درب ضد سرقت ,قفل درب ضد سرقت ,خرید درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت

  • شنبه 14 اسفند 1400
  • 2042 نفر

خرید درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت


با توجه به عید نوروز و تعطیلی هایی که پیش رو داریم خرید درب ضد سرقت از اهمیت زیادی برخوردار است ، چرا که با خرید درب ضد سرقت هم دکوراسیون منزل تغییر پیدا کرده و به روز می شود و هم با توجه افزایش سفر های نوروزی مسلما منازل و آپارتمان ها نیاز بیشتری به محافظت در برابر سارقین پیدا میکنند. پس لزوم داشتن درب ضد سرقت در روز های پیش رو دو چندان می شود.
خرید درب ضد سرقت یا تعویض درب چوبی با درب ضد سرقت بسیار آسان و راحت است به شرط اینکه به نکات زیر در هنگام خرید توجه بفرمایید. 
مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید توجه بفرمایید این است که درب ضد سرقت تولید کجا و چه کشوری هست. شما با توجه به بودجه مد نظر خود میتوانید از بین درب های ضد سرقت ساخت ترکیه ( که عموما بالاترین کیفیت را در بین درب های ضد سرقت دارند ) یا درب ضد سرقت ایرانی و یا چینی انتخاب نمایید. 
اگر میخواهید با قیمتی مناسب درب ضد سرقت بسیار با کیفیتی را تهیه کنید پیشنهاد ما به شما درب ضد سرقت تولید ایران هست. 
در کشور عزیزمان تولید کنندهایی وجود دارند که با قیمت مناسب درب های ضد سرقت با کیفیتی را تولید میکنند . تولید کنندگان با الهام و شبیه سازی تکنولوژی درب های ضد سرقت ترکیه ای ، اقدام به تولید محصولات مشابه ترک با همان کیفیت را کرده اند .

 

 


اخیرا به علت کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب درب های ضد سرقت ایرانی ، سازندگان ساختمانی توجه ویژه ای را به خرد و استفاده این نوع درب ها دارند.
نکته بعدی که حائز اهمیت می باشد استفاده از یراق آلات درب ضد سرقت است که تاثیر مستقیم بر روی قیمت دارد. 

 

دستگیره در یراق آلات به دو دسته تقسیم می شود ، دستگیره ثابت و متحرک
دستگیره ثابت : به نوعی دستگیره می گویند که در قسمت بیرونی درب ضد سرقت نصب می شود. این نوع دستگیره همانطور که از اسم آن مشخص است بصورت ثابت نصب است و ازپشت درب نصب می شود. معمولا متریال این نوع درستگیره ها از جنس آلومینیوم، سرب، و آهن است.

 

دستگیره متحرک درب ضد سرقت


دستگیره متحرک : نوعی از دستگیره درب ضد سرقت است که در قسمت داخلی (داخل آپارتمان) درب ضد سرقت نصب می شود. کارکرد دستگیره برای باز و بسته شدن  از داخل آپارتمان می باشد. که انواع مختلف آن در ظاهر و کیفیت درب ضد سرقت تاثیر مثبت دارد و متریال این دستگیرها از سرب و آلومینیوم و آهن می باشد.


قفل درب ضد سرقت


از مهمترین یراق آلات درب ضد سرقت قفل می باشد که نقش اصلی ایمنی را در ضد سرقت بودن بازی میکند. 

قفل ضد سرقت دو تیکه ساده : این نوع قفل که بسیار در بین درب های ضد سرقت مرسوم است ، پر مصرف ترین نوع قفل درب ضد سرقت است ، بهترین مدل موجود در بین قفل ها ، قفل دو تکه برند شرکت کاله است. 

قفل ضد سرقت گاوصندوقی: این مدل قفل ها به صورت انحصاری تولید شرکت کاله ترکیه است وبه علت استفاده نکردن از سیلندر باعث شده تا ایمنی بسیار بیشتری را نسب به قفل های ساده داشته باشد.  و لازمه بدانید برعکس بقیه قفل ها ، این نوع قفل دارای رزت خاصی است که از جنس زاماک تولید شده . قفل گاوصندوقی در 2 نوع دوتکه برای بالا و پایین درب موجود است. 

 

 

مطالب مشابه : قیمت درب ضد سرقت   ، ابعاد درب ضد سرقت
 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.