درب ضد سرقت,قیمت درب ضد سرقت,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت استیل

همه چیز درباره ی درب ضد سرقت استیل

  • چهارشنبه 22 اسفند 1397
  • 1737 نفر

درب های ضد سرقت استیل در واقع ظاهری مشابه سایر درب های استیل دارند اما در تولید شاسی و دیواره درب از آهن و قفل های بسیار مستحکم استفاده می شود. این درب ها تنها با ظاهر زیبا و ساختاری محمکم در برابر فشار و ضربه مناسب مکان های هستند که هم به زیبایی ظاهری و هم حفظ امنیت اهمیت می دهند. درب ضد سرقت استیل جز یکی از گرانترین درب های استیل است.

درب ضد سرقت استیل

درب های ضد سرقت استیل در واقع ظاهری مشابه سایر درب های استیل دارند اما در تولید شاسی و دیواره درب از آهن و قفل های بسیار مستحکم استفاده می شود. این درب ها تنها با ظاهر زیبا و ساختاری محمکم در برابر فشار و ضربه مناسب مکان های هستند که هم به زیبایی ظاهری و هم حفظ امنیت اهمیت می دهند. درب ضد سرقت استیل جز یکی از گرانترین درب های استیل است.

درب ضد سرقت استیل  یا درب ایمنی

در واقع میتوان گفت که درب ضد سرقت استیل در دنیا وجود ندارد و نام بهتر برای این دربها درب ایمنی میباشد. شاید سارق در زمان کمی بتواند یک درب معمولی را از پش روی خود بردارد خواه قفل را باز کند و یا اینکه درب را بشکند. ولی در دربهای ایمنی این کار براحتی ممکن نیست.

هنگامی از درب ضد سرقت توقع محافظت وجود دارد که درب قفل شده باشد و نمیتوان به حفاظت به وسیله یک زبانه درب(هوک) امیدوار بود.

درب ایمنی دارای قفل خاص بوده و کپی زدن از کلید خیلی سخت میباشد. از طرفی نمیتوان لولا درب را با اهرم یا دیلم شکست چرا که لولا در دربهای ضد سرقت در معرض دید نبوده و نمیتوان به آن دسترسی داشت.

خب با این تفاسیر فقط یک راه نفوذ مانده و آن هم شکستن درب با ضربات سنگین چکش یا پتک میباشد. بدین منظور از لایه فلز در سرتاسر درب استفاده میشود و یا اینکه داخل درب شبکه بندی فلزی وجود دارد.

تمام این پیش بینی ها عبور از این دربها را با مشکل مواجه میکند و سارقان را از سرقت واحد های دارای اینگونه دربها منصرف میسازد.

درب استیل ضد سرقت معمولا دارای لولای یک طرفه میباشند و در مواردی میتوان از طرح های لولای دوطرفه نیز استفاده کرد. چهار چوب این دربها نیز پیش ساخته بوده و از ورق با پایه مقاوم ضد زنگ از جنس استینلس استیل ساخته می‌شود. انتخاب لولای مناسب و قفل نقش بسزایی در ایمنی درب دارد.

قیمت درب ضد سرقت استیل

 قیمت مشخصی برای درب ضد سرقت استیل وجود ندارد و پس از بررسی طرح درب میتوان نسبت به تعیین قیمت اقدام نمود. ولی مطمئنا درب های ضد سرقت استیل قیمت بالاتری نسبت به دربهای معمولی استیل دارند.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.