استراکچر درب ضد سرقت,درب ضد سرقت,مشخصات فنی درب های ضد سرقت,راشا در

نحوه ساخت استراکچر درب ضد سرقت در ایران

  • چهارشنبه 22 اسفند 1397
  • 5417 نفر

تقریبا همه ی استراکچر های درب ضد سرقت ایرانی از ورق خم خورده درست می شوند و جهت استحکام بخشیدن به استراکچر از قوطی آهنی ٢٠*۴٠ استفاده می شود که متداول ترین آن در بازار ایران است..

نحوه ساخت استراکچر درب ضدسرقت در ایران

تقریبا همه ی استراکچر های درب ضد سرقت ایرانی از ورق خم خورده درست می شوند و جهت استحکام بخشیدن به استراکچر از قوطی آهنی ٢٠*۴٠ استفاده می شود که متداول ترین آن در بازار ایران است.به منظور ساخت استراکچر درب ضد سرقت ایرانی ورق خام که قابلیت خم خوردن خوبی داشته باشد استفاده میشود که حداقل اس تی مورد نظر برای ورق مورد نظر می بایست ١٢ باشد. این نوع ورق در ایران توسط شرکتهای مثل فولاد مبارکه و هفت الماس قزوین از انواع مرغوب آن میباشد پس از ورود ورق به کارخانه ساخت درب ضد سرقت ، در سایزهای مورد نظر  قطعات برش خورده ، سپس پانچ میشود که جای قفل و یراق روی آن تعبیه گردد.  البته دربرخی از کارخانه های تولید کننده درب ضد سرقت ، ابتدا سوراخکاری توسط دستگاه سی ان سی انجام میگیرد، سپس به قسمت برشکاری میرود. که روش اول در ساخت درب ضد سرقت ایرانی  متداول تر است. و ضمنا با دقت بیشتری همراه است.پس از برش و پانچ ، قطعات به قسمت خم رفته و توسط دستگاه ، خمهای تعریف شده روی قطعات مختلف با زاویه های از پیش تعریف شده زده شده و ورق بصورت پروفیل آماده برای ساخت چهاچوب یا لنگه در می آید. 

تا اینجای کار ما رسته کاری مستقلی در بازار درب ضد سرقت داریم. که کمتر در دید خریدار درب ضد سرقت است. چراکه کسانیکه که تا این مرحله ی کار را انجام میدهند، با تولید کنندگان درب ضد سرقت ایرانی سروکار دارند و با فروشندگان  و فروشگاهها سروکاری ندارند.بسیاری از اتفاقات ناهنجار در اسکلت درب ضد سرقت در این مرحله صورت میگیرد چون اگر به هر دلیل ، خمهای مورد نظر خوب اجرا نشود، باعث پیچش هایی در کار میشود که هنگام جوشکاری نمایان شده، و پس از جوشکاری بصورت نقص در اسکلت درب ضد سرقت خودنمایی میکنند.ساخت لنگه های دربهای ضد سرقت با ورق ١.٢۵ (یک و ربع) ساخته می شود. اما ساخت چهارچوب دربهای ضدسرقت معمولا با ورق ١.۵ ساخته میشود. البته در سایزها و ابعاد کوچکتر دربها، برای چهارچوب از ورق ١.٢۵ نیز استفاده میشود که این دستکاری کردن فقط بخاطر اقتصادی تر نمودن انجام میگیرد.

مشخصات فنی درب های ضد سرقت:

۱- چارچوب درب از جنس فولاد نرم با ضخامت ۱۸ سانتی متر و قطر ورق ۱.۸ میلیمتر که به صورت طرح دار یا تخت می باشد.

۲- ضخامت لنگه درب ۷۰ میلیمتر و قطر ورق ۰.۹ میلیمتر که با عرض ورق ۴۸ سانتی متر به صورت یکپارچه توسط دستگاه رول فرمینگ فرم داده می شود.

۳- پوشش چارچوب و درب با رنگ الکترواستاتیک کوره ای.

۴- دوام بسیار بالای رنگ چارچوب ها به دلیل استاتیک بودن و جرم زدایی قبل از مرحله رنگ آمیزی.

۵- ساختار داخلی درب از ورق آهنی یکپارچه با ضخامت ۱ میلی متر که با پل های استحکام دهنده U شکل تقویت شده است.

۶- ساخت لنگه درب با دستگاه رول فورمینگ به صورت کاملا خم کاری بدون جوش و برش.

۷- رویه درب از ورق MDF به ضخامت ۸ میلیمتر

۸- پر شدن فضای خالی بین MDF و فلز با یونولیت برای عایق صدا کردن درب.

۹- قفل سویچی و امنیتی هر کدام سه زبانه.

۱۰- دارای ۳ عدد لولای مخفی قابل ریگلاژ.

۱۱- استفاده از نوار درزگیر دور تا دور لنگه جهت عایق صدا و گرد و غبار.

۱۲- کلیه یراق آلات استفاده شده کاله ترک.

۱۳- رویه های درب با روکش طبیعی راش، لامینت، رویه رنگی و PVC.

تذکر: رویه های با روکش PVC در دمای کمتر از ۳۰ درجه مقاومت داشته و در مناطق گرمسیری توصیه نمی شود.

۱۴- ایجاد طرح های متنوع با دستگاه های تمام اتوماتیک CNC.

۱۵- دارای چشمی، درکوب، دستگیره ثابت و متحرک.

۱۶- دارای حداکثر بازشو ( یک متر بازشو مفید ).

۱۷- امنیت بسیار بالا به دلیل داشتن لولای مخفی پشت لنگه و جلوگیری از باز شدن لنگه حتی در صورت حذف لولا توسط سارق.

۱۸- قابلیت نصب آسان در کلیه مراحل ساخت به دلیل امکان نصب با فریم و بدون فریم.

۱۹- چارچوب ها در سه نوع فرانسوی طرح دار، تخت و طرح جدید ساخته می شوند.

۲۰- وزن کل درب ۱۰۰ کیلوگرم.

۲۱- اندازه استاندارد چارچوب تخت: ۲۱۳ * ۱۱۵

۲۲- اندازه استاندارد چارچوب پرواز دار ۲۱۶ * ۱۱۸

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.