روکش درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,روکش درب ضد سرقت ,درب ضد سرقت ارزان

روکش درب ضد سرقت

  • شنبه 2 آذر 1398
  • 1903 نفر

روکش درب ضد سرقت

روکش درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت که  در چند سال اخیر  در کشور ما  فراگیر شده است  و باعث شده توجه پیمانکاران بسیار زیادی را به خود جلب کند، نقش بسیار پر رنگی در فراهم کردن این امنیت و آسایش دارند. حال استفاده از طراحی های زیبا و مدرن بر روی این درب‌ها نیز می تواند نقشی هرچند کوچک در زیباتر شدن خانه شما نیز داشته باشند.

یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد در درب ضد سرقت همانطور که از نام آن پید میباشد ، امکان سفارشی سازی درب بر اساس خواسته ها و سلیقه های شماست. تنوع بسیار زیادی که در درب های ضد سرقت باعث شده تا دست مشتریان برای انتخاب درب ضد سرقت  مناسب با طراحی دکوراسیون داخلی منزل‌شان باز باشد. در این مطلب می توانید با تفاوت رویه و روکش های متنوع درب های ضد سرقت آشنا شوید.

 

انواع روکش درب ضد سرقت

 

روکش pvc درب ضد سرقت

 

 رویه PVC  که استفاده از آن در مناطق گرمسیری ،  با دمای بسیار بالا به دلیل احتمال جدا شدن ام دی اف از PVC توصیه نمی شود ولی با توجه به صنعتی بودن این نوع رویه ، شاید بهترین گزینه برای درب ضد سرقت برای خانه هایی که در شهرهای با رطوبت بالا قرار دارند، همین مدل PVC باشد همچنین لازم به ذکر است این مدل رویه ها برای درب ها صنعتی هستند لذا در صورت وارد شدن هر نوع آسیب به آنها امکان رنگ آمیزی مجدد وجود نخواهد داشت!


روکش لمینت

 شباهت بسیار چشمگیری به روکش های چوبی و مقاوت بسیار زیاد آن در برابر اشعه های مضر خورشید را می توان بزرگترین مزیت های آن ها دانست.


 گردوی طبیعی

کیفیت بسیار بالایی دارد که با توجه به وجود رگه های زیاد چوب در آنها ، گاها از محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به راش طبیعی برخوردار است.


هایگلاس

 یکی از انواع روکش های MDF است که در عین مقاوم بودن آن ، بسیار سبک نیز می باشد.


 راش طبیعی

 معروف ترین روکشی که موجود در بازار ایران می باشد که از چوب های مرغوب راش طبیعی تهیه می شود.


 هات پرس

 ارزان قیمت ترین نوع  روکش درب ها است که محبوبیت خاصی در میان مشتریان در ایران  ندارد!


تمامی روکش های درب  ضد سرقت ، از زیبایی های بسیار خاص خود برخوردار هستند که البته هر یک از آنها ممکن است به لحاظ سلیقه ‌ای از نظر شما تفاوت های بسیار زیادی داشته باشند به همین دلیل است که در قیمت درب ضد سرقت نیز تفاوت بسیاری مشاهده میکنیم

 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.