درب ضد سرقت در یزد,درب ضد سرقت,فروش درب ضد سرقت در یزد,درب ضد سرقت ارزان در یزد

درب ضد سرقت در یزد

  • جمعه 21 تیر 1398
  • 3478 نفر

 گروه صنعتی راشا با به کار گیری دانش نوین در عرصه تولید درب های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آماده فروش انواع درب ضد سرقت به قیمت تک و عمده در یزد می باشد . برای خرید و نصب  درب ضد سرقت با گروه تولیدی صنعتی راشا تماس حاصل نمایید.

درب ضد سرقت در یزد

درب ضد سرقت مهمترین نیاز هر ساختمان است ، گروه تولیدی صنعتی راشا بهترین درب ضد سرقت در یزد  را ارائه میدهد.

معرفی شهر یزد

یزد مرکز استان و شهرستان یزد در مرکز ایران می باشد . بین رشته‌ کوه های شیرکوه و خرانق و در دشتی  به اسم دشت یزد ـ اردکان قرار گرفته‌است. مشخص‌ترین وجهه شهر، معماری خاص کویری آن است. بادگیرها، مناره‌ها و گنبدها مشخص‌ترین جنبه ظاهری معماری شهر است. در این معماری از بادگیرها  برای گرفتن جریان های باد و خنک کردن فضای ساختمان به کار می‌رفته‌است. به قسمتی که نخستین صندوق امانات جهان در ۱۷۰۰ سال پیش در حوضه تمدن این شهر بنا شده‌است. اوج آبادانی یزد از سدهٔ «هشتم هجری» به بعد بوده و اتابکان یزد از مهم‌ترین عامل پیشرفت این شهر تاریخی در سده‌های گذشته به‌شمار می‌روند. یزد در منطقه فلات مرکزی ایران واقع شده‌است.

yazd

 

 

اقتصاد و صنایع در یزد

در یزد نیز صنایع بزرگی مانند  نساجی فرش و نساجی پارچه‌ طرح دار و ساده ، فولاد و معدن آهن و زغال‌سنگ و معدن سنگ، کارخانجات کاشی، کارخانه‌های کابل و فیبر نوری و صنایع غذایی جای دارد که با وجود این صنایع حدود ۵۳ درصد از مصرف برق در تعرفه صنعتی استفاده می‌شود که از نظر رتبه‌بندی کشوری نیز پنجمین استان صنعتی کشور شناخته می‌شود. صنعت زرگری یا طلا سازی در یزد مهم‌ترین و مشهورترین صنایع شهر یزد در کل کشور است همین صنایع و ازدیاد آن نسبت جمعیت این استان علاقه وافر بانوان این استان و شهر را به طلا را نشان می‌دهد به‌طور میانگین هر خانواده داری ۱۰۰ گرم طلا می‌باشد!!  یزد با داشتن بیش ازسه هزار واحد صنعتی در این شهر در فهرست شهرهای دارای آلودگی بالای کشور به حساب می آید .

 

 

قیمت درب ضد سرقت ارزان یزد

قیمت درب ضد سرقت ترک در یزد  بسیار ارزان می باشد ، زیرا این شرکت با استفاده از بکار گیری دانش نوین توانسته است تمامی درب ها را در حین زیبایی با بهترین کیفت تولید و عرضه نماید.

 

نمایندگی فروش درب ضد سرقت یزد

گروه صنعتی راشا تمامی درب های تولیدی خود را به تمامی شهر ها و استان های ایران از طریق باربری میفرستد.

 

درب های ضد سرقت راشا 

 گروه صنعتی راشا با به کار گیری دانش نوین در عرصه تولید درب های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آماده فروش انواع  درب ضد سرقت در یزد  می باشد . برای خرید و نصب  درب ضد سرقت با گروه تولیدی صنعتی راشا تماس حاصل نمایید.

 

 

شماره تماس : 

02166593911

 

02166593912

 

09122933479

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.