درب ضد سرقت,نحوه ی تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت,تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون نیاز به تخریب,راشا در

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون نیاز به تخریب و بنایی

  • چهارشنبه 26 دی 1397
  • 3985 نفر

شاید شما به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانم بدون هزینه های زیاد بازسازی خانه، درب ورودی را با درب ضد سرقت تعویض کنم. معمولا بزرگ‌ترین مشکل برای تغییر درب های چوبی به درب های ضدسرقت مساله ی بنایی است. اولین نکته این است که مشتریان بدانند ابعاد درب ضد سرقت باید بصورت سفارشی ساخته شود تا تخریب در هنگام بازسازی و تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت وجود نداشته باشد...

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون نیاز به تخریب و بنایی

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

شاید شما به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانم بدون هزینه های زیاد بازسازی خانه، درب ورودی را با درب ضد سرقت تعویض کنم. معمولا بزرگ‌ترین مشکل برای تغییر درب های چوبی به درب های ضدسرقت مساله ی بنایی است. اولین نکته این است که مشتریان بدانند ابعاد درب ضد سرقت باید بصورت سفارشی ساخته شود تا تخریب در هنگام بازسازی و تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت وجود نداشته باشد.در اکثر ساختمان ها علاوه بر این که درب ایمن و مطمئنی نصب نشده حتی ابعاد استاندارد نیز در زمان ساخت رعایت نگردیده است که باعث شده صاحب ساختمان حتی بعد ها نیز نتواند به راحتی به خرید و نصب درب ضد سرقت ایمن اقدام کند.

تعویض درب ضد سرقت

در بحث تعویض درب ضد سرقت ، بیشتر دربهای ضد سرقت یا به عبارتی دیگر دربهای پیش ساخته ی ایمنی موجود در بازار از نظر نوع ساختار و طرح بندی به دو گروه دربهای ضد سرقت ترک و درهای ضد سرقت چینی تقسیم می شوند که گروهی از دربهای ضد سرقت ترک مونتاژ و یا تولید ایران هستند و از نظر ابعادی نیز به صورت زیر تقسیم بندی می شوند:

درب ضد سرقت ساخت چین در ابعاد استاندارد 210*105 سانتی متر و ابعاد متفرقه 205*105 سانتی متر و 210*110 سانتی متر
 

درب ضد سرقت ساخت ترک در ابعاد استاندارد 220*115 سانتی متر و ابعاد متفرقه 220*110 سانتی متر

با توجه به ابعاد و اندازه های دربهای ضد سرقت و ساختار آنها می توان گفت که ایا می توان بدون تخریب دربهای ضد سرقت را بر روی چارچوب های قدیمی آن نصب کرد یا خیر؟

لذا با توجه به اینکه بیشتر دربهای ضد سرقت ساخت ترک و چینی چه وارداتی و چه تولید داخل در ابعاد استاندارد گفته شده ارائه می شوند پاسخ پرسش فوق را بر اساس ابعاد استاندارد ارائه میکنیم. با توجه به ابعاد استاندارد درب ضد سرقت چینی فضای لازم برای نصب درب از داخل به داخل چارچوب باید حداقل به میزان 105/5*210/5 سانتی متر و حد اکثر به میزان 211*106 سانتی متر باشد .در شرایطی که این فضا موجود باشد به راحتی و بدون هیچ تغییری درب روی چارچوب قدیمی آن نصب خواهد شد . 

نکات قابل توجه:

1- ابعاد و اندازه ی تو به توی چارچوب باید از برجسته ترین بخش چارچوب از یک طرف (ارتفاع و عرض) تا برجسته ترین بخش چارچوب از طرف دیگر اندازه گیری شود و به عبارت دیگر دیگر فضای مفید دهانه ی چارچوب برای عبور چقدر است( عرض و ارتفاع)

2- درب ضد سرقت چینی در هر ابعادی که باشد فضای لازم برای نصب آن بایستی حدودا نیم تا یک سانتی متر از ابعاد درب بزرگتر باشد. 

چتانچه فضای داخلی (تو به توی ) چهارچوب از فضای مورد نیاز بیشتر باشد میتوان با جوش دادن قوطی آن را به اندازه دلخواه تغییر داد و درب ضد سرقت جدید را بر روی آن نصب نمود اما اگر ابعاد کوچکتر از اندازه ی مورد نیاز باشد دو حالت پیش خواهد آمد که یکی اینکه ابعاد مورد نیاز با ابعاد موجود اختلافی کمتر از 3 سانت داشته باشد که در این حالت قسمت قابلمه ای چارچوب با فرز استیل بر بدون آسیب رساندن به دیوارهای اطراف بریده خواهد شد و سایز تو به تو چارچوب به اندازه دلخواه خواهد رسید و پس از این مرحله درب ضد سرقت روی چارچوب جوش داده خواهد شد. شایان ذکر است در تمامی حالات فوق بخشی یا کل چارچوب قدیمی از بیرون و داخل قابل دیدن خواهد بود که می توان دور تا دور درب ضد سرقت را با چوب ،MDF و یا پروفیل با رنگ متناسب با درب پوشش داد همچنین توجه کنید که دربهای ضد سرقت چینی دارای لاستیک درزگیر و آستانه استیل هستند و امکان نفوذ گرد و غبار و هدر رفت حرارت و صوت را به حداقل می رساند لذا بهتر است پس از پوشش چارچوب قدیمی با موارد گفته شده داخل چارچوب درب ضد سرقت را با فوم تزریق کنیم تا تمامی منافذ موجود را پوشانده و از تبادل حرارت و صوت جلوگیری شود. 

نحوه ی نصب درب ضد سرقت

در ابتدا سرپرست نصاب شرکت به پروژه فرستاده می شود و اندازه گیری بر مبنای داخل به داخل چهارچوب فلزی قدیمی انجام می شود. در این صورت چهارچوب فلزی درب ضد سرقت با چهارچوب فلزی قبلی جوش داده می شود. مصالح ریزی با ملات در پشت چهارچوب جدید حتما باید انجام شود تا مقاومت درب و چهارچوب در برابر دیلم اندازی افزایش پیدا کند. به منظور پوشش و عدم دید چهارچوب قدیمی ، از هر دو طرف روکوب های چوبی بر روب چهارچوب های  فلزی نصب می شود تا چهارچوب قدیمی کاملا از دید خارج شود.معمولا مراحل نصب برای یک عدد درب ضد سرقت در 3 الی 4 ساعت انجام می شود. دراین شیوه به دلیل عدم کندن چهارچوب فلزی قدیمی و عدم فرزکاری مشتریان رضایت بیشتری دارند. در عین تعویض درب قدیمی با تعویض درب ضد سرقت زیبایی را نیز با خود به ارمغان می آورند. 

مزایا تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

عدم کندن چارچوب قدیمی

مقاومت بسیار بالا

ابعاد سفارشی توسط مشتری

روکش متناسب با سفارش مشتري

اسکلت و چهار چوب فولادي

ورقه هاي فولادي پوشش دهنده سراسري 

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.