درب,انواع درب,ساختار درب ضد سرقت,گونه های مختلف درب ضد سرقت,درب ضد سرقت ترکیه ای,درب ضد سرقت وارداتی,فروش درب به صورت تکی و عمده,بهترین درب های ضد سرقت,نمایندگی درب ضد سرقت,بهترین و اولین درب های ضد سرقت ,فروش عمده درب ضد سرقت

انواع درب ضد سرقت از نظر ساختار

  • پنجشنبه 1 اسفند 1398
  • 2345 نفر

درب ضد سرقت وارداتی : تعدادی از تولید کنندگان ترکیه اقدام به احداث کارخانه تولید درب ضد سرقت در ایران نموده‌اند که همچنین دسترسی به بازار هدف داشته و بتوانند فروش بیشتری داشته باشند. کارخانجات تولیدی بازار درب های ضد سرقت نیز از این امر مستثنی نبوده و با بهره‌گیری از تجربیات صنعت‌ گران ترکیه ای و در کنار آن اساتید حرفه ای ایرانی سعی بر این دارد درب های با کیفیت و با قیمت مناسب به هموطنان عزیز ارایه نماید.

انواع درب ضد سرقت و ساختار آن

درب های ضد سرقت وارداتی

یکی دیگر از شاخه های حوزه درب ضد سرقت خرید و فروش عمده درب ضد سرقت ترکیه ای است.درب های ضد سرقت دارای گونه های مختلفی هستند از جمله درب های ضد سرقت وارداتی و درب های ضد سرقت تولید داخلی هستند.

درب های ضد سرقت وارداتی بیشتر از کشور ترکیه وارد شده و مشتریان خاص خود را دارند. امروزه تولیدکنندگان زیادی در کشور هستند که به کار تولید درب ضد سرقت مشغول بوده و درب های ضد سرقت کیفیت بالایی را تولید می‌کنند که قابل رقابت با درب های وارداتی هستند با این حال باز تعدادی از خریداران علاقه‌مند به خرید درب های وارداتی هستند و هزینه بیشتری را بابت خرید این درب ها نسبت به گونه‌های مشابه ایرانی پرداخت می‌کنند که البته نظر همه این عزیزان قابل احترام است


 

درب ضد سرقت ترکیه ای

البته قابل ذکر است امروزه تولیدکنندگان داخلی به علت پایین آوردن قیمت تمام شده رویه و قفل و یراق این نمونه از درب ها را از کشور ترکیه اقدام به ساخت ، تولید همین درب ها با نظارت یا مدیریت اساتید ترکیه ای نموده اند .

تعدادی از تولید کنندگان ترکیه اقدام به احداث کارخانه تولید درب ضد سرقت در ایران نموده‌اند که بدین‌وسیله دسترسی به بازار هدف داشته و بتوانند فروش بیشتری داشته باشند. کارخانجات تولیدی بازار درب های ضد سرقت نیز از این امر مستثنی نبوده و با بهره‌گیری از تجربیات صنعت‌ گران ترکیه ای و در کنار آن اساتید حرفه ای ایرانی سعی بر این دارد درب های با کیفیت و با قیمت مناسب به هموطنان عزیز ارایه نماید.

turk door

در صورتی‌که شما هم قصد خرید عمده برای پروژه‌ها یا فروش انواع درب های ضد سرقت را دارید می‌توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

شماره تماس : وحید علیشاهی 02166593911

 

مطالب مشابه : درب ضد حریق

 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.