درب ضد سرقت عمده,عمده,درب,ضد سرقت,ارسال رایگان درب ,ارسال درب ضد سرقت به صورت عمده,فروش درب ضد سرقت به صورت تکی و عمده ,فروش با ضمانت,درب ضد سرقت ترکیه ای

درب ضد سرقت ارزان

  • چهارشنبه 23 بهمن 1398
  • 7652 نفر

درب ضد سرقت عمده

درب ضد سرقت ارزان

خرید درب ضد سرقت عمده

درب های ضد سرقت وارداتی بیشتر از کشور ترکیه وارد کشور شده و مشتریان خاص خود را دارند. امروزه تولیدکنندگان زیادی در کشور هستند که به کار تولید درب ضد سرقت مشغول بوده و درب های ضد سرقت کیفیت بالایی را تولید می‌کنند که قابل رقابت با درب های وارداتی هستند با این حال باز تعدادی از خریداران علاقه‌مند به خرید درب های وارداتی هستند و هزینه بیشتری را بابت خرید این درب ها نسبت به گونه‌های مشابه ایرانی پرداخت می‌کنند که البته نظر همه این عزیزان قابل احترام است.

درب ضد سرقت عمده

 

درب زد سرقت ترکیه ای

البته قابل ذکر است امروزه تولیدکنندگان داخلی به علت پایین آوردن قیمت تمام شده رویه و قفل و یراق این نمونه از درب ها را از کشور ترکیه اقدام به ساخت و تولید همین درب ها با نظارت یا مدیریت اساتید ترکیه ای نموده‍اند و بعضا تعدادی از تولید کنندگان ترکیه اقدام به احداث کارخانه تولید درب ضد سرقت ترک در ایران نموده‌اند که بدین‌وسیله دسترسی به بازار هدف داشته و بتوانند فروش بیشتری را داشته باشند. کارخانجات تولیدی بازار درب های ضد سرقت نیز از این امر مستثنی نبوده و با بهره‌گیری از تجربیات صنعت‌گران ترکیه و در کنار آن اساتید حرفه ای ایرانی سعی بر این دارد درب های با کیفیت و با قیمت مناسب به هموطنان عزیز ارایه نماید.

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ارزان

با توجه به شرایط بازار بعضی از ساختمان سازان تمایل به خرید درب ضد سرقت ارزان دارند که در این مورد می توان مطالب زیادی را به نگارش درآورد. ولی اولین چیزی که به ذهن خطور می کند درب ضد سرقت ارزان چینی می باشد که درب ضد سرقت ارزان چینی را می توان همچون سایر محصولات چینی به دو دسته تقسیم کرد :با کیفیت ،بی کیفیت

درب ضد سرقت ارزان چینی با کیفیت پایین واردات خوبی را در ایران داشته است ولی آیا به راستی به درب ضد سرقتی که ضخامت فلز های داخلی آن چهار دهم میلی متر می باشد می توان به عنوان مهمترین قسمت ورودی آپارتمان و ورودی واحد استفاده شود و آیا خرید این نوع درب ها برای بعضی از سازندگان فقط یک نوع رفع تکلیف می باشد. آیا بهتر نیست یک درب ورودی معمولی را جایگزین این نوع درب های کنیم.

درب ضد سرقت ارزان قیمت چینی

بعضی از مشتریان به دنبال درب ضد سرقت ارزان هستند و فقط به هزینه ای که برای درب پرداخت می کنند توجه می کنند. وقتی کسی در مورد درب ضد سرقت ارزان صحبت ذهن به سمت درب ضد سرقت چینی بی کیفیتی می رود که بسیار نامناسب می باشند. درب ضد سرقت ارزان چینی نه تنها جزء درب های ضد سرقت قرار نمی گیرد. به دلیل اینکه ضد سرقت بودن درب ملاک هایی دارد. در درب ضد سرقت ارزان چینی از فلزهای با ضخامت 0.6 میلی متر و حتی کمتر استفاده می کنند. در حقیقت درب های ضد سرقت با توجه به ساختار داخلی که دارند ارزش پیدا می کنند. چه بسیار شرکت هایی که حاضر شده اند درب ضد سرقت ارزان چینی را با کیفیت و قیمت پایین را به مشتریان خود بفروشند و خریدار درب ضد سرقت نیز بدون توجه به ساختار داخلی درب ضد سرقت ارزان چینی پول خود صرف درب ضد سرقتی می کند که معلوم نیست تا چند ماه دیگر به دلیل کیفیتی پایینی که دارد، وضعیت آن چگونه می شود. در حقیقت شرکت هایی که درب ضد سرقت ارزان چینی به فروش می رسانند کارهای خدماتی زیادی را بعد از نصب درب انجام می دهد و می تواند سود زیادی نیز به دلیل خرابی های ثانویه نصیب فروشنگان و نصابان درب های ضد سرقت می شود.

به طور مثال درب ضد سرقت ارزان چینی بعد از مدتی به دلیل عدم استفاده از لولاهای مناسب درب ضد سرقت حالت افتادگی پیدا می کند که نشان می دهد لولا قابلیت کشش وزن درب ضد سرقت را نداشته است. یا قفل ها پس از مدتی کار نمی کنند و یا کلید به سختی در قفل جا می افتد. تمام این موارد دست به دست هم می دهد تا شرکتی که درب ضد سرقت ارزان چینی را بفروش می رسانند، یک درآمد دیگر به واسطه خدمات پس از فروش درب ضد سرقت ارزان چینی انجام می دهند. در بعضی از انواع درب های ضد سرقت چینی نمونه هایی دیده شده است که نشان می دهد فلز چهارچوب آنقدر نازک بوده است که با دستگاه جوش عادی نمی توان برای نصب درب استفاده کرد. در حقیقت موقع جوشکاری ورق فلز ذوب می شود و قابلیت جوش پذیری با دستگاه های جوش عادی را ندارد. در این میان مجبور هستن از دستگاه های جوش و الکترود های خاصی برای جوش دادن درب ضد سرقت ارزان چینی استفاده کنند. کیفیت فلز داخلی مورد استفاده در این نوع درب ها بسیار پایین می باشد که دزد با اولین ضربه پتک درب ضد سرقت چینی را خم می کند. با خم شدن درب، زبانه های درب ضد سرقت چینی از چهارچوب جدا می شود و راه را برای ورود دزد باز می کند. اگر درب ضد سرقت ارزان چینی قابلیت یک یا دو ضربه پتک را ندارد براستی نصب درب ورودی عادی مناسبتر از این نوع درب های نیست؟ یک مشکل متداول دیگر در درب ضد سرقت ارزان چینی تولید صدا پس از مدت زمانی خاص می باشد. با خارج شدن رگلاژ درب ضد سرقت چینی، صداهای جدیدی درب در هنگام باز و بسته شدن تولید می کند که اهالی ساختمان را کلافه می کند. به واقع با خرید درب ضد سرقت ارزان چینی آلودگی صوتی را نیز برای ساختمان خود به ارمغان آورده ایم. 

به طور کلی می توان بیان کرد که در ضد سرقت ارزان چینی از کیفیت پایینی برخورداند که در ذیل نکات مختلفی را برای عدم خرید در ضد سرقت ارزان چینی بیان می کنیم. یکی از پارامترهایی که در امنیت در ضد سرقت مدنظر قرار گرفته می شود فلز مورد استفاده در؛ در ضد سرقت ارزان چینی می باشد. یکی از ملاک هایی که بخوبی به خریدار در مورد کیفیت و ضخامت فلز به کار رفته در داخل لنگه درب اطلاعات می دهد وزن درب می باشد. امکان ندارد درب ضد سرقتی که فلز با ضخامت 1 میل استفاده شده است وزنی بیشتر از 60 کیلو داشته باشد. پس ملاک اصلی که می توان به ضخامت فلز داخل درب ضد سرقت پی برد وزن درب می باشد و نوع فلز بکار رفته نیز بسیار مهم می باشد.  درب ضد سرقت ارزان چینی معمولاً از فلزهایی با کیفیت پایین استفاده می شود. ایرانیان بر این باور هستند که هر ارزانی بی حکمت نیست. پس علت اصلی در قیمت ارزان درب ضد سرقت ارزان چینی این می باشد.

درب ضد سرقت ارزان ايراني

یکی از مهم ترین فاکتورها برای تعیین کیفیت و ارزشمندی درب ضد سرقت، در درجه اول قطعا میزان امنیت آن است. ساختار داخلی درب ضد سرقت، قفل های به کار رفته در آن و همچنین چارچوب مورد استفاده برای این درب ها سه پارامتری هستند که تعیین کننده میزان امنیت درب ضد سرقت می باشند.

تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند با کاهش برخی اکسسوری ها و یراق آلات گران قیمت  درب های ضد سرقت با کیفیت خوب را روانه بازار کنند. نکته دیگر در مورد کاهش قیمت تمام شده درب ضد سرقت، میزان برجستگی رویه این درب ها است که هر چه میزان برجستگی رویه درب کمتر باشد قیمت درب ها نیز کاهش پیدا می کند.

تولیدکنندگان ایرانی با توجه به تمام محدودیت هایی که این صنعت در تامین مواد اولیه دارند، درب هایی را تولید می کنند که امنیت بسیار بالایی دارند و قیمت بسیار مناسب تری هم نسبت به درب های ضد سرقت وارداتی از ترکیه دارا می باشند.

اگر شما به دنبال درب ضد سرقت ارزان با کیفیت می باشید می توانید به راحتی و با اطمینان کامل از درب های ضد سرقت تولید داخل استفاده نمایید.

 

در صورتی‌که شما هم قصد خرید عمده برای پروژه‌ها یا فروش انواع درب های ضد سرقت را دارید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت راشا ارتباط بگیرید.

 مطالب مشابه : درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.