استاندارد درب های ضد سرقت,راشا در,نحوه ی مراقبت از درب ضد سرقت,طول عمر مفید درب ضد سرقت چقدر است؟

طول عمر مفید درب ضد سرقت چقدر است؟نحوه ی مراقبت از درب های ضد سرقت

  • سه شنبه 18 دی 1397
  • 3921 نفر

امروزه درب های ضد سرقت مطمئن ترین انتخاب برای حفاظت از خانه می باشند. دربهای ضد سرقت ایمنی بسیار بالایی دارند و زیبایی خاصی به خانه شما می دهند. مراقبت صحیح از درب های ضدسرقت دوام و زیبایی آنها را تا سال ها حفظ میکند.

طول عمر مفید درب ضد سرقت چقدر است؟

امروزه درب های ضد سرقت مطمئن ترین انتخاب برای حفاظت از خانه می باشند. دربهای ضد سرقت ایمنی بسیار بالایی دارند و زیبایی خاصی به خانه شما می دهند.  مراقبت صحیح از درب های ضدسرقت دوام و زیبایی آنها را تا سال ها حفظ میکند. درب های ضد سرقت استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارند اما عدم نگهداری از آنها می تواند عمر مفیدشان را بسیار کاهش دهد.

درب های ضد سرقت به دلیل آن که در ساختارشان از ورق های فولادی استفاده می شود به طور معمول از عمر مصرفی بالاتری نسبت به درب های چوبی برخوردار هستند .

یک درب ضد سرقت اگر استاندارد ساخته شده باشد و مواد اولیه با کیفیت در ساختار آن به کار رفته باشد می تواند تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد . البته نباید از این مورد هم چشم پوشی کرد که نصب درب ضد سرقت بسیار مهم است ؛ اگر درب ضد سرقت استاندارد توسط یک تکنسین ناشی نصب شود و نکات ایمنی در نصب درب رعایت نشود خیلی زود دچار مشکل می شود .

از لحاظ ظاهر نیز اگر می خواهید ظاهر یک درب ضد سرقت تا سال ها حفظ شود بهتر است هر چند وقت یکبار با یک دستمال ابریشمی آغشته به پارفین سطح درب ضد سرقت را تمیز کنید . این کار علاوه بر براق شدن درب , باعث می شود لایه رویه درب در برابر نور خورشید و هوای اطراف مقاومت بیشتری پیدا کند .

درب ضد سرقت استاندارد

همه درب های ضد سرقت امنیت و دوام مورد نظر شما را ندارند. اگر یک درب ضد سرقت می خواهید که از شما در تمام شرایط محافظت کند، امنیت بالایی داشته باشد و سال های زیادی استحکام داشته باشد، باید به چند نکته توجه کنید.

 شما یکبار و یا تنها دوبار در طول عمر خود تصمیم به خرید درب ضد سرقت خواهید گرفت. بنابراین، باید به خوبی تحقیق کنید.

هر درب فلزی، از فولاد واقعی ساخته نشده است! اگر می خواهید از واقعی بودن فولاد درب ضد سرقت مورد نظرتان مطمئن شوید، باید امنیت درب ضد سرقت توسط موسسات مستقل آزمایش و تایید شده باشد. بهتر است یک درب ضد سرقت را انتخاب کنید که نام تجاری آن دارای گواهینامه مقاومت به سرقت اتحادیه اروپا باشد. اگر برندی را انتخاب می کنید که گواهینامه اتحادیه اروپا را ندارد، برای حفظ امنیت خود خیلی مهم است که حداقل درب ضد سرقت دارای یک گواهینامه TSE باشد.

  درب ضد سرقت که دارای گواهی "مقاومت در برابر سرقت" اتحادیه اروپا است به صورت: کلاس1، کلاس 2، کلاس 3، طبقه 4، طبقه 5، کلاس 6، طبقه بندی می شود. به این ترتیب، کلاس 1، ساده ترین درب از نظر باز شدن توسط سارق و کلاس 6 یکی از سخت ترین درب های ضد سرقت است. برای خرید درب ضد سرقت، باید این نوع گواهی نامه را از فروشنده درخواست کنید. فراموش نکنید، درب ضد سرقتی که این گواهینامه ها را ندارد از نظر امنیت قابل اطمینان نیست.

 درب ضد سرقت خود را از شرکت های تولید کننده این محصول که برای یک مدت طولانی در این کسب و کار فعالیت دارند و دارای یک ساختار سازمانی هستند و یا از نمایندگی های مجاز آنها خریداری کنید. بهتر است شرکتی که از آن درب ضد سرقت می خرید خدمات پس از فروش عالی را ارائه دهد. دربهای فلزی ساخته شده توسط تولید کنندگان معمولی امیت شما را تهدید می کند.

 

نکات مهم برای مراقبت از درب های ضد سرقت:

روکش پودری

برای افزایش مقاومت درب های ضد سرقت در برابر زنگ‌زدگی، خراش و خراشیدگی معمولا یک روکش پودری بر روی این دربها نصب می شود. این نوع روکش ها بیشتر در درب های ضد سرقت ترک اصل نصب شده و ظاهر این درب ها را از هر گونه آسیب به وسیله افراد یا عوامل محیطی حفظ می کند.

تمیز کردن درب ضدسرقت

یکی از نکات مهم برای حفاظت درب ضد سرقت تمیز کردن مدوام آن است. ماندن طولانی مدت گرد و غبار بر روی درب های ضد سرقت ممکن است بر روی رنگ آنها اثر گذاشته و تاثیر منفی بر زیبایی درب بگذارد. بهتر است هر چند وقت یکبار درب ضد سرقت را با با یک حوله یا پارچه نرم مرطوب یا خشک گردگیری کنید. کار را به آرامی انجام دهید و تمام سطح درب را تمیز کنید. همین تمیز کردن ساده تاثیر زیادی در زیبایی و حفظ دوام درب ضد سرقت دارد.

روغن کاری لولاها و قفل درب ضد سرقت

صدای جیر جیر درب ضد سرقت در هنگام بسته شدن یعنی زمان آن فرا رسیده که درب ضدسرقت خانه را روغن کاری کنید. تمامی لولاها و قفلهای رب را با استفاده از روغن روان کنید و سپس روغن اضافی را با پارچه پاک کنید.

نکات مهم دیگر  برای مراقبت از درب های ضد سرقت

  • برای پاک کدن درب ضد سرقت هیچگاه از آب با فشار بالا استفاده نکنید. تنها کافی است یک پارچه مرطوب و یا مقدار کمی مایع تمیز کننده بر روی درب ضد سرقت بکشید. استفاده از آب با فشار بالا ممکن است آسیب جدی به درب و حتی سطوح رنگ پودری بزند.

 

  • برای پاک کردن درب ضد سرقت هیچگاه از مواد شیمیایی یا پارچه زبر استفاده نکنید زیرا ممکن است رنگ و پوشش پودری درب آسیب ببیند. اگر آثاری از زنگ زدگی بر روی قسمت‌های فلزی درب مشاهده کردید بهتر است برای رفع آن از یک تعمیر کار مجرب کمک بگیرید.

 

 

  • استفاده از مقدار کم آب برای تمیز کردن درب ضد سرقت اشکالی ندارد اما مقدار زیادی آب به درب ضد سرقت آسیب می رساند. درب ضد سرقت در بخش خارجی خانه باید به گونه ای نصب شود که در معرض مستقیم باران و رطوبت نباشد. برای پیشگیری از تخریب ساختار درب توصیه می کنیم که پس از بارش باران، درب را با یک حوله نرم تمیز کنید.

 

مراقبت صحیح و اصولی از درب های ضد سرقت عمر آنها را بیشتر کرده و زیبایی و کارایی آنها را تا سال ها حفظ می کند.

گروه تولیدی راشا در ،تولید کننده ی انواع درب های ضد سرقت در تهران و تمام نقاط ایران در خدمت مشتریان می باشد.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.