درب ضد سرقت,تعمیر انواع درب ضد سرقت,تعمیر درب ضد سرقت ترک,راشا در

تعمیر درب ضد سرقت|تعمیرات درب ضد سرقت ترک|تعمیر و تعویض قطعات جانبی درب ضد سرقت

  • دوشنبه 6 اسفند 1397
  • 2585 نفر

یکی از بزرگترین دغدغه های امروزه زندگی شهری وجود امنیت و حریم خصوصی و نحوه ایجاد یک محیط امن برای ارامش بیشتر می باشد که افراد برای برطرف کردن نگرانی های خود حاضر به استفاده از ابزارهای مختلف هستند.درب ضدسرقت نیز یکی از مواردی است که به شدت در صنعت ساختمان سازی رونق داشته و روز به روز روند رو به رشدی را تجربه می کند، زیرا امنیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری باعث شده تا به یک امر حیاتی تبدیل شود...

تعمیر درب ضد سرقت

یکی از بزرگترین دغدغه های امروزه زندگی شهری وجود امنیت و حریم خصوصی و نحوه ایجاد یک محیط امن برای ارامش بیشتر می باشد که افراد برای برطرف کردن نگرانی های خود حاضر به استفاده از ابزارهای مختلف هستند.

درب ضدسرقت نیز یکی از مواردی است که به شدت در صنعت ساختمان سازی رونق داشته و روز به روز روند رو به رشدی را تجربه می کند، زیرا امنیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری باعث شده تا به یک امر حیاتی تبدیل شود.

این نوع درب ها پس از مدتی استفاده و بنا به دلایل متعددی دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به تعمیر درب ضد سرقت احساس میشود و چون درب های ضد سرقت دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند،تعمیر و رگلاژ ان نیاز به تخصص داشته و افراد با تجربه با ابزار مخصوص این کار را انجام می دهند.

مشکلاتی که ممکن است برای درب ضد سرقت ایجاد شود:

از کار افتادن قفل درب ضد سرقت

ایجاد ایراد در یراق آلات درب ضد سرقت

خراب شدن و شکستن لولای درب

خراب شدن و از کار افتادن مغزی درب ضد سرقت

ایجاد گیر و خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت و مشکل در بسته شدن آن

خرابی چشمی درب ضد سرقت که نیاز به تعویض دارد

پایین آمدن کارایی دستگیره درب ضد سرقت و یا از کار افتادن آن

راشا دُر در زمینه تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت و همچنین تعویض قفل و مغزی درب های ضد سرقت فعالیت داشته و خدماتی را در این زمینه در سراسر تهران و کرج و شهرستان های حومه ارائه می کند.

برای رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت و مشاوره در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

بایدها و نبایدهای مهم برای پیشگیری از تعمیر درب ضد سرقت

1: با دقت به درب ضد سرقت نگاه کنید و به صدای آن گوش دهید

هر بار که از درب ضد سرقت استفاده می‌کنید، با دقت به درب نگاه کنید و به صدای باز و بسته شدن آن گوش دهید. با این کار قبل از وارد شدن آسیب جدی به درب، می‌توانید آن را شناسایی کنید و هزینه‌های تعمیرات درب ضد سرقت را کاهش دهید. ضمن اینکه اگر در آینده برخی از قطعات درب ضد سرقت خراب شود و یا دچار مشکلی جدی شود، بلافاصله می‌توانید منبع خرابی را تشخیص دهید و اقدامات لازم جهت تعمیر در ضد سرقت را انجام دهید.

2: برای رفع صدای درب ضد سرقت ، خودتان نحوه روغن کاری درب ضد سرقت را یاد بگیرید

نحوه روغن کاری درب ضد سرقت بسیار ساده و مانند روغن کاری درب های ساده است. هر گاه که درب شما به سختی باز و بسته شدن و یا صدای جیر جیر آن را شنیدید، کافیست لولای درب و قفل آن را روغن کاری کنید و یا اسپری روان کننده به آن بزنید. این کار بسیار آسان می‌باشد و شما می‌توانید رفع صدای درب ضد سرقت را در کمتر از 10 دقیقه انجام دهید . اما تاثیر آن بر روی عمر مفید درب ضد سرقت بسیار زیاد و قابل توجه است. توصیه می‌کنیم روغن کاری درب ضد سرقت از جمله روغن کاری لولاها و قفل آن را حتماً در برنامه‌های خود قرار دهید.

3: قبل از اینکه به تعمیر درب های ضد سرقت نیاز پیدا کنید، آن را با یک دستمال تمیز پاک کنید

دستمال تمیزی را نم دار کنید و هر چند وقت یکبار درب ضد سرقت خود را تمیز کنید. این کار تا مدت ها روکش درب شما را سالم نگه می‌دارد و تا سالیان بعد نیازی به تعمیرات درب های ضد سرقت ‌(‌ تعمیر روکش درب ضد سرقت ) نخواهید داشت. هرگز شلنگ آب و یا آب فشار قوی را بر روی درب های ضد سرقت نگیرید و با این کار درب را تمیز نکنید.

4: استفاده از مواد شیمیایی غلیط و دستمال‌های زبر، عامل نیاز به تعمیر روکش درب ضد سرقت

بر روی روکش درب های ضد سرقت، پوشش پودری وجود دارد که برای محافظت از روکش درب می‌باشد. استفاده از مواد شیمیایی غلیظ و دستمال‌های زیر و خشن به درب آسیب می رساند و شما را وارد می‌کند برای تعمیر روکش درب ضد سرقت خود، از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید. کافیست دستمال نرمی بردارید و کمی آن را نم دار کنید و سپس توسط آن درب را تمیز کنید.

5: رگلاژ درب ضد سرقت را هرگز خودتان انجام ندهید

صدای درب، تنها یکی از مشکلاتی است که در هنگام باز و بسته شدن درب بوجود می‌آید و باعث می‌شود که به رگلاژ درب ضد سرقت نیاز پیدا کنید. با توجه به اینکه درب ضد سرقت تفاوت های زیادی با انواع درب های دیگر دارد و همچنین شخصی که برای تعمیر و سرویس درب می‌آید، تمامی قطعات آن را چک می‌کند، بهتر است رگلاژ درب ضد سرقت را به تعمیرکار ماهر بسپاریم.

6: آیا هر کسی می‌تواند تعمیر قفل درب ضد سرقت را خودش انجام دهد؟

به طور معمول در قفل درب های ضد سرقت، ۲ مغزی بکار می‌رود. مغزی بخش بالا، شب بند می‌باشد و مغزی بخش پایین، همان مغزی ساده می‌باشد. ضمن اینکه تعداد زبانه های قفل درب های ضد سرقت نیز بیشتر می‌باشد. بنابراین سرویس و یا تعمیر درب های ضد سرقت را به تعمیرکار حرفه ای بسپارید.

7: آموزش تعویض مغزی درب ضد سرقت

اگر به دنبال آموزش تعویض مغزی درب ضد سرقت هستید و تا کنون تجربه ی انجام این کار دشوار را ندارید، با خیال آسوده آن را به کلیدساز و یا قفل ساز ماهر بسپارید. البته همانطور که در بالا اشاره شد، تنها تفاوت مغزی اکثر درب های ضد سرقت، تعداد زبانه های آن می‌باشد. البته اگر می‌توانید مغزی درب های ساده را تعویض‌ کنید، تعویض مغزی درب ضد سرقت را هم می‌توانید انجام دهید.

تعمیرات درب ضد سرقت ترک

حساسیت در مورد تعمیرات درب ضد سرقت ترک بسیار زیاد است زیرا در صورتیکه درب ضد سرقت به درستی کار نکند، امنیت ساختمان شما شدیداً به خطر می‌افتد. بنابراین اگر در هر ساعت از شبانه روز به تعمیر درب ضد سرقت ترک توسط تعمیرکار مجرب و حرفه ای نیاز داشتید، با راشا دُرتماس بگیرید. راشا دُر  در تمامی روزهای هفته خدمت رسانی می‌کند. کافیست کارشناسان ما را در جریان مشکل بوجود آمده قرار دهید. بلافاصله پس از تماس شما، نزدیکترین تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیر درب های ضد سرقت در محل ساختمان مورد نظرتان حاضر خواهد شد.

تعمیر درب های ضد سرقت و تعویض قطعات جانبی آن

انواع قطعات جانبی درب های ضد سرقت عبارتند از: چشمی دیجیتال، یراق آلات، رویه و تاج و روکوب، دستگیره و درکوب، قفل و لولا، سنسورهای هوشمند ریموت‌دار، شب‌بندهای آژیردار.

انواع خدمات راشا دُر برای رگلاژ درب های ضد سرقت عبارتند از:

تعمیر درب ضد سرقت

تعویض و یا تعمیر قفل درب ضد سرقت

تعمیر روکش درب ضد سرقت

تعویض توپی درب ضد سرقت

تعویض و تعمیر یراق درب های ضد سرقت

رفع صدای درب ضد سرقت

تعمیر و تعویض چشمی و دستگیره درب ضد سرقت

رگلاژ درب های ضد سرقت

تعمیرات درب ضد سرقت ترک

تعمیر قفل درب ضد سرقت و تعمیر روکش درب ضد سرقت

انواع درب ها عبارتند از :

درب ساده، درب ضد سرقت، درب ضد حریق، درب ضد آب و داخلی و درب اتاق سرور.

انواع روکش درب ها عبارتند از :

روکش راش طبیعی، روکش گردو طبیعی، روکش لمینت، روکش هایگلاس، روکش پرینت، روکش هات پرس.

راشا دُر،انواع خدمات در مورد درب‌هایی که به آنها اشاره شد را ارائه می‌دهد. کافیست با راشا دُر تماس بگیرید تا نیاز شما در کمترین زمان ممکن و با قیمت منصفانه برطرف شود. تنها در چند دقیقه تعمیرکاران حرفه ای تعمیر قفل درب ضد سرقت و تعمیر روکش درب ضد سرقت را انجام می دهند و آن را تعمیر می کنند. همچنین در صورت نیاز رگلاژ درب ضد سرقت را نیز برایتان انجام می دهند.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.