درب ضد سرقت,نصب درب ضد سرقت,روشهای نصب درب ضد سرقت,راشا در,نصاب درب ضد سرقت

مهارت های لازم برای نصب درب ضد سرقت | نصاب درب ضد سرقت

  • جمعه 24 اسفند 1397
  • 8049 نفر

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.

مهارت های لازم برای نصب درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که بر خلاف درهای معمولی این گونه درب ها در مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی (آکاردئونی) دارند که اشاره به این مطلب ضروری میباشد که باید درب مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای این محصول بر خوردار بوده و از درب های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و در همه جهات دارای استاندارد جهانی این محصول باشد .

روش های نصب درب ضد سرقت

برای نصب درب ضد سرقت دو روش متداول وجود دارد:

روش اول نصب درب ضد سرقت :

در حین عملیات نصب می توان چهار چوب درب ضد سرقت را بصورت جداگانه نصب نمود در این حالت میبایستی چهار چوب از لنگه جدا شده با مصالح بنایی مانند دوغاب سیمان به دیوار اطراف متصل گردد. باید دقت نمود هنگام نصب چهار چوب و دوغاب ریزی با نصب تیرک های چوبی از جمع شدن چهار چوب جلوگیری گردد؛

در این روش بدلیل اینکه پس از نصب چهار چوب سایر عملیات بنایی ساختمان درب ضد سرقت دچار آسیب ورنگ رفتگی نگردد.

روش دوم نصب درب ضد سرقت :

در این روش در حین عملیات نباید یک فرم انتظار در محل نصب می گردد.

اندازه داخل به داخل فریم انتظار باید ۱سانتی متر از چهار چوب درب ضد سرقت بیشتر باشد .

در این روش نصب درب ضد سرقت پس از نازک کاری وقبل از لایه رنگ اخر ساختمان انجام میگیرد وطبیعتا” چون درب ضد سرقت در پایان کار نصب می شود حفاظت از درب بسیار آسانتر و احتمال آسیب دیدگی آن بسیار کمتر است.

همچنین بدلیل اینکه در این روش درب وچهار چوب درب ضد سرقت بصورت همزمان نصب میگردد رگلاژدرب بسیار ساده تر است

در نصب فریم انتظار برابر با تراز کف تمام شده طبقه باشد همچنین جهت حفظ زیبای ذرب ضد سرقت و امکان نصب روی روکوب چوبی روی دو طرف فریم درب ضد سرقت بهتر است عرض دیوار برابر ۱۶تا ۱۸ سانتی متر باشد .

در این روش میتوان چهار چوب درب ضد سرقت را به فریم انتظار با پیچ ویا با جوشکاری نصب نمود .
و برای عایق شدن چهار چوب پیشنهاد می گردد داخل چهار چوب درب ضد سرقت با فریم پلی ارتان پر می گردد ؛برای کاهش هزینه می توان از دوغاب سیمان بجای فریم پلی ارتان استفاده کرد.

طریقه ی نصب درب ضد سرقت توسط نصاب:

ابتدا نصاب شرکت راشا دُر ، در محل پروژه حاضر می شود و می بیند که درب قبلی آن پروژه 1.5 لنگه بوده یا نه اگر درب قبلی 1.5 لنگه باشد نیازی به کندن چهارچوب فلزی نمی باشد در غیر این صورت یعنی درب قبلی به صورت یک یا تک لنگه بوده باشد باید ابتدا چهار چوب فلزی کنده شود تا باز فریم انتظار یا همان قوطی های فلزی 40 در 80 یا 30 در 60 گذاشته شود یا حتی می توان شاخک گذاری انجام داد و بعد از آن اندازه گیری انجام شود و درب سفارش داده و ساخته شود.

بعد از تولید درب ضد سرقت توسط راشا دُر ، درب به محل پروژه ارسال می شود و نصاب کار خود را شروع می کند که در ادامه به آنها می پردازیم: 
نصاب ابتدا لنگه درب ضد سرقت را از چهارچوب فلزی جدا می کند و چهارچوب را بر روی فریم انتظاری که در بالا توضیح دادیم از چهار طرف شاقول تراز و جوشکاری می کنند. 

بعد از نصب چهارچوب فلزی میتوان داخل چهار چوب فلزی را با فوم پلیئورتان و یا بتون ریزی پر کرد و گرنه نصاب لنگه درب ضد سرقت را بر روی چهارچوب فلزی سوار می کند و رگلاژ نهایی را انجام می دهد.
در صورت داشتن رکوب تاج درب ضد سرقت، بعد از رگلاژ نهایی درب نصاب روکوب و تاج درب را بر روی چهارچوب فلزی نصب می کند .

نصاب شرکت راشا دُر ،این اطمینان را به شما می دهد که نصب درب ضد سرقت شما را در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام دهد.

آیا می شود برای نصب درب های ضدسرقت چینی از فریم انتظار استفاده نکرد؟

در صورتی که در چند نقطه  مشخص تسمه هایی فلزی درون دیوار جهت جوش دادن قراردهیم و همچنین درگاهی ساخته شده شاقول و تراز باشد بله میتوان ازفریم انتظار استفاده نکرد. وباید جاهای جوش توسط کارشناسان فروش جانمایی گردد تا تسمه ها در آن نقاط بکار برده شوند.

روشهای نصب دربهای ضد سرقت چینی

۱-نصب با جوش دادن

۲-نصب با رولت بولت

۳-نصب با پیچ سرمته

نصب درب ضد سرقت چینی به روش جوش دادن

 پس از باز نمودن بسته بندی درب ضد سرقت و قبل از هر اقدامی بهتر است چندمرتبه اقدام به باز و بسته نمودن قفل وشب بند نموده و از عملکرد

صحیح سیستم قفل درب اطمینان حاصل می کنیم. اکنون درب ضد سرقت را از سمت بیرون واحد وارد فریم انتظار نموده آن را کاملا تراز و شاقول قرار

داده درب را چند مرتبه باز و بسته مینماییم تا از عملکردمناسب درب ضدسرقت مظمئن شویم.پس از آن درب را از محل سوراخهائی که در قسمت داخلی

چارچوب می باشد با چند خال جوش به صورت موقت به فریم انتظار جوش داده و پس از ریگلاژ درب واطمینان از کارکرد صحیح درب ضد سرقت

وسیستم قفل آن از همان محل های قبلی درب ضدسرقت را به طورکامل به فریم انتظار جوش می دهیم.

نصب دربهای ضد سرقت توسط رولت بولت

همانطور که قبلا هم اشاره شد می توان درب های ضد سرقت چینی را با استفاده ازرولت بولت و بدون نیاز به فریم انتظارنصب کرد ولی به این نکته 

مهم باید توجه داشته باشید که این روش را در صورتی می توان مورد استفاده قرارداد که دیوار های درگاه ورودی واحد  ازمقاومت کافی و مناسب

برخوردار باشند ازقبیل دیوارهای بتنی ، دیوار آجری ۳۰ سانتیمتری ویا در صورت استفاده از سفال تیغه ای می­بایست حد اقل ۱۵ سانتیمتر از لبه داخلی

فریم راباملات ماسه سیمان آستر سازی و مقاومت سازی کرد .

برای نصب ابتدا بایست از تراز و شاقول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح اطمینان حاصل نمود ، سپس درب را پس از خروج از بسته بندی در محل

مورد نظر قرار داده آنرا چند مرتبه بازو بسته نموده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل شود.  بعد از تراز نمودن اضلاع مختلف چارچوب

درب ضد سرقت آن را در محل خود تا انتهای عملیات نصب، ثابت نموده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهار چوب،اقدام به سوراخ

کردن دیوارمی نماییم.

بعد از تکمیل سوراخ ها مجددا از تراز بودن چهار چوب اطمینان حاصل نموده و رولت بولت ها را به حفره های ایجاد شده وارد می کنیم، بعد از ورود

رولت بولتها توسط آچارهای مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ رول بولت ها می نماییم.

توجه داشته باشید که رول بولت ها به طور ضر بدری و به صورت تدریجی، مرحله به مر حله محکم شود تا تعادل و تراز درب از بین نرود.

نصب درب ضد سرقت چینی با استفاده از پیچ سر مته

در این روش هم نیاز به فریم انتظار می باشد و تقریبا ترکیبی از دو روش قبل است .در این روش نیز پس از خارج نمودن درب ضد سرقت از بسته بندی و قبل از هر کاری بهتر است چند مرتبه درب ضد سرقت را باز و بسته نموده تا از عملکرد صحیح قفل و شب بند اطمینان حاصل کنیم. اکنون درب ضد سرقت را از سمت بیرون واحد وارد فریم انتظار نموده آن را کاملا تراز و شاقول قرار داده و درب را باز کرده و بوسیله ی دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهار چوب درب ضدسرقت ،باقدام به سوراخ کردن فریم انتظار می کنیم و سپس پیچ های سر مته را از سوراخ های روی چارچوب وارد نموده و با استفاده از دریل آن را به فریم انتظار وصل می کنیم. توجه داشته باشید که پیچ به طور ضر بدری و به صورت تدریجی، مرحله به مر حله محکم شود تا تعادل و تراز درب از بین نرود.

نصاب درب ضد سرقت

نصب درب های ضد سرقت  نیاز به مهارت کاری و توان اجرائی بالایی نسبت به  درب های دیگر دارد . کوچکترین اشتباه در نصب این درب ها خسارت جبران ناپذیری را  در زیبایی  و همچنین در دوام آنها دارد  درب های ضد سرقت خود را باید به تیم متخصص راشا دُر بسپارید تا از آسیب و خراشدیدگی   بر حزر بماند ما با تیم عالی خود  و با تکیه بر دانش و ابزار آلات استاندارد  کیفیت خدمات را برایتان به ارمغان می آوریم.

 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.