیره درب ضد سرقت
 لوله و یراق آلات درب ضد سرقت
 درکوب درب ضد سرقت
 بتن و فوم پلی اورتان درب ضد سرقت
 کناف و ورق فلزی میانی

 

 

نصب و راه اندازی درب ضد سرقت


در بحث نصب و راه اندازی درب های ضد سرقت ، کار نصب این نوع درب ها معمولا یک روز بیشتر به طول نمی انجامد زیرا افراد متخصص درب های ضد سرقت راشا در این کار با تجهیزات مخصوص به خود این کار را انجام می دهند 
به دلیل اهمیت و حساسیت بالای نصب درب ضد سرقت  بهتر است که خودتان اقدام به انجام آن، نکنید. آنها هنگام نصب یک سری موارد را کاملا رعایت می کنند تا درب ضد سرقت با کیفیت نصب شود از جمله گذاشتن فاصله بین درب و چهرچوب آن که نباید بیشتر از 4 یا 5 میلی متر باشد وبهتر است که پیش از نصب به مسئله قفل این درب هم توجه کنید. اغلب این نوع درب ها قفل هایشان از نوع زنجیری، دیجیتالی و یا سیلندری است.

 

درب ضد سرقت مدل بیضی


برای ارتباط با دفتر مرکزی تهران و خرید با نمایندگی راشا تماس حاصل نمایید . 

 

مطالب مشابه : 
درب ضد سرقت مدل بهار

درب ضد حربق

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.