درب ضد سرقت,چهارچوب کشویی درب ضد سرقت,درب ضد سرقت خوب,درب ضد سرقت راشا در

همه چیز درباره ی درب ضد سرقت با چهارچوب کشویی

  • جمعه 21 دی 1397
  • 3783 نفر

چهارچوب کشویی درب ضد سرقت به جهت اینکه مناسب خانه های قدیمی هست خیلی مورد استقبال کسانی قرار گرفته که می خواهند درب ورودی منزل خود را عوض کنند...

مشخصات درب های ضد سرقت با چهارچوب کشویی

چهارچوب کشویی درب ضد سرقت به جهت اینکه مناسب خانه های قدیمی هست خیلی مورد استقبال کسانی قرار گرفته که می خواهند درب ورودی منزل خود را عوض کنند.

این درب ها نسبت به سایر درب های ضد سرقت از قیمت بالاتری هم برخوردار می باشند چهارچوب کشویی این امکان را به کاربر می دهد که بدون نیاز به تخریب بنایی این درب را جایگزین درب قبلی نماید یعنی بدون ایجاد گرد و غبار و تخریب  درب قدیمی نصب امکان پذیر می باشد.

به دلیل ساختاری که در این نوع چارچوب ها وجود دارد قابلیت انعطاف و باز شدن به اندازه قطر دیوار مشتری را دارد که این خود یک مزیت بزرگ می باشد.

از جمله می توان به درب ضد سرقت ترک اشاره کرد که چون درب های ساخت کشور ترکیه بر  مبنای استاندارد جهانی می باشد و ممکن است بیشتر خانه ها اندازه کوچکتری برای درب ضد سرقت داشته باشند به همین منظور چارچوب کشویی برای این خانه ها بسیار مناسب است.

در درب ضد سرقت ترک بدلیل عدم وجود آستانه حتما نیاز به سنگ برای گذاشتن در آستانه درب ضد سرقت می باشد.

اندازه و ابعاد چهارچوب کشویی عرض 110 سانتی متر در طول 210 سانتی متر می باشد.

وزن چهارچوب کشویی 80 حدودا 80 کیلو گرم است.

عمق یا کف چهارچوب کشویی 18 سانتی متر تا 24 سانتی متر قابل تغییر است.

رنگ چهارچوب کشویی رنگ های الکترواستاتیک می باشد.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.