درب ضد سرقت,مراقبت از درب ضد سرقت,رنگ کردن درب ضد سرقت,راشا در

چگونگی مراقبت از درب های ضد سرقت

  • دوشنبه 24 دی 1397
  • 4819 نفر

هر چند درب های ضد سرقت مقاومت و استحکام بالایی دارند اما مراقبت صحیح برای حفظ زیبایی و افزایش دوام آنها یک امر ضروری است. مراقبت از درب های ضد سرقت موجب افزایش عمر مفید آنها می شود...

نحوه ی مراقبت از درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت بهترین انتخاب برای محافظت از آپارتمان می باشد، زیرا ایمنی بسیار زیادی داشته و در زیبایی خانه نیز موثر است. مراقبت از درب ضد سرقت باعث حفظ زیبایی آن و دوام بیشتر درب ضد سرقت می شود.هر چند درب های ضد سرقت مقاومت و استحکام بالایی دارند اما مراقبت صحیح برای حفظ زیبایی و افزایش دوام آنها یک امر ضروری است. مراقبت از درب های ضد سرقت موجب افزایش عمر مفید آنها می شود.

استحکام درب های ضد سرقت در برابر فشار و ضربه بسیار بالا است اما اگر از آنها درست نگهداری نشود عمر مفید آنها می‌تواند بسیار کاهش داشته باشد، به همین دلیل نگهداری و مراقبت از درب ضد سرقت اهمیت زیادی دارد.

مواردی که باعث بیشتر شدن دوام و حفظ زیبایی درب ضد سرقت فلزی و چوبی می شوند :

استفاده از روکش پودری برای مراقبت از درب ضد سرقت

برای مراقبت از درب ضد سرقت و افزایش مقاومت آن در برابر خراش ها و زنگ زدگی معمولا از روکش پودری استفاده میشود این روکش ها بر روی درب ضد سرقت نصب شده و باعث افزایش دوام آن می شوند.روکش پودری معمولا بر روی درب ضد سرقت ترک اصل نصب می‌شود و باعث حفظ و نگهداری ظاهر این مدل از درب ها از هر گونه آسیبی که ممکن است به وسیله افراد یا عوامل محیطی به وجود بیاید، می شود.

روغن کاری لولاها ها و قفل درب ضد سرقت

اگر درب ضد سرقت در زمان باز و بسته شدن صدای جیر جیر می دهد یعنی به روغن کاری نیاز پیدا کرده است. برای بهبود کارایی درب ضد سرقت باید تمام لولا ها و قفل های آن را به وسیله روغن روان نموده و پس از آن با یک نکه پارچه، روغن اضافی را پاک کنید.

تمیز نمودن درب ضد سرقت

تمیز کردن مداوم درب از عوامل تاثیر گذار در حفاظت و مراقبت از درب ضد سرقت می باشد. طی گذر زمان ممکن است گرد و غبار بر روی درب بنشیند. اگر این گرد و غبار به مدت طولانی روی درب بماند، می‌تواند بر روی رنگ آن و در نتیجه زیبایی درب، تاثیر منفی بگذارد.

استفاده از رنگ براق کننده برای افزایش زیبایی درب ضد سرقت

در طی مدت طولانی ممکن است در های ضد سرقت رنگ ظاهری خود را از دست بدهند. با استفاده از رنگ های براق کننده می توانید آنها را مانند روز اول کنید.

بایدها برای درب ضد سرقت

۱. وقتی آلودگی‌های روی درب ضد سرقت امنیتی خود را پاک می‌کنید، از آب با فشار بالا برای تمیز کردن درب استفاده نکنید. با استفاده  از پارچه مرطوب و یا مقدار کمی مایع تمیز کننده آنرا تمیز کنید. آب فشار بالا می‌تواند به درب و حتی سطوح رنگ پودری آسیب برساند.

۲. از آنجایی که درب‌های امنیتی قبلا یک روکش پودر بر روی آنها زده شده است، از بکار بردن مواد شیمیایی و یا هر پارچه زبری که بتواند به رنگ و پوشش پودری بر روی درب‌ها آسیب وارد کند، اجتناب کنید. درب ضد سرقت دارای عمر بالایی است اگر بعد از گذشت زمان بر روی قسمت‌های فلزی آثاری از زنگ زدگی ظاهر شده، با شرکت تولید کننده  در تماس بگیرید تا نسبت به تعمیر و یا تعویض قسمت‌های زنگ زده اقدام کند. در صورتی که زنگ زدگی گسترش پیدا کرده باشد ممکن است زمان آن رسیده که درب را جایگزین کنید.

۳. کمی آب می‌تواند به هنگام تمیز کردن درب ضد سرقت امنیتی شما کارآیی بالایی داشته باشد. با این حال، توصیه می‌کنیم که از مقدار زیادی آب استفاده نکنید. اگر شما این درب‌ها را در خارج از خانه خود دارید، مطمئن شوید که آن‌ها به طور مستقیم در زیر باران نباشند. هیچ راهی برای توقف باران و مرطوب شدن درب خانه وجود ندارد، فقط مطمئن شوید که بعد از طوفان درب را با حوله نرم تمیز کنید تا آب اضافی را از بین ببرید.

درب ضد سرقت خود را تمیز نگه دارید و برای چندین سال از آن استفاده کنید با مراقبت و نگهداری و رعایت نکات کوچک طول عمر درب‌ها را چند برابر کنید.

درب ضد سرقت از استانداردهای لازم در زمان وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی مانند ریزش ساختمان،زلزله و آتش سوزی نیز برخوردار بوده است.

درب ضد سرقت علاوه بر امنیت  بر اساس  استانداردهای محیطی همچون عایق سرما، گرما، باد رطوبت و صدا طراحی و ساخته شده است.

پین های مختلف درب ضد سرقت ، بعد از چند سال استفاده زنگ می زند، برای تعمیر آن ها، روغن می تواند گزینه مناسبی باشد.

رنگ کردن درب ضد سرقت

برای رنگ کردن درب ضد سرقت رعایت کردن نکاتی ضروری می باشد در هنگام رنگ کردن اولین مرحله جدا کردن درب از لولا و گذاشتن ان بر روی یک سطح صاف می باشد.دومین مرحله جدا کردن دستگیره از درب می باشد. مرحله سوم رنگ کردن یک طرف درب می باشد و بعد از خشک شدن طرف دیگر را رنگ میکنیم. قبل از هرکاری تمیز کردن درب با دستمال مرطوب مهم می باشد و برای یکنواخت شدن رنگ بر روی درب از روش ضد زنگ می توان استفاده کرد این کار باعث پاک شدن رنگ قبلی می شود .استفاده از بتونه برای فرورفتگی روی درب گزینه مناسبی می باشد و بعد از آن رنگ کردن درب شروع می شود.

راشا دُر تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.