چهارچوب فلزی فرانسوی 

فریم درب ضد سرقت | چهارچوب فلزی فرانسوی 

  • سه شنبه 14 دی 1400
  • 5677 نفر

چهارچوب فلزی فرانسوی  فریم فرانسوی پروفیل فرانسوی در گروه پروفیل های باز قرار دارد. پروفیل قاب فرانسوی در گروه پروفیل های باز قرار دارد. روش تولید آن به وسیله فرایند نورد گرم و با دستگاه رول فرمینگ انجام می شود.  پروفیل فلزی فرانسوی به طور کلی میتوانیم بگیم که موارد استفااده از این پروفیل ها عموما برای چهارچوب های درب ورودی ساختمان ها  و درب های داخلی و اتاقی می باشد.

فریم درب ضد سرقت


فریم ضد سرقت 


امروزه درب های ضد سرقت بسیار مرسوم است زیرا این درب ها جزو دسته ایمنی است و همواره امنیت یکی از نیازهای انسان است که موجب آرامش خاطر می باشد ،در واقع استفاده از این درب ها در منازل مسکونی ایمنی را بسیار افزایش می دهد. اکنون این پرسی مطرح میشود که ابعاد فریم درب ضد سرقت به چه صورت و در چه اندازه هایی می باشد. در این مورد باید بدانید که نخستین درب های ضد سرقت محصول کشور چین در ایران مرسوم بود و عرض ابعاد فریم هایی که در درب استفاده میشود ، حدود 110 و 105 سانتی متر است . پس طی مدتی این ابعاد به صورت استاندارد استفاده می شود. اما به طور کلی میتوان گفت که برای محاسبه دقیق فریم درب ضد سرقت ابعاد اصلی بعلاوه 1 سانتی متر میشود. یعنی در واقع میتوان گفت ابعاد دقیق 211*105 و 211*111 سانتی متر می باشد. 
حال که تا حدودی با کلیات ابعاد درب های ضد سرقت آشنایی پیدا کردین باید یه این نکته توجه داشته باشین که ابعاد استاندارد با توجه به تولید کننده های مختلف میتواند متفاوت باشد به این صورت که تعدادی از این محصولات که تولید ساخت کشور ایران هستند، دارای ابعاد مفید بازشو ۲۰۰ در ۹۰ می باشد و در درب های ایرانی عرض قابلیت ساخت تا ۱۱۰ سانتیمتر را هم دارد. برای همین میتوان سفارشی سازی کرد و این موضوع جزء مزایای درب ضد سرقت تولید داخل می باشد.

 

 

چهارچوب ضد سرقت 


در ابتدا به بحث و معرفی چهارچوب ها می پردازیم ، مهمترین بخش برای اتصال درب در ساختمان چهارچوب ها هستند و به عبارتی میتوان گفت قسمتی که درب در آنجا متصل می شود. در سال های گذشته معمولا برای درب ها ، چارچوب های چوبی استفاده میشد، ولی با پیشرفت علم و به علت مشکلاتی که  چارچوب های چوبی داشت کم کم استفاده از چهارچوب های فلزی مرسوم شد.
از عمده مشکلاتی که در چهارچوب های چوبی وجود داشت می توان به عدم مقاومت و تحمل وزن درب اشاره کرد. امروزه چهارچوب های فلزی با توجه به قیمت پاینن آن و همچنین قابلیت رنگ آمیزی طرفداران بیشتر پبدا کرده است ، همچنین مقاومت بالا و امنیت بیشتر موجب شده تا مشتریان تمایل بیشتری به تهیه چهارچوب های فلزی را داشته باشند. از مزایای چهارچوب فلزی می توان قیمت مناسب، سادگی در نصب، دوام و عمر بالا، استقامت زیاد در مقابل آتش سوزی اشاره کرد.

 


انواع چهارچوب : 


1-  چهارچوب فلزی فرانسوی
2- چهارچوب مکزیکی 
3- چارچوب ساده 
4- چهارچوب رومی
در بیان تفاوت چهارچوب ها، نوع چهارچوب می توان به طراحی ظاهری، و شکل مقاطع آن ها اشاره داشت . امروزه چهارچوب های فلزی به علت تنوع رنگ پذیری و همچنین قیمت مناسب آنها، محبوب تر و پرکاربرد ترهستند. ولی به طور کلی در میان انواع چهارچوب ها ، قاب فرانسوی و از همه چهارچوب ها پر ظرفدار تر و پرکاربد تر هستند. 

 

فریم فرانسوی ضد سرقت


چهارچوب فلزی فرانسوی 


فریم فرانسوی


پروفیل فرانسوی در گروه پروفیل های باز قرار دارد. پروفیل قاب فرانسوی در گروه پروفیل های باز قرار دارد. روش تولید آن به وسیله فرایند نورد گرم و با دستگاه رول فرمینگ انجام می شود. 
پروفیل فلزی فرانسوی به طور کلی میتوانیم بگیم که موارد استفااده از این پروفیل ها عموما برای چهارچوب های درب ورودی ساختمان ها  و درب های داخلی و اتاقی می باشد. پروفیل های فرانسوی ضخامتی حدود 2 تا 2.5 میلی متر داشته و در طول 6 متری تولید می شود . این پروفیل ها از ورق سیاه  تهیه میشود ، به این صورت که ابتدا تولید کننده ورقق سیاه را تهیه کرده و پس از آن در کارخانه تولید با دستگاه های نوار بری ورق ها را در اندازه های مختلف برش میدهند و برای فرآیند شکل دهیی با غلتک نورد سرد و ایجاد فشار تغییر شکل می دهند و آن ها را آماده میکنند .  تفاوتهای اصلی چهارچوب ها در نوع چهارچوب می توان به مواردی ماننده طراحی ظاهری، و شکل مقاطع آن ها اشاره داشت.

 

مطالب مشابه : قیمت درب ضد سرقت ،  ابعاد درب ضد سرقت ، قفل آژیردار

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.