درب ضد سرقت,درب چوبی,درب ضد حریق,درب ارزان,درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت ترک,در,درب,خرید اینترنتی ,خرید اینترنتی درب

فروش درب ضد سرقت دست دوم

  • دوشنبه 22 اردیبهشت 1399
  • 23470 نفر

فروش درب ضد سرقت دست دوم و مزایای درب ضد سرقت چوبی این نوع درب‌ ضد سرقت چوبی به امکانات امنیتی مانند زنجیر درب، زنگ، چشمی برای رؤیت پشت درب، انواع قفل‌های کلیدی و هوشمند و چهارچوب مقاوم مجهز شده‌اند در ساخت این درب‌ها از مواد و آلیاژهای بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود که سبب بالا رفتن مقاومت آن‌ها در برابر فشار، اهرم و ضربات شده است و نصب این نوع درب‌ها بسیار ساده بوده و می‌توان در مدت‌زمان بسیار کمی آن‌ها را در چهارچوب نصب کرد از نظر ظاهری ، زیبایی، مدل و طرح ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

فروش درب ضد سرقت دست دوم


 همان طور که میدانید‌ درب‌ ضد سرقت به طور کلی جایگزین درب‌های معمولی شده­ و همچنین استقبال بسیار زیادی از این مدل درب­ های ضد سرقت شده استو با توجه به محبوبیت درب هاس ضد سرقت جدید شرکت‌های بسیار زیادی هستند که در زمینه طراحی و تولید مدل های ایرانی و طرح های ترک آن­ها فعالیت کرده  و اگز شما در محیط اینترنت در این درب‌ها جستجو کنید به احتمال زیاد درب‌ ضد سرقت ترک، درب‌ ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی را پیدا خواهید کرد و تولیدکننده‌های آلمانی و ایتالیایی نیز مدل های بسار شیک با قیمتی بالا را ارائه می‌کنند.در حال حاضر بازار ایران تحت سلطه مطلق محصولات چینی و ترک است، هرچند که شرکت‌های داخلی نیز در 3-4 سال اخیر توانسته‌اند که کیفیت محصولات خود را بالا برده و خودشان را به این برندهای خارجی برسانند. محصولات ایتالیایی و آلمانی هم که در ایران حضور دارند به دلیل داشتن کیفیت برابر با محصولات چینی و ترک و قیمت‌های بالاتر نتوانستند به خوبی اعتماد و رضایت مصرف‌کنندگان را به دست بیاورند و همانطور که میدانید درب‌های ضد سرقت ایرانی از متریال­های خارجی استفاده می‌کنند و بیشتر در داخل کشور مونتاژ می‌شوند، توانسته‌اند در دو سال اخیر گوی رقابت را از رقبای خارجی خود بربایند.

درب ضد سرقت

 

ابعاد درب‌ ضد سرقت


در ابعاد درب های ضد سرقت با توجه به کشور سازنده و برندی که استفاده شده است ، سایز و ابعاد درب‌های ضد سرقت متفاوت باشد. از این‌رو لازم است که در هنگام ساختن چهارچوب اصلی درب به نوع درب و اندازه‌ آن توجه شود. به عنوان مثال محصولات ترک معمولاً در ابعاد 215 سانتی‌متر در 115 سانتی‌متر تولید و عرضه می‌شوند و اگر بخواهید از درب ترک در ساختمان خود استفاده کنید، باید حتماً این ابعاد را در نظر بگیرید. درب‌های ضد سرقت ایرانی نیز دارای ابعاد متفاوتی هستند و معمولاً در اندازه‌های 210 در 110 تولید می‌شوند؛ اما درب‌های چینی معمولاً در ابعاد 212 در 111 تولید و عرضه می‌شوند و لازم است که قبل از خریدن درب‌ها به اندازه‌های آن توجه شود. تمامی درب‌های ضد سرقت مانند سایر درب‌ها در شکل‌های تک لنگه، دو لنگه و یا حتی طرح‌ها و شکل‌های سفارشی ساخته می‌شوند.

 

درب چوبی ارزان قیمت 


قیمت درب های چوبی ضد سرقت را با توجه به فاکتورهای مختلفی می‌توان تعیین کردو مهم‌ترین فاکتورهایی که در تعیین نرخ درب‌های ضد سرقت نقش دارند می‌توان به کشور تولیدکننده، کیفیت مواد و آلیاژهای به کار رفته در آن، سایز آن، تعداد آن، برند آن، نوع و مدت‌زمان گارانتی، نوع قفل‌های استفاده شده در آن، قیمت ارزهای خارجی و واسطه‌های فروش اشاره کرد. درب‌های چوبی ضد سرقت مناسب را از 700 هزار تا 6 میلیون تومان تهیه کرد و همچنین در میان درب‌های ضد سرقت می‌توان گفت که از نظر قیمت درب‌های چینی و ایرانی نسبت به محصولات سایر کشورها قیمت پایین‌تری دارند. البته ارزان بودن این درب‌ها به معنی بی‌کیفیتی آن‌ها نیست خصوصاً محصولات ایرانی از این جهت ارزان‌تر هستند که در داخل کشور تولید می‌شوند و هزینه‌های جانی محصولات خارجی را ندارند

 

مزایای استفاده از درب‌های چوبی ضد سرقت

 

درب‌های چوبی ضد سرقت را می‌توان در تنوع زیادیاز جمله : درب‌های ثابت، درب‌های کشویی، درب‌های دارای قفل مونو که درب هایی هستنذد که دارای قفل‌هایی  13 زبانه هستند و درب‌های دارای قفل مرکزی (قفل‌هایی که دارای 21 زبان هستند) و درب‌های دارای قفل نیمه مرکزی که در اصل قفل‌هایی که دارای 13 زبانه هستند تهیه کرد. از نظر نوع قفل نیز می‌توان درب‌های ضد سرقت را به دو نوع مختلف تقسیم کرد. درب‌های ضد سرقت را میتوان با قفل کلید و درب‌های ضد سرقت با قفل هوشمند تهیه کرد ، البته درب‌های ضد سرقت با قفل هوشمند خود نیز به سه دسته قفل‌های رمزی، قفل‌های اثرانگشتی و قفل‌های کارتی تقسیم می‌شوند.اینکه این درب‌ها توانسته‌اند در مدت‌زمان کوتاهی در تمام دنیا جایگزین درب‌های ساده و معمولی شوند اما بدون دلیل کمبود قطعاً دارای امکانات خاصی هستند که  و در تمام ساختمان‌های اداری، مسکونی و حتی تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

pocket-door-fixe

 

 مهم‌ترین مزایای درب ضد سرقت چوبی


این نوع درب‌ها به امکانات امنیتی مانند زنجیر درب، زنگ، چشمی برای رؤیت پشت درب، انواع قفل‌های کلیدی و هوشمند و چهارچوب مقاوم مجهز شده‌اند

در ساخت این درب‌ها از مواد و آلیاژهای بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود که سبب بالا رفتن مقاومت آن‌ها در برابر فشار، اهرم و ضربات شده است و نصب این نوع درب‌ها بسیار ساده بوده و می‌توان در مدت‌زمان بسیار کمی آن‌ها را در چهارچوب نصب کرد

از نظر ظاهری ، زیبایی، مدل و طرح ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

در درب های چوبی طراحی و ساخت این درب‌ها به گونه‌ای است که ن عایق حرارتی و عایق رطوبت عمل کنند.

همچنین تعدادی از این درب‌ها می‌توانند عایق صدا باشند و از ورود و خروج آلودگی‌های صوتی به خوبی جلوگیری کنند به همین دلیل به عنوان یک انتخاب مناسب برای مجتمع‌های مسکونی شناخته می‌شوند.

قفل‌های اصلی‌ترین نقطه قوت آن‌ها هستند. قفل‌های دیجیتالی این نوع درب‌ها به دلیل چند زبانه بودن استحکام بسیار بالایی به درب بخشیده‌اند و آن را برابر عوامل بیرونی مانند فشار و ضربه مقاوم کرده‌اند.

این درب‌ها علاوه بر داشتن خاصیت عایق بودن در برابر صدا، رطوبت و حرارت می‌توانند از هدر رفت انرژی به خوبی جلوگیری کنند.

این امر به دلیل وجود انواع لاستیک‌ها و زه‌های استفاده شده در لبه‌های این درب‌ها است؛ بنابراین می‌تواند در صرفه‌جویی در انرژی‌های مختلف هم مؤثر باشد

key

 

معایب درب‌های چوبی ضد سرقت


به طور کلی با وجود تمامی مزایا و امتیازات ویژه‌ای که این درب‌ها دارند نمی‌توان به آن‌ها ایرادی از نظر امنیت گرفت اما شاید بتوان گفت یک ایراد ویژه به این درب‌ها وارد است و آن هم مربوط به زمان وقوع حوادث و اتفاقات ناخواسته است که در شرایطی مانند آتش‌سوزی و یا حوادث دیگر و در صورت نداشتن کلید و یا رمز ورود به دلیل غیرقابل باز شدن می‌توانند باعث جلوگیری از کمک‌رسانی شوند و ممانعت از اتفاقات را به تأخیر بیندازند. به دلیل آنکه در طراحی و ساخت تعدادی از این درب‌ها از مواد نامرغوب استفاده می‌شود در هنگام آتش‌سوزی قفل می‌شوند و دیگر نمی‌توان آن‌ها را باز کرد و ممکن است در هنگام حوادثی مانند آتش­سوزی خسارات جبران‌ناپذیری پیش آید. به همین علت است که ما به شما درب ضد حریق راشا را پیشنهاد میکنیم . 

 

 

 

خرید اینترنتی درب چوبی ضد سرقت


امروزه دیگر افراد زمان و انرژی کافی برای خرید کردن به شیوه سنتی را ندارند و نمی‌توانند برای تهیه هر کالایی به صورت حضوری به بازارها مراجعه کنند و محصول مورد نظر خودشان را تهیه کنند. برای خرید اینترنتی درب ضد سرقت فقط کافی است که به وب‌سایت شرکت تولیدکننده مورد نظر مراجعه کنید و طرح و مدل مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و پس از برقراری تماس با شرکت تمام اطلاعات لازم مانند اطلاعات درب را ارائه کنید و پس از واریز وجه و دریافت فاکتور، درب در مدت‌زمان مشخصی برای شما ارسال خواهد شد.

 

نکات مهم در هنگام خریدن درب‌های ضد سرقت


مدل و نوع و جنس قفل‌ها و کلیدها
سایز و ضخامت چهارچوب
جنس لولاهای به کار رفته در آن
جنس چوب و لایه‌های آن و جنس آلیاژهای استفاده شده در چهارچوب
کیفیت دستگیره‌ها و ابزار یراق‌های آن
قیمت و برند درب‌ها
ضمانت نامه
 

مطالب مشابه : درب ضد حریق 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.