درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

  • یکشنبه 9 دی 1397
  • 4852 نفر

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.

درب ضد سرقت ایرانی

 

درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت راشا داخل ایران  ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.

متاسفانه در سالیان گذشته برخی از همکاران ما اقدام به ساخت درب ضد سرقت ایرانی در داخل ایران نموده اند که باعث شده تا ذهنیت مصرف کنندگان نسبت به دربهای ضد سرقت ایرانی به کل تغییر نماید . یکی از علل این مسئله استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و به کارگیری ماشین آلات استوک و از رده خارج در کنار تکنسین های نا آشنا با این صنعت می باشد .

درب ضد سرقت راشا  با ظرفیت سنجی بازار مصرف ایران و در نظر گرفتن نیازهای یک مصرف کننده ایرانی در کنار طراحی متناسب با فرهنگ اصیل آریایی توانسته درب ضد سرقت ایرانی با کیفیت را به صورت انبوه تولید نماید و علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی اقدام ، به صادرات به کشورهای همسایه نیز نماید.

انواع درب ضد سرقت ایرانی

 

درب ضد سرقت

 

1- درب ضد سرقت چینی (اولین درب ضد سرقتی که وارد ایران شد كه داراي كيفيت بسيار پاييني مي باشد)

2-  درب ضد سرقت طرح چین تولید ایران (به طور محدود تولید و در سطح پاييني قرار دارد)

3- درب ضد سرقت ترک وارداتی (عموماً در سری اكونومي، برجسته، لوکس و مولتی لوکس وارد ایران می شود)

4- درب ضد سرقت ترک مونتاژ ایران (تنه چهارچوب و اسکلت لنگه در ایران تولید می شود و رویه و روکش و رنگ و یراق و قفل انها از ترکیه وارد              میشود)

۵- درب ضد سرقت طرح ترک تولید ایران (بیشترین تولید داخلی از این دست كه در رده بالایی نیز قرار دارد)

مشخصات درب ضد سرقت ایرانی

 

درب ضد سرقت

 

  • یراق آلات استفاده شده برای ساخت درب ضد سرقت در داخل ایران از کشور ترکیه مارك كاله و داف وارد می شود، البته این به دلیل برتری کیفیت یراق          آلات ترک نسبت به انواع ایرانی آن نیست بلکه به این دلیل است که دستگاه های سازنده آنها بسیار گران قیمت است و وارد کردن آنها مقرون به صرفه تر          .است

 

  • فضای داخلی درب به صورت شبکه های مشبک فشرده و درب دارای 3 عدد لولای فلزي است که از داخل چهارچوب نصب می شود

 

  •  دارا بودن گارانتی 1 ساله، خدمات پس از فروش و شناسنامه تولید

 

  • درب های ضد سرقت راشا مطابق  با استانداردهای جهانی ساخته می شود

 

  • استفاده از نوار درزگیر و کیپ بند برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، انتقال صدا و سرما

 

  • روکش تمامی درب های گروه A و D از جنس ام دي اف با روکش طبیعی راش ، گردو ، ملچ ، پی وی سی بوده و محصول شرکت ترکیه می باشد

 

  • قفل پستچی بهره گیری از دو قفل مجزا به همراه شب بند

 

  • رنگ استفاده شده روی درب ها از بهترین متریال روز اروپا مي باشد، نوع بسته بندی ضربه گیر و کارتون

 

  •  تمامي درب ها داراي ویژگي ضد سرقت، عایق صوتي مي باشند.

 

  • جنس چهارچوب ورق گالوانیزه به ضخامت 2 ميلي متر، لنگه از ورق 1.5 میلی متر با برش لیزری و زوایای فارسی بر شده پوشش فلزی با رنگ الکترواستاتیک (پوست ماری) و کاملاً مکانیزه (پخت رنگ در دمای 240 درجه) زیبایی رنگ به دلیل پوست ماری متمایز از سایر         کارهای موجود می باشد.

 

  • رویه دربها از جنس ام دي اف به ضخامت 8 و 10 میلی متر ساخت کشور ترکیه است، رویه دربها توسط دستگاه ممبران در رنگ بندی های متفاوت پي          وي سي می شود و در طرحها، رنگهای متفاوت و نامحدود می باشد (و سفارش مشتری نیز تولید می شود) و فضای بین رویه ها با ورق 1.5 میلی متر و         با پروفیل 40*80 شبکه ای و عایق صوتی حرارتی پلی اورتان  به صورت فشرده پر می شود

 

  • قفل کاله ترک 7 زبانه و استفاده از لولای ساچمه ای برای گردش بی صدا و راحت لنگه بر روی چهارچوب

 

  • حداكثر  بازشوی مفید درب ۹۰ تا 102 سانتی متر بوده و این اندازه برای ورود و خروج کلیه وسایل و اثاثیه استاندارد می باشد (به عنوان مثال بزرگترین        یخچال ساید بای ساید ۸۷ سانتی متر است)

 

  •  دارای پین های ثابت در پشت کاربرای امنیت (در مقابل ضربه از رو به رو)

 

  • چهارچوبها طرح روکوب نیم گرد فلزی با زاویه های فارسی بر می باشد.

 

  •  وزن دربها 95 تا 115 کیلوگرم می باشد، اندازه دربها به صورت استاندارد 110*217  می باشد

 

  •  دو ورق گالوانیزه به ضخامت  1.5میلی متر در دو طرف پنل درب کار شده است

 

  • تمام لنگه و چهارچوب ها با استاندارد خاصی (یا به درخواست مشتری) در فیکسچرساخته می شود.

 

  • دارای چشمی، زنگ اخبار و از داخل دارای قفل شب بند و دستگیره با طرح کوئین یا رویال می باشد.آستانه ورودی درب از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

 

 قیمت درب ضد سرقت ایرانی  از نمونه ترک ارزانتر می باشد و توسط استادکاران ایرانی ایجاد و روانه بازار می شود، به همین دلیل سهم وسیعی از بازار به درب ضد سرقت ایرانی اختصاص پیدا کرده است و قیمتش نسبت به درب ضد سرقت چینی گرانتر است. معمولاً مواد سازنده درب ضد سرقت ایرانی از کشور ترکیه وارد ایران می شود. قیمت درب ضد سرقت راشا  بسته به نوع روکش و کیفیت رنگ  و یراق آلات آن متفاوت می باشد.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.