درب ضد سرقت,مزایای درب ضد سرقت,معایب درب ضد سرقت,راشا در

مزایا و معایب درب های ضد سرقت

  • چهارشنبه 22 اسفند 1397
  • 1999 نفر

درب های ضدسرقت دوام و عمر طولانی تر نسبت به درب های معمولی به دلیل مقاومت بسیار بالایشان دارند.دارا بودن اجزاء مهمی چون زنگ، چشمی، زنجیر درب، چهارچوب مقاوم و… آنها را منحصربه فرد کرده است.درب های ضد سرقت عموما عایق رطوبت و عایق حرارت هستند.

مزایا و معایب درب های ضد سرقت

مزایای درب های ضد سرقت

درب های ضدسرقت دوام و عمر طولانی تر نسبت به درب های معمولی به دلیل مقاومت بسیار بالایشان دارند.

دارا بودن اجزاء مهمی چون زنگ، چشمی، زنجیر درب، چهارچوب مقاوم و… آنها را منحصربه فرد کرده است.

درب های ضد سرقت عموما عایق رطوبت و عایق حرارت هستند.

عایق صدا و جلوگیری کننده از ورودگرد و غبار و آلودگی های هوای بیرون به درون خانه یا محل کار هستند.

درب ضد سرقت از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

درب های ضدسرقت دارای لولای مخفی و غیرقابل دیدن دارند که باعث امنیت بالایی میشود.

قفل درب ضد سرقت که مهمترین جزء این درب هاست استحکام بسیار بالایی داند و غیر قابل باز شدن هستند و مانع از سرقت میشوند.

معایب درب های ضد سرقت

بزرگ ترین اشکالی که ( درب ضد سرقت ) درب های ضد سرقت دارند این است که هنگام بروز آتش سوزی ممکن است قفل شوند که این مشکل به این علت رخ می دهد که از مواد و آلیاژهای غیر استانداردی در ساخت برخی از آنها استفاده می شود . که همین مسئله باعث مشود که دسترسی آتش نشانان به داخل خانه در حال حریق یا خروج افراد از محل آتش سوزی غیر ممکن می سازد شود .

راشا دُر ،تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت و ارسال به سراسر کشور

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.