درب لابی,درب لابی ضد سرقت ,درب ضد سرقت,درب چوبی

درب لابی

  • دوشنبه 20 تیر 1401
  • 3869 نفر

درب لابی تمامی چوبی یک مدل درب است که متریال آن تماما چوبی است، در ساخت درب های لابی تمام چوبی از متریال هایی از جمله چوب درخت راش و چوب درخت گردو و بلوط استفاده میشود. انتخاب متریال چوب بسته به عوامل محیطی ساختمان و منطقه مورد نظر شما است.  اگر شما درب های لابی را برای مناطق شمالی کشور می‌ خواهید سفارش دهید باید نسبت به مقاومت متریال درب در برابر عوامل های محیطی و رطوبت اطلاعات بیشتری به دست بیاورید و با انتخاب متریال صحیح باعث جلوگیری از فرسایش زود هنگام درب لابی مورد نظر خود شوید. 

درب لابی


اهمیت درب لابی  و لزوم زیباسازی نماهای ساختمانی یکی از مهم ترین نکاتی است که برای سازندگان و خریداران ساختمان ها  مورد توجه است . درب لابی چوبی بخاطر جلوه و زیبایی ویژه ای که به ساختمان میدهد بسیار مورد توجه است و به این جهت ، گروه صنعتی تولیدی راشا درب اقدام به به تولید درب های لابی با متریال مرغوب و کیفیت بالای  نماید.

درب لابی


درب لابی ضد سرقت


درب های لابی در اشکال مختلفی در بازار موجود است . از جمله چوبی و فلزی و ...  . از انواع درب های لابی می توان به درب لابی ضد سرقت اشاره کرد . درب های لابی ضد سرقت راشادر علاوه خاصیت ضد سرقت بودن و استحکام ، زیبایی قابل توجهی را دارد . درب های ضد سرقت لابی از سه نوع قفل ضد سرقت تشکیل شده است که دو مدل قفل آن در بغل درب ثابت است و ضامن آن در وسط است که برای رفت و آمد باز و بسته می شود.

 

درب لابی تمام چوب – درب لابی ضد سرقت


درب لابی تمامی چوبی یک مدل درب است که متریال آن تماما چوبی است، در ساخت درب های لابی تمام چوبی از متریال هایی از جمله چوب درخت راش و چوب درخت گردو و بلوط استفاده میشود. انتخاب متریال چوب بسته به عوامل محیطی ساختمان و منطقه مورد نظر شما است. 
اگر شما درب های لابی را برای مناطق شمالی کشور می‌ خواهید سفارش دهید باید نسبت به مقاومت متریال درب در برابر عوامل های محیطی و رطوبت اطلاعات بیشتری به دست بیاورید و با انتخاب متریال صحیح باعث جلوگیری از فرسایش زود هنگام درب لابی مورد نظر خود شوید. 

 

تنوع در درب های لابی بسیار زیاد است . نوع دیگری از درب های لابی ، محصولات ضد سرقت می باشد که این نوع درب ها به واسطه نوع متریال و تکنولوژی که در آن ها به کار رفته  و همچنین ویژگی های امنیتی بسیار مطلوبی که روی خود دارند می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در ساختمان های مسکونی باشند. این درب ها ترکیبی از چوب و فلز لمینت و MDF   هستند که از سایز درب لابی فلزی بسیار زیباتر و شیک تر بوده و به نسبت نوع های دیگر درب لابی بسیار ایمن تر می باشد.


ساختار درب های ضد سرقت لابی به گونی است که کلاف های کشی فلزی که دور تا دور لنگه و ورق فولادی یک تکه در سر تا سر ساخته می شوند مدل ها و طرح های این مجموعه از طرح های بسیار متنوع و رایج ساخته می شوند.

 

طرح ظاهری این مدل درب ها  از تمامی طرح های موجود در مدل های موجود در بازار است . تمامی این نوع مدل درب ها اععم ا ز درب لابی ضد سرقت یا دو لنگه ضد سرقت و یا درب لابی ضد سرقت یک و نیم لنگه نام گذاری میشوند.


مدل های تولید شده در درب های لابی ضد سرقت بسیار متنوع و متناسب با همه  سلیقه ها می باشد .درب های تولید شده در شرکت راشا به جهت کیفیتی و متریال ساخت هیچ تفاوتی با بقیه درب های ضد سرقت ندارند اما از جهات هزینه مقداری بیشتر از سایر مدل های درب ضد سرقت بوده و کاربرد و طرفداران مخصوص خود را دارند. همچنین معمولا سازندگان و افراد خاص از این نوع درب لابی ضد سرقت استفاده می کنند.


در پروسه تولید درب های لابی می توان از متریال های چوب ، فلز و شیشه می شود و ترکیب این متریال ها می تواند طرح های بسیار مدرن و یا حتی سبک کلاسیک را در بر بگیرد.
 تولید و طراحی درب های لابی با توجه به سلیقه مشتری در رنگ بندی براق یا مات میتواند متفاوت باشد.

 

درب لابی

 

درب ورودی لابی


یکی از مواردی که همواره مد نظر مشتری است هزینه است که بابت درب ورودی لابی می شود . این نوع درب ها به دلیل وزن و ابعاد و قیمت بالایی که دارد به گونه ای است که نمی‌توان آن را راحتی آن را تعویض یا تغییر دهیم. پس از این رو به جهت صرفه جویی در هزینه‌ها اضافی و هم از نظر زمان‌بر بودن پروسه تعویض یا ترمیم درب باید با دقت انتخاب شود، درب لابی که در بخش ورودی از ساختمان و محل عبور و مرور است و رفت و آمد زیادی در این محل صورت می‌گیرد فرآیند تعویض یا تعمیر درب ورودی بسیار کار سختی خواهد بود. به همین جهت شما باید در زمان انتخاب و خرید درب لابی ضد سرقت ، موارد بی شماری را در نظر بگیرید. 


در ادامه موارد مورد نظر را برای شما شرح می دهیم


1-    انتخاب جنس چوب یا رو کش مناسب برای ساخت درب لابی از جهت امنیت و استحکام
2-    انتخاب رنگ متناسب با فضا و مقاومت آن در برابر ضربه، آب و تابش آفتاب
3-    انتخاب ابعاد متناسب جهت استاندارد بودن فضای لابی
4-    انتخاب جنس یراق آلات و اتصالات با توجه به وزن و ارتفاع درب لابی
 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.