درب ضد سرقت,درب ضد سرقت فلزی,انواع درب ضد سرقت از نظر جنس,راشا در,قیمت درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی

  • سه شنبه 21 اسفند 1397
  • 2040 نفر

از انواع درب های ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت فلزی اشاره کرد که به علت ایمنی و استحکام بالایی که دارند کاربرد آنها زیاد است. درب های ضد سرقت بر پایه نوع روکش چوب، یراق آلات مورد استفاده و میزان برجستگی درب، در دسته های مختلف قرار میگیرند. اما در تمام این مدل ها شاسی کشی فلزی داخلی، یکسان است.

همه چیز درباره ی درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت چیست؟

درب های ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب هایي گفته می شود که با توجه به استحکام و ساختاری که دارند، مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن، ايمن و قابل اطمينان باشند؛ شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. به طوریکه بر خلاف درب های معمولی این گونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی دارند.

درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تامین می کنند باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.

قفل و یراقی که بر روی درب های ضد سرقت به کار گرفته می شود اغلب از انواع مرغوب آن می باشد که سازندگان آن قفل ها انواع روش های امنیتی لازم جهت جلوگیری از دستکاری در آن و یا تخرب توسط دریل و مته را به کار برده اند.

این در حالیست که درب های معمولی دارای درز ها و شکاف های بزرگتر نسبت به درب ضد سرقت می باشند و خود عاملی خواهند بود که سارق به راحتی با ابزار های مختلف اقدام به وارد نمودن آسیب و فشار به قفل های ورودی این گونه درب ها نموده و وارد ساختمان شوند.

انواع درب ضد سرقت از نظرجنس شامل موارد زیر می باشد:

درب ضد سرقت فلزی، درب ضد سر​قت  چوبی، درب ضد سرقت استیل

۱- درب ضد سرقت فلزی :

چهار چوب درب ضد سرقت فلزی از جنس فولاد گرم است و رویه درب از ورق فولاد گرم با ضخامت های مختلف می باشد. همانند درب ضد سرقت MDF لایه میانی از جنس Honeycomb جهت عایق صدا می باشد. روکش درب نیز  با پوشش رنگ کوره ای و یا طرح چوب می باشد.

۲- انواع درب ضد سر​قت  چوبی:

معمولا نمای کلی درب ضد سرقت چوبی از جنس M.D.F و P.V.C وH.D.F است که معمولا برای درب های بیرونی به کار می رود و لایه میانی از جنس Honeycomb جهت عایق صدا است. این نوع درب ضد سرقت دارای طراح های گوناگون از نوع مسطح و برجسته می­باشند.

۳- درب ضد سرقت استیل:

چهارچوب درب ضد سرقت استیل از جنس استیل ضد زنگ است. روکش درب از ورق تمام استیل ضد زنگ ویا شیشه دو جداره می باشد.

 

درب ضد سرقت فلزی

از انواع درب های ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت فلزی اشاره کرد که به علت ایمنی و استحکام بالایی که دارند کاربرد آنها زیاد است. درب های ضد سرقت بر پایه نوع روکش چوب، یراق آلات مورد استفاده و میزان برجستگی درب، در دسته های مختلف قرار میگیرند. اما در تمام این مدل ها شاسی کشی فلزی داخلی، یکسان است.

در هنگام انتخاب این نوع از درب ها باید به مواردی مانند زیبایی، عدم هوازدگی، رنگ، عدم خوردگی فلز و… توجه نمود. درباره درب ضد سرقت فلزی این نکته جالب توجه است که رنگ فلز آن، حتی با وجود روکوب چوبی نیز از پشت درب قابل رویت شدن است. به همین دلیل در زمان انتخاب و خرید این نوع از درب ها باید به چهارچوب درب و رنگ فلز توجه کرد. این نکته قابل توجه است که کلید درب ضد سرقت کامپیوتری است و در صورت خراب شدن و نیاز به کلیدسازی باید هزینه بیشتری بپردازید.

ویژگی های درب ضد سرقت فلزی

جنس ماده ای که درب ضد سرقت فلزی از آن ساخته می شود، فولاد نورد سرد می باشد.

این نوع درب ها در برابر آتش، مقاومت بالایی دارند.

به دلیل تعبیه شدن یک نوار درزگیر از جنس پلیمر در آن ها، برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل، مانع خوبی محسوب می شوند.

این درب ها عایق صوت و گرما نیز می باشند.

جنس رویه بیرونی این نوع از درب ها، رنگ کوره ای به علاوه روکش PVC است.

ضخامت ورقه چهارچوب درب ضد سرقت فلزی تقریبا ۵.۱-۳.۱ میلی متر است.

ضخامت ورقه رویه این نوع از درب، ۹-۸ میلی متر است.

موادی که فاصله بین دو ورقه رویه درب را پر می کنند، پلی اورتان، هانی کامب و مش فولادی هستند.

قسمت بازشوی درب هم دارای ضخامتی نزدیک ۷ سانتی متر است.

قفلی که برای درب ضد سرقت فلزی استفاده می شود، معمولا قفل گاو صندوقی است که دارای ۱۱ تا ۱۵ نقطه اتصال با چهارچوب می باشد.

جنس آستانه درب های ضد سرقت فلزی استیل ضد زنگ می باشد.

این نوع از درب ها، در ابعاد ۲۱۰*۱۰۵ سانتی متر در بازار موجود هستند و زمانی که باز می شوند، فضایی با ابعاد ۱۹۷*۹۱ سانتی متر را در اختیار شما قرار می دهند.

از تجهیزات درب ضد سرقت فلزی می توان به مواردی مانند چشمی با زاویه دید بالا، زنگ اخبار، دستگیره، شب بند، لایه درزگیر پلیمری، کلید اصلی و کلید

کارگری اشاره نمود که به همراه درب، ارائه می شوند.

اکثر درب های ضد سرقت فلزی چهار لولای داخلی داشته، که هر کدام از آنها ۵ نقطه اتصال به درب دارند.

سایر نکات درباره درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی از لحاظ ظاهر قابل رقابت با درب ضد سرقت چوبی نیست. اما محبوبیت زیادی در مقایسه با درب های ضد سرقت چوبی دارد. شاید یکی از علت‌ های محبوبیت مدل فلزی، این باشد که در درب ضد سرقت فلزی چند قفل در قسمت های مختلف وجود دارد.

درب ضد سرقت فلزی در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی دارد و همین مقاومت فیزیکی بالا باعث می شود که تغییرات شدید دما نتوانند موجب تاب برداشتن و یا تغییر یافتن شکل این مدل از درب ها شوند. امروزه برای زیباتر شدن درب های فلزی از کارهای فرفوژه ای بر روی آن استفاده می شود.

قیمت درب ضد سرقت فلزی

نکته ای که در ابتدا باید به آن توجه داشته باشید این است که درب های ضد سرقت فلزی در ایران تولید بسیار محدودی دارند. پس آنچه که در بازار به عنوان درب ضد سرقت فلزی می بینید عموما درب های ضد سرقت ساخت کشور چین هستند. درب ضد سرقت تولید کشور چین مانند سایر اقلامی که از این کشور وارد ایران می شود، از قیمت پایین‌تر و معمولا کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است.

راشا دُر ،تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت با استفاده از متریال با کیفیت و ضمانت در خدمت شما

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.