درب ضد سرقت

استفاده از  درب ضد سرقت چوبی در طراحی داخلی

  • دوشنبه 3 تیر 1398
  • 1588 نفر

استفاده از  درب ضد سرقت چوبی در طراحی داخلی منزل

استفاده از  چوب در طراحی داخلی


دکوراسیون داخلی منزل با چوب طبیعی و باکیفیت، فضایی خلق می کند که هیچ عنصر دیگری در معماری داخلی و خارجی یارای رقابت با آنرا ندارد. وقتی از چوب به همان حالت طبیعی اش استفاده شود، تمام بافت ها و گره های طبیعی خود را به زیبایی نشان می دهند طوری که دیگر نیازی به وسایل دکوری و تزیینی ندارید.

دیزاین چوبی 110

 

اولین سوالی که در زمینه طراحی منزل مطرح می شود این است که هدفتان از این طراحی و دیزاین چیست؟ آیا می خواهید صرفا این در جنبه  حفاظتی و زیبایی و دکور داشته باشد و یا نیاز دیگری را در منزل شما برطرف نماید. 
استفاده از مدل های چوبی در منزل یکی از ایده هایی است که می تواند هم زمان هر دوی این کارهار را برای شما انجام دهد. هم می تواند در اتاق نشیمن و پذیرایی دیده شود و هم در اتاق خواب و این به سلیقه شما بستگی دارد که چوب را با حالت طبیعی خود استفاده نمایید و یا با طرح و فرم و رنگ خاص تر. از این درب ضد سرقت شیک و زیبا برای زییبایی طراحی منزل هم می توانید استفاده کنید. 

 

مشکلی که در خانه های امروزی ما بسیار دیده می شود، فقدان عایق صوتی و شنیدن صداهای اتاق کناری و یا همسایه است. پیشنهاد ما به شما درب ضد سرقت راشا می باشد که علاوه بر بحث عایق صدا بودن، در طرح ها و نقش ها و رنگ های مختلف وجود دارند و می توانند هم زمان حکم یک طرح بسیار زیبا را هم در منزل شما داشته باشند.


نکته قابل توجه در مورد چوب عایق صدا بودن آن است.

درب چوبی212

 

انواع چوب مورد استفاده در درب

 

چوب راش


چوب راش نوعی چوب نیمه سنگینی است که رنگ آن متغیر است و دارای موج‌هایی زیبا میباشد. این چوب دارای بافت مقاومی در برابر حشرات چوب‌خوار و قارچ‌ها و ... دارد. به همین دلیل نرم بودن ، این چوب در ساخت مبلمان بسیار کاربرد دارد. داشتن استحکام، بافت یک دست و نداشتن گره و بافت منعطف در برابر برش و تراش باعث شده که این مدل چوب  به وفور در ساخت وسایل چوبی به کار گرفته شود. چوب راش گزینه مناسبی برای روکش کردن است و به‌عنوان سطوح به کار رفته در آشپزخانه استفاده می‌شود.

چوب گردو


چوب گردو چوبی بسیار زیباست که دارای بافت‌های ریز است و رنگ های آن از خاکستری مایل به تیره و گاهی سیاه است. چوب گردو چوبی است که برای خاتم کاری و تزیینات بسیار مناسب است و می‌توان روی آن کار کرد. این چوب، چوبی گران به حساب می‌آید و پیدا کردن تخته‌های بزرگ آن کاری بسیار دشوار می باشد. 

اهمیت دیزاین در طراحی محیط های داخلی


اهمیت دیزاین منزل از جنبه های مختلفی قابل بررسی است.  بر طبق این آمارها، انسان  بیشتر از هشتاد درصد زمان زندگی خود را در محیط های داخلی صرف می کنند. به همین دلیل، اهمیت دیزاین در طراحی محیط های داخلی نقش بسیار ویژه ای پیدا کرده است. در واقع، محصور شدن انسان به وسیله ی اجزاء مختلف  داخلی اهمیت پیدا کرده است ، این امر باعث تاثیرپذیری حداکثری انسان از آن به عنوان مهمترین لایه محیط پیرامون خواهد شد. یکی از نکات  بسیار مهمی که باید  در باره ی این موضوع مورد توجه قرار، داده شود،  لزوم استفاده از چوب در دیزاین داخلی است ، درب های ضد سرقت چوبی نیز در این ضمینه بسیار پر اهمیت است . با توجه به گوناگونی آن ها و متنوع بودن طرح های جدید آن ، کمک بسیار زیادی در دکراسیون منزل دارد . 


همینطور تولیدات درب ضد سرقت داخل ایران باعث شده تا این کار در حین قیمت بسیار ارزانی که دارد ، دارای کیفیت بالا باشد .

 

اگر مایل به طراحی فضایی آرامش بخش داخلی هستید، ترکیب رنگی می تواند موفق عمل کند. وجود چوب در این طراحی ها نقشه بسیار عمده ای دارد .  در این گونه موارد، ایجاد خطوط طرحی متفاوت، می تواند برای ذهن جذاب باشد. همچنین استفاده از زمینه­ های کمرنگ چوبی ، این قابلیت را خواهند داشت تا با گذشت زمان و در صورت تمایل کاربران فضا، تغییراتی را نیز در خود پذیرا باشند.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.