درب ضد سرقت,درب اتوماتیک ضد سرقت,قیمت درب اتوماتیک ضد سرقت,راشا در,عملکرد درب اتوماتیک ضد سرقت

درب ضد سرقت اتوماتیک

  • یکشنبه 23 دی 1397
  • 1714 نفر

درب اتوماتیک ضد سرقت قابلیت های بسیار زیادی دارند. درب اتوماتیک ضد سرقت با ظاهر شکیل خود به عابرین و بازدید کنندگان نوعی خوش آمد گویی و احساس رضایت القا می کند. در  تمام مدت ساعت کار، درب اتوماتیک ضد سرقت (امنیتی) تمام کارکرد درب اتوماتیک کشویی را  انجام داده که در کنار به روز ترین دستاورد و تکنولوژی سنسوری و جهت تامین امنیت شخصی مطلوب است. ..

درب ضد سرقت اتوماتیک

امروزه دیگر ضد سرقت کردن شامل قفل های حجیم و درب های قطور چند قفله نیست. بلکه دربها را طوری طراحی می کنند که در ظاهر مانند دیگر دربها و یا حتی زیباتر بوده اما قابلیتهای امنیتی و محافظت از هر گونه فشار و زور را دارند.

درب اتوماتیک ضد سرقت در کلیه زمانهای کاری ویژگی های یک درب اتوماتیک معمولی را ارائه می دهد و  ویژگی های امنیتی آن در زمان های غیر کاری فعال می شوند.

طریقه عملکرد درب اتوماتیک ضد سرقت:

درب اتوماتیک ضد سرقت قابلیت های بسیار زیادی دارند. درب اتوماتیک ضد سرقت با ظاهر شکیل خود به عابرین و بازدید کنندگان نوعی خوش آمد گویی و احساس رضایت القا می کند. در  تمام مدت ساعت کار، درب اتوماتیک ضد سرقت (امنیتی) تمام کارکرد درب اتوماتیک کشویی را  انجام داده که در کنار به روز ترین دستاورد و تکنولوژی سنسوری و جهت تامین امنیت شخصی مطلوب است. 

عملکرد درب اتوماتیک ضد سرقت

در واقع عملکرد اصلی درب اتوماتیک ضد سرقت زمانی است که فروشگاه، مغازه و… در حالت تعطیل باشد. و در پایان روز و در زمان غیر کاری باید عملکرد ضد سرقت را نشان دهد. در زمان کاری مشابه یک درب اتوماتیک معمولی کاربرد دارد. این درب ها قابلیت برنامه ریزی برای ساعاتی مشخص را دارند. به عنوان مثال در ساعتی مشخص درب قفل و قابلیت ضد سرقتش فعال شود.


در هنگام خرید درب ضد سرقت اتوماتیک به این نکات توجه کنید :

 

درب ضد سرقت باید علاوه بر زیبایی دارای روکش ضخیمی نیز باشد.

بین دو رویه درب نباید خالی باشد بلکه باید از ورقه های فولادی استفاده شده باشد.

قفل ایمن و ساخت شرکتی معتبر بر روی آن نصب شده باشد.

در آن از عایق های صدا، گرما و سرما استفاده شده باشد.

درب های ضد سرقت اتوماتیک دارای نصبی آسانتر از درب ضد سرقت هستند و از استحکام خوبی نیز برخوردار می باشند.

حتما از اینکه درب ضد سرقت اتوماتیک خریداری شده توسط شما داری گارانتی باشد اطمینان حاصل فرمایید.

قیمت درب اتوماتیک ضد سرقت

درب اتوماتیک ضد سرقت بته به نوع آلیاژ و مواد به کار رفته، نحوه ساخت و برند آن قیمت های متنوعی دارد. برای اطلاع از قیمت به روز درب اتوماتیک ضد سرقت با کارشناسان ما در “تماس با ما” ارتباط برقرار کنید.

ویژگی درب ضد سرقت

امروزه بعضی ها ممکن است براین تصور باشند که درب اتوماتیک تنها به واسطه عملکرد و زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که یک درب ایمن میتواند دارای ویژگی های منحصر به فردی از لحاظ امنیتی باشد. با رعایت استاندارد ضریب امنیت درب بسیار بالا می رود. و شما میتوانید به این درب ها برای ضد سرقت بودن اعتماد کنید. همچنین درب اتوماتیک قابلیت نصب دوربین و دزدگیر را نیز دارد.
درب ضد سرقت قابلیت های فروانی در مکان های مختلف دارد. این درب ها در ساعات غیر امنیتی با ظاهر زیبای خود و دسترسی راحت در واقع حس آسایش و راحتی را در استفاده کنندگان به وجود میاورد. کارکرد معکوس درب بعد از ساعات کاری و جلوگیری از ورود افراد ناشناس از ویژگی های بارز درب اتوماتیک ضد سرقت است.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.