مشخصات درب ضد سرقت خوب,خرید اینترنتی درب ضد سرقت ,درب ضد سرقت,درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت ترک,درب ضد سرقت ارزان

مشخصات درب ضد سرقت خوب

  • شنبه 7 دی 1398
  • 2077 نفر

مشخصات درب ضد سرقت خوب ، بین درب ضد سرقت و چهار چوب یک فاصله وجود دارد که این فاصله باید بین ۴-۵ میلی متر باشد. در صورت بیشتر بودن این فاصله امکان سرقت و باز کردن درب بیشتر می شود زیرا در این حالت سارق می تواند به وسیله وارد کردن یک میله در این شکاف درب را باز کند. قفل نصب شده بر روی درب ضد سرقت باید به اندازه کافی محکم باشد و در جای خود به اندازه کافی محکم شده باشد. مکان قرارگیری قفل باید به اندازه ای قوی باشد که امکان جدا کردن آن از درب به حداقل برسد. درب ضد سرقت باید دارای منطقه محافظت شده ورود کلید باشد و دارای سیستم نشان قوی به منظور نگه داشتن قلم باشد.

مشخصات درب ضد سرقت خوب

ویژگی های درب ضد سرقت استاندارد


امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنیت در خانه و محل کار خود هستند. امروزه یکی از بهترین راه های حفظ امنیت خانه و محل کار، نصب درب های ضد سرقت می باشد. هنگام خرید درب ضد سرقت اعم از درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و یا چینی باید به ویژگی های خاصی برای پی بردن به میزان استحکام و کیفیت درب مورد نظر توجه کنید.

بین درب ضد سرقت و چهار چوب یک فاصله وجود دارد که این فاصله باید بین ۴-۵ میلی متر باشد. در صورت بیشتر بودن این فاصله امکان سرقت و باز کردن درب بیشتر می شود زیرا در این حالت سارق می تواند به وسیله وارد کردن یک میله در این شکاف درب را باز کند.
قفل نصب شده بر روی درب ضد سرقت باید به اندازه کافی محکم باشد و در جای خود به اندازه کافی محکم شده باشد. مکان قرارگیری قفل باید به اندازه ای قوی باشد که امکان جدا کردن آن از درب به حداقل برسد.
درب ضد سرقت باید دارای منطقه محافظت شده ورود کلید باشد و دارای سیستم نشان قوی به منظور نگه داشتن قلم باشد.

 

عایق صوتی و حرارتی

 

غیر از دیوارها و پنجره ها که باید عایق خوب صوتی و حرارتی باشند درب های ورودی آپارتمان نیز می توانند تا حد زیادی از انتشار صداهای داخل به بیرون و نفوذ صداهای

بیرون به داخل وهمچنین از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنند و موثر در حفظ آرامش محیط آپارتمان باشند.

 

ضد احتراق

 

در صورتی که یک درب ورودی آپارتمان خاصیت ضد احتراق بودن را نیز داشته باشد از انتشارحریق از فضای داخل به بیرون و بالعکس جلوگیری خواهد کرد.

 

شکل مناسب

 

درب ورودی آپارتمان باید متناسب با معماری ساختمان انتخاب شود که متاسفانه کمتر به این موضوع اهمیت داده می شود .

 

استحکام بالا

 

درب های ورودی آپارتمان به دلیل رفت و آمد بسیار ،اسباب کشی وبرخورد اشیاء همواره درمعرض آسیب قرار دارند. پس هنگام انتخاب درب ورودی برای آپارتمان

به دنبال درب هایی باشید که از مقاومت بالاتری در برابر ضربه و خش برخوردار باشند و دربرابر فشار وضربه سارقین مقاومت کافی داشته باشند.

البته تک درب این معضل  را با بکاربردن لولای °۱۸۰  درجه بازشوو ورق های با ضخامت  بالا حل نموده  تا درب جلوی ورود و خروج آسان وسایل را نگیرد ودربرابر

سارقین مقاومت داشته باشد .

 

 درب ضد سرقت استاندارد


درب ضد سرقت باید به وسیله لولای قابل تنظیم به چهارچوب وصل شده باشد. لولایی که فقط به درب جوش داده شده باشد قابل تنظیم نیست.
یک درب ضد سرقت خوب باید تها با فشار اندک انگشتان و بدون سروصدای اضافی بسته شود. درب های ضد سرقت با کیفیت حتی چس از گذر سال ها نیز به آرامی و بدون سر و صدا باز و بسته خواهد شد. درب های ضد سرقت مجهز به قفل وانتی به راحتی باز و بسته می شوند.
درب های ضد سرقت باید دارای سیستم درزگیر دو جداره باشند تا عایق خوب صدا، سرما و گرما بوده و همچنین موجب افزایش امنیت و کاهش ورود آلودگی هوا و گرد و غبار به درون خانه باشند. نصب درب های دو جداره ضد سرقت محیطی آرام در خانه فراهم خواهد کرد.
بهتر است درب ضد سرقت با بتن پر شده باشد زیرا امنیت آن به مراتب از دری که با پلی اورتان پر شده بالاتر است. پر کردن درب ضد سرقت با بتن هزینه بیشتری خواهد داشت اما ایمنی درب را در برابر ضربات بسیار بالا می برد.

 

برای تامین امنیت یک ساختمان لازم است که درب ورودی آپارتمان از نوع ضد سرقت باشد وبه جرات می توان گفت انتخاب یک درب ضد سرقت یا بهتربگوییم درب ایمن همچنین نه تنها ضریب امنیت ورودی آپارتمان را بالا خواهد برد بلکه به خاطر ساختار درب های ضد سرقت می توان با استفاده از  عایق های صوتی و حرارتی در فضای میانی ، درب ضد سرقت بسیاری از فاکتورهای ذکر شده قبلی را نیز تحت پوشش قرار داد.

 

مطالب مشابه :  درب ضد سرقت لوکس ، فروش درب

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.