چهارچوب,چهارچوب فلزی,چهارچوب مکزیکی,جهارچوب فلزی فرانسوی,درب ضد سرقت ,چهارچوب درب ضد سرقت ,چهارچوب چوبی,چهارچوب ارزان ,قیمت چهارچوب

چهارچوب فرانسوی

  • شنبه 10 اردیبهشت 1401
  • 3544 نفر

در این مقاله می خواهیم به بررسی چهار چوب فرانسوی و قیمت و موارد استفاده و کاربرد این چهارچوب در مبحث درب ضد سرقت بپردازیم. کاربرد چهارچوب فرانسوی عمدتا برای درب های ورودی ساختمان و درب های اتاقی مناسب است . در واقع چهارچوب فلزی فرانسوی برای اتاق خواب با ورودی 95 تا 85 سانتی متر و ورودی سرویس از 70 تا 80 سانتی متر بسیار مناسب است.

چهارچوب فرانسوی


در این مقاله می خواهیم به بررسی چهار چوب فرانسوی و موارد استفاده و کاربرد این چهارچوب در مبحث درب ضد سرقت بپردازیم. کاربرد چهارچوب فرانسوی عمدتا برای درب های ورودی ساختمان و درب های اتاقی مناسب است . در واقع چهارچوب فلزی فرانسوی برای اتاق خواب با ورودی 95 تا 85 سانتی متر و ورودی سرویس از 70 تا 80 سانتی متر بسیار مناسب است.

چهارچوب فرانسوی

 

چهارچوب فلزی

به طور کلی چهارچوب فرانسوی سهم قابل توجه ای را در بازار از تسخیر کرده است و مهمترین علت آن نیز به علت استحکام و ماندگار طولانی مدت می باشد که این سبک چهارچوب ها این ویژگی ها را دارند. یکی از مهمترین فاکتورهایی که مورد توجه است ، ویژگی رنگ پذیری چهارچوب فرانسوی ( فلزی ) است که از مهمترین علت های محبوبیت چهارچوب فرانسوی است.

چهارچوب فلزی فرانسوی

مهمترین کاربری چهار چوب های فرانسوی برای درب های ورودی منازل مثل درب ضد سرقت و درب های لابی که دارای وزن بالایی هستند است .  توصیه اکید می شود که در این نوع درب ها از چهارچوب های فلزی استفاده نمایید.

 

قیمت چهارچوب 

 

در حال حاظر قیمت این مدل چهارچوب ها در بازار به وزن و جنس آهن استفاده شده بستگی دارد ، شروع  قیمت این نوع چهارچوب ها از 500 هزار تومن به بالا است. قیمت ها با توجه به جنس و وزن آهن به کار رفته در چهاچوب در بازار متغیر است.

 

 

مطالب مشابه : چهارچوب فلزی فرانسوی ، 
 

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.