درب ضد سرقت در شهر کرد,شهر کرد,درب ضد سرقت ترک در شهر کرد ,درب ضد سرقت ارزان در شهر کرد

درب ضد سرقت در شهر کرد

  • یکشنبه 23 تیر 1398
  • 3337 نفر

 گروه صنعتی راشا با به کار گیری دانش نوین در عرصه تولید درب های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آماده فروش انواع درب ضد سرقت به قیمت تک و عمده در شهر کرد می باشد . برای خرید و نصب  درب ضد سرقت با گروه تولیدی صنعتی راشا تماس حاصل نمایید.

درب ضد سرقت در شهر کرد

درب ضد سرقت مهمترین نیاز هر ساختمان است ، گروه تولیدی صنعتی راشا بهترین درب ضد سرقت در شهر کرد  را ارائه میدهد.

 

معرفی شهر کرد

شهر کرد یکی از شهرهای مرکزی ایران می باشد  و مرکز استان چهارمحال و بختیاری است ، شهرکرد در جنوب غرب اصفهان قرار دارد.  شهرکرد مرتفع‌ترین مرکز استان در ایران است و به همین دلیل به بام ایران شهرت دارد. شهر کرد از نظر جغرافیایی در بخش شمالی رشته کوه زاگرس قرار گرفته‌است.

shahrekord

 

شهرکرد دارای آب و هوای نیمه مرطوب معتدل با تابستان‌های معتدل و زمستان‌های بسیار سرد است. میانگین سالانه دمای هوا در شهرکرد ۱۱/۵ درجه سانتیگراد می‌باشد که سردترین و گرم‌ترین ماه‌های شهرکرد به ترتیب دی و مرداد می‌باشد. اگرچه در زمستان میزان رطوبت متوسط تا بالا است، میزان بارش در فصولی که کشت صورت می‌گیرد به جز ماه‌های اردیبهشت و فروردین تقریباً به صفر نزدیک است. سردترین ماه و گرمترین آن به ترتیب دی و مرداد می‌باشد.

 

مردم شهرکرد بر خلاف تصور عموم به کردی تکلم نمی‌کنند و مانند اکثر ساکنین منطقه چهار محال مانند شهرهای هفشجان، فرخ‌شهر و بروجن و .... به زبان فارسی تکلم می‌کنند ، اما می‌توان گفت که استان چهارمحال و بختیاری یکی از پربارترین استان‌های ایران از لحاظ داشتن زبان‌ها و لهجه‌های متنوع و اصیل است.

 

اقتصاد سنتی شهرکرد مبتنی بر قالی بافی، نمد مالی، گیوه دوزی است که امروزه با توجه به صنعتی تر شدن جامعه از اهمیت آن کاسته شده‌است. در حال حاضر صنایع بسیار بزرگ و کارخانه‌های مهمی در نزدیکی شهرکرد واقع شده‌اند که عده زیادی از ساکنان شهرکرد و حومه مشغول به کار هستند. همچنین تعداد زیادی از ساکنان شهرکرد در مشاغل خدماتی دولتی و خصوصی مشغول به کار هستند.

 مهم‌ترین این صنایع عبارتند از:

 

فولاد زاگرس

لوازم خانگی برفاب

سیمان شهرکرد

گاز کربنیک شهرکرد

و ....

 

نمایندگی درب ضد سرقت در شهر کرد

گروه صنعتی راشا تمامی درب های تولیدی خود را از طریق بار بری به تمامی شهر های ایران ارسال میکند .

 

درب ضد سرقت ارزان شهر کرد

درب های ضد سرقت شیک را میتوانید با سفارش در شهر کرد  تهیه کنید.

 

قیمت درب ضد سرقت ترک در شهر کرد

قیمت درب ضد سرقت ترک در شهر کرد  بسیار ارزان می باشد ، زیرا این شرکت با استفاده از بکار گیری دانش نوین توانسته است تمامی درب ها را در حین زیبایی با بهترین کیفت تولید و عرضه نماید.

 

درب های ضد سرقت راشا

 گروه صنعتی راشا با به کار گیری دانش نوین در عرصه تولید درب های ضد سرقت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب آماده فروش انواع  درب ضد سرقت در شهر کرد  می باشد . برای خرید و نصب  درب ضد سرقت با گروه تولیدی صنعتی راشا تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 شماره تماس :

02166593911

 

02166593912

 

09122933479

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.