فروش درب,فروش درب ضد سرقت

فروش درب

  • یکشنبه 17 آذر 1398
  • 2205 نفر

فروش درب ، فروش درب ضد سرقت ، فروش درب ساختمانی ، فروش درب داخلی ، ممکن است این درب ها دارای روکش‌های چوبی نامتعارف و خاص باشند که قیمت آن‌ها  افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که در هر شرایطی باید هزینه‌ای بابت نصب و ماده روکش در کنار بگذارید.این درب صاف و ساده دارای یک روکش پیچیده می باشد و همچنین برخی از تولید کننده‌ها تعداد درب های ثابتی تولید می‌کنند اما برخی دیگر از اهالی فن سازه های چوبی می‌توانند درب های خود را براساس سفارش و سلیقه شما بسازند.

فروش درب 

فروش درب ضد سرقت

گروه صنعتی تولیدی راشا با استفاده از دانش طراحی، مهارت تولید و تعهد ارائه خدمات در فروش درب ضد سرقت با آرمان های بزرگ و تلاش روز افزون برای دستیابی به کیفیت مطلوب گام برداشته و امروزه در جایگاهی مناسب و شایسته می باشد کارشناسی و مشاوره در مراحل اولیه  تاثیر به سزایی داشته و این امر با راهنمایی کارشناسان ما به مرحله ای قابل قبول خواهد رسید. درب های ضد سرقت زیبا و شیک با  استفاده از متریال و مواد اولیه با کیفیت و درجه یک از برندهای برتر در این صنعت، نقش مهمی در کیفیت مناسب ایفا کرده و سرلوحه کاری این گروه تولیدی جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز خود است. 


درب چوبی

 
درب های صافی که با هسته‌های توخالی یا پر تولید می‌شوند و سطح آن‌ها یا رنگ می‌شود یا یک روکش چوبی در آن به کار می‌رود. معمولا این نوع درب ها ارزان‌ترین آن‌ها هستند و بسیار مناسب خانه‌های مدرن هستند.

قیمت درب های توخالی ارزان تر و قیمت درب های چوبی توپر گران تر است همچنین  روکش‌های طرح‌دار قیمت بیش‌تری نسبت به روکش‌های دیگر را دارند. 

ممکن است این درب ها دارای روکش‌های چوبی نامتعارف و خاص باشند که قیمت آن‌ها  افزایش می‌دهد. به یاد داشته باشید که در هر شرایطی باید هزینه‌ای بابت نصب و ماده روکش در کنار بگذارید.این درب صاف و ساده دارای یک روکش پیچیده می باشد و همچنین برخی از تولید کننده‌ها تعداد درب های ثابتی تولید می‌کنند اما برخی دیگر از اهالی فن سازه های چوبی می‌توانند درب های خود را براساس سفارش و سلیقه شما بسازند.درب های خاص و منحصر به فرد در دکوراسیون منزل


بیایید کمی لیست قیمت را بالا ببریم و ببینیم با هزینه بیش‌تر چه درب هایی را می‌توانیم انتخاب کنیم!

بیایید نگاهی به یک درب فوق‌العاده زیبا و خاص بیاندازیم. این درب، در ایتالیا ساخته شده و در طراحی آن از سبک درهای آنتیک فرانسوی پیروی شده است. جزئیات و سطح بدیع این درب آن را تبدیل به یک درب فراموش‌نشدنی کرده است، اما قیمت آن نیز بسیار بالا خواهد بود.

 

درب داخلی

درب چوبی اتاق


درب چوبی اتاق یا درب اتاق های مختلف خانه مانند درب اتاق خواب نقش مهمی در طراحی و زیبایی ساختمان و سازه دارد . زمانی که تصمیم به طراحی دکوراسیون منزل خود دارید، متوجه انواع زیاد درب ورودی ساختمان و انواع درب ضد سرقت برای انتخاب خواهید شد. درب چوبی ساختمان مزایا و ویژگی های بسیاری دارد که ما را برای خرید آن ترغیب می کند. یکی از مهم ترین این عوامل تنوعی است که به دلیل جنس چوب درب اتاق ایجاد شده است.

انتخاب درب چوبی اتاق مناسب که دارای کیفیت بالا باشد و همرنگ با رنگ خانه و اتاق ها باشد، می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند. درب اتاق باید محکم و توپر باشد، تا هم دارای عمر زیاد و هم محافظ خانه شما باشد. گرچه این درب های چوبی لیست قیمت بالاتری دارند . درب چوبی ارزان تر، دارای عمر و استحکام کمتری هستند . درب اتاق می تواند جنس های مختلفی داشته باشند. درب های اچ دی اف دارای استحکام و زیبایی بیشتری نسبت به درب های ام دی اف هستند.

 

درب های شیشه‌ای


انتخاب‌ها در درب های شیشه‌ای بسیار زیاد است. این درب ها را می‌توان در نقاط کانونی خانه و جاهای خاص، مانند جایی از خانه که در آن به نور بیش‌تری نیاز است، استفاده کرد.

در عکس بالا یک درب آینه ای تک‌پنلی را می‌بینید که بسیار مناسب حمام و سرویس بهداشتی است.

درب های فرانسوی بسیار زیبا و دلربا هستند. این درها بسیار مناسب تالارها، اتاق مطالعه، اتاق غذاخوری، و فضاهای نشیمن هستند. اگر به دنبال دربی خاص هستید درهای شیشه‌ای طرح‌دار بسیار گزینه‌های مناسبی هستند. این درب به خودی خود یک اثر هنری است اما قیمت بسیار بالای دارد.

 

سبک طراحی داخلی


خانه های ایرانی به سبک معماری سنتی ایرانی در گذشته طراحی می شد. شیشه های رنگی، طاق های قوسی شکل، فرش های دستبافت، گچ بری های زیبا معروف ایرانی از شاخصه های اصلی این  نوع سبک بود. اولین قدم در انتخاب درب اتاق، انتخاب سبک طراحی داخلی منزل بر اساس نمای بیرونی و داخلی ( اعم از کف پوش ،گچ بری ، دیوارپوش ، طراحی لابی ،نما، کف ساختمان، راهرو ها و طراحی کلی واحد ها ) و سلیقه ی شخصی صاحبان خانه است.  قیمت درب چوبی اتاق و بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید درب اتاق و  طول عمر و کیفیت محصولات دو رکن اصلی در انتخاب درب است. 

 

قیمت درب چوبی 


ارزان ترین  نوع درب ها داخلی درب های اچ دی اف و اچ پی ال هستند در حالی که درب های پی وی سی و دبلیو پی سی در رده ی دوم قیمت درب ها قراردارند ، همچنین درب های چوبی به واسطه ی متریال قیمت بالاتری نسبت به سایر درب ها دارند. البته قیمت درب های چوبی به عوامل مختلفی از جمله جنس چوب بکار رفته در درب اتاق خواب (مهم ترین عامل در زیبایی و کیفیت درب جنس چوب آن می باشد)، رنگ درب و یراق آلات آن بستگی دارد.

ام دی اف در ساختار بسیاری از درب ها استفاده می شود . بنابراین نوع ام دی اف عامل تعیین کننده در قیمت درب اتاق می باشد، برای مثال اگر در ساختار درب از ام دی اف وا نا چای تایلند (که به جهت متریال و تکنولوژی تولید جز بهترین ام دی اف ها می باشد) استفاده گردد قطعا آن درب، نسبت به درب اتاقی که از ام دی اف بی کیفیت تری که دارای اعوجاج سطح می باشد گران تر خواهد بود.


درب پی وی سی


عمر محصولات HPL ،HDF , PVC معمولا کم است و برای کوتاه مدت مناسب  می باشد، همچنین این درب ها روی چهارچوب آهنی نصب می شوند . یه نکته بسیار مهم درباره این درب این است که هنگامی که روی چهارچوب های قدیمی نصب می شوند، با کمی انحراف و خطا نسبت به چهارچوب می ایستند.

 

درب هایگلاس


محصولات هایگلس معمولا برای فضاهای مدرن مناسب اند و ایراد آن خش پذیری و خط افتادن و مقاومت پایین آن در برابر ضربه است.

 

 

درب تمام چوب


درب تمام چوب از ساخته شدن ، باهو و پاسار های چوبی و قاب های تونیک چوبی و الوار منظم تشکیل شده اند ، همچنین این نوع درب ها از نظر زیبایی بی رقیب بوده اما ایرادی که می توان به درب های چوبی گرفت این است که به توجه و نگهداری مداوم نیاز دارند و بعد از چند سال باید مجددا رنگ شوند.


درب HDF

 این نوع درب از یک چهارچوب چوبی که معمولا با چوب روسی ساخته می شود و داخل آن از لایه های شبکه بندی شده استفاده شده است. همچنین ساخت انواع درب های پرسی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه پرس صفحه استیل که مانع از سیاهی و خط وخش و لکه روی درب HDF میباشد که ویژگی منحصر به فردیدر ساخت درب های پرسی میباشد .  قیمت درب داخلی ساختمان بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب داخلی و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کاری درب داخلی ساختمانی مورد استفاده در استراکچر درب داخلی مورد ارزیابی و قیمت گذاری قرار می گیرد. قیمت درب داخلی HDF نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. رویه های درب HDF از کشور های مختلف ترکیه و چین خریداری می شود. قیمت درب داخلی ساختمانی HDF بر مبنای نوع رویه قیمت گذاری می شود.

 

چند نوع درب اتاقی داریم؟

 انتخاب درب اتاق خواب بستگی به بودجه  مد نظرتان چند انتخاب دارید. درب های چوبی می تواند انتخاب خوبی برای درب اتاق خواب باشد ولی اگر با بودجه شما متناسب نیست درب های hdf، pvc درب های دیگری هستند که برای اتاق خواب مناسب هستند.

 

نصب درب اتاق خواب چقدر طول می کشد؟


بعد از انتخاب و خرید درب اتاق خواب حداکثر ظرف مدت 1 ساعت درب شما نصب خواهد شد. دریس با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه، این اطمینان را به شما می دهد که درب شما در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت نصب خواهد شد.

 

مطالب مشابه : درب ضد سرقت ارزان
 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.