درب ضد سرقت در زاهدان,فروش درب ضد سرقت در زاهدان,درب ضد سرقت

درب ضد سرقت در زاهدان

  • چهارشنبه 26 تیر 1398
  • 3712 نفر

 گروه صنعتی راشا با به کار گیری دانش نوین در عرصه تولید درب های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آماده فروش انواع درب ضد سرقت به قیمت تک و عمده در زاهدان می باشد . برای خرید و نصب  درب ضد سرقت با گروه تولیدی صنعتی راشا تماس حاصل نمایید.

درب ضد سرقت در زاهدان

درب ضد سرقت مهمترین نیاز هر ساختمان است ، گروه تولیدی صنعتی راشا بهترین درب ضد سرقت در زاهدان را ارائه میدهد.

 

معرفی شهر زاهدان

 

شهر زاهدان یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان می باشد . این شهر که در منطقه جنوب شرقی کشور قرار دارد گرفته در گذشته نام پیشین  دزآب داشته  و  در زمان رضا شاه به زاهدان تغییر داده شده . زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و از سمت جنوبی به شهرستان خاش منتهی می‌شود. آب و هوای زاهدان در بیش‌ترین  روزهای سال گرم و خشک بوده و شب‌های تابستان آب و هوای این شهر رو به سردی می‌ رود .

zahedan

 

این شهر در فصل تابستان روزهایی بسیار بسیار گرم را  و شب‌هایی با حرارت نسبی کم را دارا است . معمولا  در این شهر برف نمی‌بارد. با این حال بیشترین میزان نزولات جوی آب و هوا  در استان ، مربوط به شهر زاهدان ، هم چنین شهرستان خاش می‌باشد و عمدتاً در فصل زمستان رخ داده میشود . در ماه‌های دی و بهمن این شهر آب و هوایی نسبتا خنک و شب‌هایی سرد در منطقه دارا است.

 

شهر زاهدان به جهت مرزی بودن شهر، از موقعیت استراتژیک و جغرافیایی ، تجاری و نظامی و شرایط بسیار خاصی برخوردار است ،  ب صورتی  که از طرفی راه‌آهن پاکستان از مرز میرجاوه وارد ایران می‌شود و از سمتی  دیگر راه‌آهن سراسری ایران به این شهر منتهی می‌شود ،  و از سمتی دیگر در نزدیکی به میل سه جانبهٔ ایران و پاکستان و افغانستان قرار گرفته است .

 

 

نمایندگی درب ضد سرقت در زاهدان

گروه صنعتی راشا تمامی درب های تولیدی خود را به تمامی شهر های ایران میفرستد.

 

درب ضد سرقت ارزان زاهدان

درب های ضد سرقت شیک را میتوانید با سفارش در استان سیستان و بلوچستان  تهیه کنید.

 

قیمت درب ضد سرقت ترک در زاهدان

قیمت درب ضد سرقت ترک در زاهدان  بسیار ارزان می باشد ، زیرا این شرکت با استفاده از بکار گیری دانش نوین توانسته است تمامی درب ها را در حین زیبایی با بهترین کیفت تولید و عرضه نماید.

 

درب های ضد سرقت راشا

 گروه صنعتی راشا با به کار گیری دانش نوین در عرصه تولید درب های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آماده فروش انواع  درب ضد سرقت در  زاهدان   می باشد . برای خرید و نصب  درب ضد سرقت با گروه تولیدی صنعتی راشا تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 شماره تماس :

02166593911

 

02166593912

 

09122933479

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.