درب ضد سرقت,قفل درب ضد سرقت,تعداد زبانه ی درب ضد سرقت,راشا در

تعداد زبانه در درب های ضد سرقت.

  • چهارشنبه 22 اسفند 1397
  • 5034 نفر

مهم ترین چیزی که در درب های ضد سرقت و سایر درب ها امنیت را افزایش می دهد و سبب بالا رفتن امنیت در درب خواهد شد قفل به کار برده و نصب شده در درب می باشد. هر چه که قفل دارای امنیت بیشتری باشد و از تکنولوژی های ضد سرقت بهره مند باشد، امنیت درب بالا تر می رود. توجه کنید که منظور از قفل با امنیت بالا، تعداد زبانه های قفل درب نیست و نمی توان گفت که قفل درب هایی که دارای زبانه های بیشتری هستند از قفل هایی با زبانه ی کم تر امنیت بیشتر و بالا تری را دارند.

تعداد زبانه در درب های ضد سرقت

مهم ترین چیزی که در درب های ضد سرقت و سایر درب ها امنیت را افزایش می دهد و سبب بالا رفتن امنیت در درب خواهد شد قفل به کار برده و نصب شده در درب می باشد. هر چه که قفل دارای امنیت بیشتری باشد و از تکنولوژی های ضد سرقت بهره مند باشد، امنیت درب بالا تر می رود. توجه کنید که منظور از قفل با امنیت بالا، تعداد زبانه های قفل درب نیست و نمی توان گفت که قفل درب هایی که دارای زبانه های بیشتری هستند از قفل هایی با زبانه ی کم تر امنیت بیشتر و بالا تری را دارند.

چیزی که در قفل های ضد سرقت اهمیت زیادی دارد این است که قفل مرکزی آن امنیت بالایی داشته باشد و نتوان به راحتی آن را شکست و یا باز کرد. در انواع قفل های ضد سرقت که دارای تعداد مختلفی از زبانه هستند، اگر قفل مرکزی شکسته شود، سایر زیانه ها هم به طور خودکار بی اثر می شوند و از کار می افتند. بنابر این تعداد زبانه های قفل الزامآ در امنیت قفل تاثیری ندارند و یک درب ضد سرقت دارای ۴ زبانه تفاوت چندانی از نظر ایمنی با درب های دیگری که دارای ۱۰ و یا ۲۰ زبانه هستند ندارد.

تعداد کلیدهای درب ضد سرقت ترکیه ای

تعداد کلید هایی که بر روی درب ضد سرقت ترکیه ای گذاشته می شود به طور معمول تعداد هشت عدد می باشد که به دو دسته تقسیم میشوند تعدادی از این کلیدها به عنوان کلید فرعی یا همان کلید کارگری و تعدادی دیگر به عنوان کلید اصلی در هنگام خرید درب ضد سرقت به خریداران تحویل داده میشود که معمولا در درب های ضد سرقت ترکیه ای سه عدد کلید به عنوان کلید کارگری یا همان فرعی و پنج عدد به عنوان کلید های اصلی در نظر گرفته می شود لازم به ذکر است از در دسترس قرار گرفتن کلید های اصلی به دست افراد مترفقه باید جدا پرهیز نمود.

اگر کلید پشت درب ضد سرقت بماند ، چگونه می‌توان درب را باز کرد؟

در درب‌های ضد سرقت به منظور بالا بردن امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود سارقین به داخل ساختمان، از قطعات مختلفی نظیر ورقه‌های فولادی و یا قفل‌های مخصوص بکار می‌رود. در دربهای ضد سرقت از انواع قفل‌های ۷ زبانه، قفل‌های مولتی سیستم چهارده زبانه، قفل چنگکی و یا قفل هوشمند برقی یا الکترونیکی استفاده می‌شود. بنابراین با وجود قطعات مختلف محافظتی و قفل‌های مخصوص بکار رفته در درب‌های ضد سرقت، تنها راه حل، باز کردن درب از طریق قفل آن است. بنابراین اگر کلید پشت در ضد سرقت بماند ، شما نمی‌توانید از طریق ترفندهایی که برای باز کردن قفل درب‌های معمولی بکار می‌رود، قفل درب‌های ضد سرقت را نیز باز کنید.
تنها راه باز کردن انواع دربهای ضد سرقت، تعویض قفل و یا باز کردن قفل توسط کلید ساز است. زیرا کلید ساز در عین حال که فرد مختصصی در این زمینه است، از ابزارهای مخصوصی نیز برای باز کردن درب‌های ضد سرقت استفاده می‌کند. بنابراین اگر کلید پشت در ضد سرقت بماند ، با دستکاری قفل درب آسیب بیشتری به آن وارد نکنید و از کلیدساز حرفه‌ای که نزدیک ساختمان شماست کمک بگیرید.
در صورت تمایل کلیدسرا می‌تواند برای حل مشکل پیش آمده، همراه شما باشد و کمک کند در سریعترین زمان ممکن و با نرخ منصفانه مشکل خود را برطرف کنید.

باز کردن درب ضد سرقت به چه صورت می باشد :

نوع اول : زمانی که درب ضد سرقت بسته شده است و زبانه های این درب برای قفل کامل باز نشده باشند
 

نوع دوم : زمانی که زبانه های درب ضد سرقت باز شده باشد

در نوع اول شما با استفاده از کارت هایی از قبل کارت تلفن ، کارت شارژ و ساری کارت های شبیه به این موراد می توانید با رد کردن ان کارت های در نزدیکی قفل و فشار آردن به گیره چفت شده درب را باز کنید البته در برخی از موارد ممکن است درز هایی که با استفاده از آن بتوان کارت را داخل در برد و چفت را باز کرد نیز پوشانده شده باشد که در غیر این صورت باز کردن درب ضد سرقت کمی مشکل می شود و  نیاز به یک فرد حرفه ای می باشد.

 در نوع دوم باز کردن درب ضد سرقت شما باید از یک فرد خبره و حرفه ای کمک بگیرد چرا که زبانه های قفل های درب ضد سرقت باز شده است تنها با استفاده از یک کارت و فشار آوردن به جفت درب نمی توان درب را باز کرد برای این منظور می توانید با یک فرد کلید ساز صحبت کنید و از آن بخواهید تا درب ضد سرقت بسته شده را برای شما باز نماید

لازم به ذکر می باشد که هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به تعداد لازم کلید زاپاس را از درب ساز بخواید و با قرار دادن در نقاط مختلفی در هنگام بسته شدن درب از کلید های زاپاس استفاده نمایید.

 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.