درب ضد سرقت در بندر عباس,درب ضد سرقت,فروش درب ضد سرقت در بندر عباس

درب ضد سرقت در بندر عباس

  • شنبه 22 تیر 1398
  • 4389 نفر

 گروه صنعتی راشا با به کار گیری دانش نوین در عرصه تولید درب های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آماده فروش انواع درب ضد سرقت به قیمت تک و عمده در بندر عباس می باشد . برای خرید و نصب  درب ضد سرقت با گروه تولیدی صنعتی راشا تماس حاصل نمایید.

درب ضد سرقت در بندر عباس

گروه صنعتی تولیدی راشا ، تولید کننده انواع درب های ضد سرقت در بندر عباس آماده به تولید به صورت تک و عمده میباشد . 

معرفی شهر بندر عباس

شهر بندرعباس اطلاعات مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران است. شهر بندرعباس در بخش مرکزی شهرستان بندرعباس قرار دارد و یکی از نام‌ گذشته آن بندر گمبرون بوده‌ ، بندرعباس بزرگترین بندر ایران می باشد ، علاوه بر آن مجتمع بندری شهیدرجایی و بندر شهیدباهنر به‌عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در جهت جابه‌جایی کالا است و همچنین نیز وجود کارخانه‌های  بزرگ صنعتی ، بندرعباس را به نقطه ای مهم در زمینهٔ بازرگانی و صنعت کشور و نیز منطقه تبدیل کرده‌است.

 

بندرعباس به دلیل شرایط خاص که دارا می باشد  همواره پذیرای مهمانان بسیار زیادی از تمامی  نقاط ایران است ، جمعیت این شهر در فصول مختلف سال متفاوت است و همین شرایط  باعث شده تا این شهر به یکی از مقصدهای گردشگری دریایی جنوب تبدیل شود. فاصله بندرعباس تا تهران ۱۲۸۷ کیلومتر است.

 

bandarabbas

 

 

این شهر دارای آب و هوای گرم و مرطوب است. میانگین بارش بندرعباس در حدود ۲۰۰ میلی‌متر است، به‌طور کلی میتوان گفت که در بندرعباس از نیمه های آبان ماه تا نیمه فروردین دارای آب‌وهوای مطبوعی است. ماه‌های اردیبهشت و خرداد هوا خشک، ماه‌ تیر تا مهر دارای آب و هوای مرطوب می باشد. دمای هوای شهر بندرعباس در گرم‌ترین روزها به ۵۲ درجه و در سردترین روزها به ۲درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی که دارد ، به عنوان نقطه اتکای بندرعباس در جهت جابه‌جایی کالا و سرمایه در شکل های مختلف، نتایج اقتصادی به سزایی برای استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ویژه اقتصادی معادن، فلزات، کشتی‌سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل کرده‌است.

 

نمایندگی درب های ضد سرقت در بندر عباس

گروه صنعتی راشا تمامی درب های تولیدی خود را به تمامی شهر ها و استان های ایران از طریق باربری میفرستد.

 

درب های ضد سرقت راشا 

 گروه صنعتی راشا با به کار گیری دانش نوین در عرصه تولید درب های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آماده فروش انواع  درب ضد سرقت در بندر عباس  می باشد . برای خرید و نصب  درب ضد سرقت با گروه تولیدی صنعتی راشا تماس حاصل نمایید.

 

 

شماره تماس : 

 

02166593911

 

02166593912

 

09122933479

 

 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.