تمیز کردن درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,درب ض سرقت ارزان,خرید اینترنتی درب ضد سرقت

تمیز کردن درب ضد سرقت

  • یکشنبه 21 مهر 1398
  • 14762 نفر

تمیز کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن درب ضد سرقت

تمیز کردن درب ضد سرقت در عرض فقط ۱۰ دقیقه


بسیار جالب و حیرت انگیز است که بدانید میتوانید درب ضد سرقت خود را با جوش شیرین و مایع ضرفشویی در عرض 10 دقیقه تمیز کنید ، جوری که همانند روز اولش شود !

شما اگر به مکان هایی همچون بیمارستان ها ، کیلینیک ها ، وزارت خانه ها و سفارتها و..  و مکان هایی  که از نظرموقعیت امنیتی در سطح  بالایی قرار دارند، رفت و آمد می کنید ،  حتما متوجه وجود  درب های ضدسرقت و امنیتی بسیاری شده اید و اگر شما مسئول نظافت چنین جاهایی هستید میدانید که تمیز کردن درب ضد سرقت اهمیت ویژه ای را دارا می باشد. 

جنس این درب ها معمولا از فلز است  و به راحتی با تماس دست دچار کثیفی و آلودگی می شوند ، در ادامه  میخواهیم راه حل مناسبی را برای این مشکل به شما معرفی کنیم .

 

clean

ابتدا باید چند نکته را برای حفظ و  نگهداری و تمیز نمودن درب ضد سرقت به شما آموزش دهیم. 
هیچگاه درب ضد سرقت خود  را محکم نبندید ، هچنین برای استفاده از کلید هیچگاه به زور متوسل نشوید. از دیگر نکات نگهداری بررسی درب است پس بنابراین درب ضد سرقت هر سال باد بررسی شود. پین های درب ضد سرقت ، بعد از چندین سال استفاده دچار زنگ زدگی میشود، برای تعمیر آن روغن می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.


استفاده از جوش شیرین و مایع ظرفشویی


ابتدا درب ضد سرقت را با یک چهارم پیمانه مایع ظرفشویی و  سه  تا چهار لیتر آب را در یک ظرف بزرگ بریزید و با یک اسفنج آن را به خوبی شست و شو دهید ، بعد داخل ظرف را خالی کنید و این دفعه نصف پیمانه جوش شیرین را با همین اندازه آب ترکیب کرده و حالا با این محلول جدید درب ضد سرقت خود را شست و شو دهید. 
حالا میتوانید درب ضد سرقت خود را با یک دستمال بسیار نرم خشک کنید سپس با حوله و شیشه پاک کن مجددا روی آن بکشید تا آخرین ذرات آلودگی و چربی و اثر انگشت از بین رود ، توجه داشته باشید که پس از هربار شست و شو درب ضد سرقت را به خوبی خشک کنید زیرا رطوبت به روکش و خود درب ضد سرقت آسیب زیادی می زند و بعد از مدتی درب شما غیر قابل استفاده میشود . 

براق کننده درب ضد سرقت
اگر درب ضدسرقت شما چوبی است ، شما میتوانید از براق کننده برای درخشندگی بیشتر آن استفاده کنید. اما دررب های رزینی یا شیشه ای نیازی به براق کردن و واکس زدن ندارند. در مجموع  می توان گفت که برای تمیز کردن درب ضد سرقت با روکش چوبی و ورق رنگ باید از براق کننده استفاده شود.
مراقب باشید که درب های شیشه ای و پلاستیکی به راحتی آسیب می ببیند،  همچنین از محکم باز و بسته کردن آنها نیز جلوگیری کنید و سعی کنید که سالی یک بار وضعیت درب ضد سرقت خود را بررسی کرده و  برای شست و شو دستگیره ، باید به جنس آنها دقت کنید و شوینده ی مناسب آن را انتخاب کرده ، پین های درب های ضدسرقت بعد از مدتی دچار آسیب شده ، به خاطر داشته باشید که آن ها را به موقع تعمیر کنید تا درب شما آسیب بیشتری نبیند. 

 

cleaning-door


از بین بردن لکه چربی درب ضد سرقت


شما میتوانید از واکس‌های کفشی که در بطری و درب مخصوص عرضه بازا می‌شوند ، برای پوشاندن سریع سطوح چوبی که پر از لکه شده است استفاده کنید ، همچنین رد سفیدی که در اثر گذاشتن لیوان ها بر سطوح چوبی ایجاد شده اند را با کمی رژلب مناسب رنگ کنید. ابتدا رژلب را با کمی پنبه یا دستمال کاغذی روی لکه بمالید و بعد با مخلوط خاکستر سیگار و روغن مایع جلا دهید.

برای جلا دادن و براق کردن درب ضد سرقت چوبی به وسیله کیلر و سیلر ،  در ابتدا باید درب ها را به خوبی سمباده بزنید تا سطح کار صاف و تمیز شودسپس ،  سیلر را با تینر فوری ترکیب کرده و به کمک قلمو این ترکیب را روی سطح چوب بزنید از این روش برای کابینت آشپزخانه چوبی هم می توان استفاده کرد ، بعد از این که محلول سیلر و تینر روی درب خشک شد مجدد آن را باید سمباده بزنید و با یک دستمال مرطوب اضافات چوب و سایر مواد را از روی درب پاک کنید. بعد کیلر را با تینر رقیق کرده و با قلمو روی سطح درب بزنید.

 

door

 

مطالب مشابه : کاتالوگ درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت خارجی
 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.