درب ضد سرقت ترک,انواع درب ضد سرقت ترک,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ترک

  • یکشنبه 9 دی 1397
  • 7296 نفر

درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ايران می شود بی شک یکی از انواع درب های ضد سرقتی که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلي می باشد و همین کیفیت باعث شده كه بيشتر افراد از همین درب به عنوان گزینه اصلی انتخاب نمایند.

درب ضد سرقت ترک

 

درب ضد سرقت ترک

 

درب ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ايران می شود بی شک یکی از انواع درب های ضد سرقتی که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلي می باشد و همین کیفیت باعث شده كه بيشتر  افراد از همین درب به عنوان گزینه اصلی انتخاب نمایند.

درب های ضد سرقت ترك مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکمند و همچنين دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت 1.5 میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی که ما بین ‌آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است، چهارچوب این درب ها پیش ساخته بوده و از ورق به ضخامت 1.5 میلیمتر و عرض 7 سانتی متر با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته می شود و  معمولاً بخش داخل لنگه درب ضد سرقت از ورق فلزی مقاوم استفاده می شود تا نفوذ به داخل ساختمان را غیرممکن کرده و یا به تأخیر بیندازد.

انواع درب  های ضد سرقت طرح ترک :

 

این نوع درب ها دارای اسکلت فلزی و ورق فلزی در داخل  می باشد و رویه آن ورق ام دی اف ۸یا ۱۰ میلیمتر است که در طرحهای مختلف سی ان سی و برجسته و مدرن عرضه می گردد .

در تولید کلیه ورقهای طرح ترک از قفل کاله ترکیه استفاده می گردد

همچنین به خواست مشتری میتوان سایر قفل های با کیفیت اروپایی را نصب نمود همچنین نصب دزدگیر درب ضد سرقت نیز به خواست مشتری می باشد .

 

مشخصات فنی درب های ضد سرقت ترك اصل

 

1- درب های ضد سرقت سور ترکیه دارای چهارچوب کشویی به قطر 2 میلی متر که از 18 سانت به 24 سانت قابل تنظیم می باشد.

2- قطر لنگه درب 7 سانتی متر بوده و دارای قفل های 14 زبانه مولتی لاک می باشد.

3- درب دارای 6 عدد پیم ثابت لولاست.

4- درب ضد سرقت راشا دارای قفل سرایداری و روز بند می باشد که روزت هایی از جنس الماس دارد که امکان سوراخ کردن با دریل وجود ندارد.

5- رویه درب ام دی اف به ضخامت 8 الي 10 میلی ‌متر بوده که روکش هاي پی وی سی یا چوب طبیعی با طرح های متنوع می باشد.

6- دور تا دور لنگه درب آلومینیوم وکیوم شده است.

7- روی چهارچوب با کاور مخصوص همرنگ درب پوشیده می شود.

8- درب های شرکت سور 140 کیلوگرم وزن دارند.

9- دستگیره لوکس به همراه اهرم قفل شب بند و چشمی بر روی درب.

10- ابعاد استاندارد درب ها پشت تا پشت چهارچوب 210*113 می باشد که بعد از نصب کاور پشت تا پشت چهارچوب 212*116 سانتی متر می شود.

11- ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ترك تك لنگه 110*210 سانتي متر، دو لنگه 180*217 سانتي متر.

12- درب های شرکت سور دارای سرتیفیکیت ضد دزد از کشور انگلیس می باشد.

13- ساختار داخلی درب از ورق فولادي يكپارچه با پل های استحکام دهنده.

14- استفاده از نوار دزدگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب جهت عایق صدا، گرد و غبار.

15- کلیه‌ یراق‌آلات مارک کاله و داف با 5 سال گارانتی می‌باشد.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.