تفاوت درب ضد سرقت با درب معمولی,ایمنی بالای درب ضد سرقت,گارانتی درب ضد سرقت,راشا در

تفاوت درب ضد سرقت با درب معمولی

  • یکشنبه 30 دی 1397
  • 2518 نفر

درب های معمولی معمولاً از چوب ساخته می شوند و جنس های چوب به کار برده شده در آن متفاوت است ولي درب های ضد سرقت دارای لایه داخلی فولادی است که با روکش چوبی پوشیده شده است و ترکیبی از چوب و فلز هستند و برای بالا بردن مقاومت اینگونه درب ها از آلیاژهای فلزاتی مانند آهن در آن استفاده می شود و عموماً چهارچوب درب های ضد سرقت را به صورت فلزی می بینیم. درب ضد سرقت دارای ساختار پیچیده تری نسبت به درب معمولی می باشد و استفاده از فلز یکی از مشخصه های اصلی درب ضد سرقت است و به عبارت دیگر درب ضد سرقت با ساختار فلزی غیرقابل نفوذ می باشد...

تفاوت درب ضد سرقت با درب معمولی

ایمنی بالای درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت در مقایسه  با درب های معمولی ایمنی  بسیار بالایی دارد. به این مفهوم که امکان اهرم کردن درب در بیشتر موارد غیرممکن است و چون از یک لایه ورقه فولادی در ساخت داخلی درب استفاده می شود، امکان شکستن درب وجود ندارد و همانطور که از نام درب ضد سرقت مشخص است این دربها بسیار ایمن هستند به طوری که این درب های چوبی قابل مقایسه با سایر درب ها مانند درب ورودی و درب ساختمان که دارای نرده های حفاظتی می باشند نیست.

یکی از شاخص ترین تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولی، ایمنی و امنیت به مراتب بیشتر و بالاتر این درب ها می باشد که هم در ساختار درب و هم در استفاده از نوع ابزار و یراق مورد استفاده قرار گرفته، کاملاً مشهود و مشخص است که در درب های  ضد سرقت برخلاف درب های معمولی یا درب های چوبی که فقط از چوب ساخته می شوند در میان دو رویه لنگه درب ضد سرقت از ورق فولادی جهت جلوگیری از شکستن و سوراخ شدن درب استفاده می شود.

عایق صوتی و حرارتی بودن درب های ضد سرقت

شاخص های استفاده شده در ساخت درب های ضد سرقت آنها را عایق صوتی و حرارتی نموده است و در صورت نیاز به ایمنی بیشتر قابلیت تجهیز این درب ها با وسایل امنیتی جانبی دیگر وجود دارد و این در صورتی است که در رابطه با درب های معمولی این قابلیت های ویژه وجود ندارد و همین امر سبب ایمنی بیشتر این درب ها نسبت به انواع درب های معمولی شده است.

گارانتی درب های ضد سرقت

گارانتی درب های ضد سرقت با قفل و یرآق می باشد. عملا در این حالت مشتری موظف است درب ضد سرقت را با گارانتی از مرکزی که خرید کرده است تحویل بگیرد و در صورت بروز هرگونه مشکل با استفاده از گارانتی مورد نظر مشکل خود را برطرف کند.

ضخامت درب های ضد سرقت

ضخامت درب های معمولی در حدود ۴٫۵ سانتی متر می باشد. در صورتی که ضخامت درب های ضد سرقت ۳ سانت بیشتر از درب های معمولی می باشد به همین ترتیب قاب لبه ی مورد نیاز برای درب های معمولی کمتر از درب های ضد سرقت می باشد. 

نصب درب های ضد سرقت

نصب درب های ضد سرقت بسیار سخت تر از درب های معمولی می باشد با توجه به اینکه درب ضد سرقت با چهارچوب نصب می شود رگلاژ نهایی نیز باید بر همین منوال باشد.

تعداد لولا ها در درب های ضد سرقت

تعداد لولاها در درب ضد سرقت از انواع درب معمولی بیشتر است، این امر از جمله دلایل تامین امنیت بیشتر توسط درب ضد سرقت است.

قفل درب ضد سرقت

قفل در درب ضد سرقت یکی از اصلی ترین تفاوت های آن با درب معمولی است. قفل ها در انواع درب ضد سرقت به شدت تقویت شده اند و از این رو امکان باز کردن آنها به راحتی وجود ندارد.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.