درب ضد سرقت,درب ضد سرقت لوکس,راشا در

درب ضد سرقت لوکس

  • شنبه 25 اسفند 1397
  • 4312 نفر

درب های ضد سرقت لوکس دارای سه لولا ، قفل مرکزی، دستگیره برنجی آبکاری شده، قفل پست چی و چشمی می باشند. لنگه این درب ها با استفاده از  ورق ام دی اف 10 میل با روکش طبیعی چوب  گردو  ساخته شده است که با طرح های برجسته زیبایی خاصی را در نظر بیننده به تصویر می کشند. بر روی چهار چوب فلزی درب های ضد سرقت لوکس، روکوب باروکش طبیعی چوب قرار گرفته است.

درب ضد سرقت لوکس

مشخصات فنی درب ضد سرقت لوکس

درب های ضد سرقت لوکس دارای سه لولا ، قفل مرکزی، دستگیره برنجی آبکاری شده، قفل پست چی و چشمی می باشند. لنگه این درب ها با استفاده از  ورق ام دی اف 10 میل با روکش طبیعی چوب  گردو  ساخته شده است که با طرح های برجسته زیبایی خاصی را در نظر بیننده به تصویر می کشند. بر روی چهار چوب فلزی درب های ضد سرقت لوکس، روکوب باروکش طبیعی چوب قرار گرفته است. داخل درب دارای ورق فولادی کامل به صورت شبکه ای می باشد که عایق های صوتی و حرارتی در بین شبکه ها قرار گرفته اند. تمامی قفل های بکار رفته در مدل های درب ضد سرقت لوکس شرکت چوب صنعت چلیک با برند کاله می باشند که بوسیله قرار گرفتن یک رزت مخصوص بر روی توپی قفل، امنیت بالایی را در برابر سرقت  فراهم می کند. درب های ضد سرقت لوکس بوسیله 14 زبانه متحرک و 4 زبانه ثابت در مجموع 18 زبانه با چهاچوب درگیر میشوند. دور لنگه درب با استفاده از استیل پوشیده شده که بر زیبایی این درب ها افزوده است. 

درب ضد سرقت لوکس با توجه به ظاهری بسیار لوکس، به روز و تنوع بالای طرح با استقبال بسیار زیاد سازندگانی که علاوه بر استحکام به ظاهر ساختمان نیز اهمیت زیادی می دهند مواجه شده است، همچنین امکان اضافه کردن آلارم، چشمی و قفل دیجیتال در این سری وجود دارد.

قفل درب ضد سرقت لوکس

قفل درب ضد سرقت لوکس به صورت پیش فرض از نوع مرکزی یا مولتی برند کاله ترکیه با 60 ماه گارانتی بوده که دارای 14 زبانه در حالت قفل شده می باشد که از سه جهت با چهارچوب درگیر می شود، قفل ها با توجه به سفارش مشتری قابل تبدیل به دو مدل چنگکی (HOOK) و ساده (MONO) نیز می باشد، کلاف این نوع دربها از جنس استیل درجه یک است و علاوه بر روکش چوب طبیعی خود درب، قابلیت اضافه شدن چوب طبیعی به چهارچوب نیز همانند اکثر درب ها وجود دارد.

در سالیان اخیر نه تنها مقاومت درب ضد سرقت، بلکه لوکس بودن و ظاهر طبیعی درب ضد سرقت نیز مورد توجه سازندگان قرار گرفت است. تولید کنندگان درب ضد سرقت نیز در این راستا با استفاده از مصنوعات چوبی سعی در بهبود زیبایی درب ضد سرقت و هارمونی ظاهر درب ضد سرقت لوکس با دیگر عناصر و متریال های مورد استفاده در دکوراسیون داخل خانه دارند. در همین راستا از روکش های مختلفی در ساختار و ظاهر درب ضد سرقت استفاده می شود که باعث می شود قیمت درب ضد سرقت نیز نسبت به نمونه های ساده تر، گرانتر تمام شود، به طور مثال در سالیان اخیر استفاده از روکش گردو وارداتی به شدت در صنعت درب ضد سرقت افزایش پیدا کرده است، استفاده از چوب های خراطی شده در نمای درب ضد سرقت و طرح های برجسته سلطنتی با روکش و یا چوب گردو بسیار کاربردی شده است. در این میان استفاده از چوب های دیگر لوکس مانند چوب های آفریقایی، چوب بلوط، روکش های بلوط و رویه های ضد سرقت با رویه های روکش های درجه یک چوب تزئینی آمریکایی و اروپایی به شدت در حال گسترش و به کارگیری است. مدل های مدرن درب های ضد سرقت نیز با روکش های براق سفید، مشکی، هایگس، رنگ های پوست پولیش در برخی موارد استفاده می شود و باید در نظر داشت که استفاده از این نوع متریال باعث افزایش قیمت درب ضد سرقت و افزایش قیمت خانه خواهد شد.

برخی از مشتریان که به دنبال لوکس گرایی هستند و از نظر معماری طرح های لوکس جذابیت زیادی برایشان دارد معمولاً در معماری مدرن از رنگ های سفید و تیره و در معماری سنتی و کلاسیک از روکش های چوبی استفاده می شود.

استراکچر درب ضد سرقت لوکس بستگی به نوع درب انتخابی دارد. برخی از مدل ها پک وارداتی ترک می باشند و برخی از کشورهای ایتالیا و اروپا وارد ایران می شوند که بیشتر مدل های اروپایی درب های لوکس مدرن می باشند.

 

مطالب مشابه : درب ضد سرقت سفید

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.