درب ضد سرقت رویه فلز,درب ضد سرقت ,در فلزی,درب فلزی,درب یک رو فلز,درب مناسی فضای باز

درب رویه فلز

  • شنبه 23 آذر 1398
  • 7136 نفر

استفاده از درب ضد سرقت که امروزه مرسوم شده است ، در تمامی شرایط آب و هوایی مقدور شده است. به طور مثال اگر درب ورودی منزل شما رو به حیاط باشد ، شما باید دربی را انتخاب نمایید که در برابر رطوبت و تغییرات آب هوایی مقاوم باشد . بهترین پیشنهاد و گزیبه ، درب های ضد سرقت یک رو فلز می اشد که باعث مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی می باشد.  پیشنهاد ما به شما درب ضد سرقت یک رو فلز مدل ونوس است . زیرا علاوه بر مقاوت و استحکام خوبی که دارد ، زیبایی را به منزل شما می بخشد. 

درب رویه فلز

درب ضد سرقت رویه فلز

مهمترین فرقی  که در این مدل درب  ضد سرقت  به چشم می خورد در نوع چارچوب های آن ها است. چارچوب درب های ضد سرقت چینی ابزار نخورده و تخت است و شما همان فلز را مشاهده خواهید کرد  كه موجود است يعني هيچ افزونه تظعيني روي چهار چوب براي شكيل تر شدن قرار نميگيرد يا در روي چهارچوب درب ضد سرقت نصب نميشود. اما در درب های ضد سرقت ترک این موضوع کاملا برعکس می باشد و چهار چوب درب های ضد سرقت ترک ابزار خور هستند و مي توان رويه اي از چوب بر روي ان نصب كرده تا ديگر فلز به چشم نيايد و درب تقريبا به صورت  کامل چوبي باشد و نمايي شكيل تر و با وقار تر داشته باشد و يكي از دلايل اختلاف قیمت اين گونه در بها هم همین جزئیات باشد.در اينجا جا دارد اضافه شود كه درمیان  اين چهار چوب ها چهارچوب هاي كشويي وجود دارد كه ضمن افزايش در قيمت درب ضد سرقت باعث ضعیف شدن مقاومت چهارچوب شده كه نه تنها حسن نيست در درب ضد سرقت بلكه ساختار يكپارچه چهارچوب رو در درب ضد سرقت از بين ميبرد


لایه های روی دربهای ضد سرقت 


تفاوت سوم و اساسي ترين تفاوت را می توان در رویه این درب ها دید ، به گونه ای که رویه درب ضدسرقت چیني به صورت فلزی  الکترواستاتیک می باشد و تقريبا مي توان گفت در اين نوع درب ها چوب نيست و فلز جزع اصلي اين درب ها مي باشند و بيشتر بدرد مناطق با رطوبت بالا مي خورد و بر خلاف تمام فلزي بودنش  ضمن استقامت زیاد در برابر زنگ زدگي معمولا از مقاومت فشاري و خمشي كمتري نسبت به ديگر انواع دربهاي ضدسرقت موجود در بازار برخوردار ميباشد و در بازار به نام درب ضدسرقت فلزي معروف است

ديگر دربهاي موجود در بازار درب ضد سرقت طرح ترك و درب ضد سرقت ايراني و درب ضد سرقت ترك که معمولا جزو دسته درب ضد سرقت زیبا و شیک هستنند ،  معمولا لايه بيروني ان يا از چوب ساخته شده و لايه فلزي كه استقامت  را ايجاد ميكند در پشت اين لايه  قرار دارد(و اين لايه بيروني درب ضدسرقت بيشتر جنبه تزييني دارد وكمتر جنبه استقامتي و ضد سرقتي دارد) .اين گونه درب هاي ضد سرقت هرچه رويه برجستگي  بيشتري داشته باشد و رويه وارداتي باشد قيمت بيشتر است و هرچه جنبه هاي تزييني در ان كمتر باشد و رويه فقط سي ان سي شده باشد قيمت كاهش مي يابد.ولازم به ذكر است كه رويه هاي مصنويي امقرون به صرفه تر از رويه هاي چوب ميباشد(يك روكش پي وي سي بر روي ام دي اف با چسب ممبران يا همان چسب وكيوم پرس شده تا شكيل تر باشد) و رويه چوب نيز بسته به راش بودنش و گردو بودنش و ريه سوپر راش بودنش نيز قیمت های متفاوتی دارند.

 

در فلزی

درب مناسب فضای باز

استفاده از درب ضد سرقت که امروزه مرسوم شده است ، در تمامی شرایط آب و هوایی مقدور شده است. به طور مثال اگر درب ورودی منزل شما رو به حیاط باشد ، شما باید دربی را انتخاب نمایید که در برابر رطوبت و تغییرات آب هوایی مقاوم باشد . بهترین پیشنهاد و گزیبه ، درب های ضد سرقت یک رو فلز می اشد که باعث مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی می باشد. 

پیشنهاد ما به شما درب ضد سرقت یک رو فلز مدل ونوس است . زیرا علاوه بر مقاوت و استحکام خوبی که دارد ، زیبایی را به منزل شما می بخشد. 

درب ضد سرقت مدل یک رو فلز

 

درب ضد سرقت یک رو فلز مدل ونوس


 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.