انوع قفل درب ضد سرقت,تعویض قفل درب ضد سرقت,دستگیره ی درب ضد سرقت,راشا در

نکات مهم برای خرید قفل درب ضد سرقت و تعویض آن و دستگیره ی درب ضد سرقت

  • سه شنبه 18 دی 1397
  • 12084 نفر

قفل هایي که در درب ضد سرقت به کار می روند دارای ساختار مهندسی خاصی بوده و این قفل ها در انواع مختلف موجود می باشند که این تفاوت ساختار در قیمت آن تاثیر گذار است و در زمان تعمیرات بنا به خواسته مشتری قفل درب ضد سرقت از تولیدی خریداری شده و برای تعویض به محل برده می شود.

نکات مهم برای خرید قفل و دستگیره ی درب ضد سرقت و تعویض آن

درب های ضد سرقت یکی از بهترین ابزارهای ایمنی برای جلوگیری از ورود غیر مجاز افراد به ساختمان هستند. پیش از این بارها در مورد محاسن درب های ضد سرقت و ویژگی های منحصر به فرد آن صحبت کرده ایم. اگر قصد دارید دربهای چوبی و فلزی قدیمی خود را با درب های ضد سرقت تعویض کنید بهتر است شناختی جامع در مورد اجزای درب های ضد سرقت بدست آورید. در این مطلب شما را با ویژگی های کلی درب های ضد سرقت و قفل و دستگیره های آنها آشنا می کنیم.

انواع قفل درب ضد سرقت

1- قفل درب ضد سرقت داف ترکیه

قفل درب ضد سرقت داف در بین قفل های مطرح قرار دارد و در تولیدی های درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر کیفیت و ساختار همتراز قفل کاله است و تنها در جزئیات و مغزی قفل تفاوت دارند و متناسب با سلیقه های مختلف طراحی شده و ظاهری همانند قفل کاله دارد ولی از نظر ایمنی و آلیاژ به کار رفته و نوع مغزی مورد تأیید بوده و استانداردها و شاخص های لازم را دارا می باشد و نحوه تعویض قفل درب ضد سرقت در این مورد تفاوتی با قفل های دیگر ندارد. نحوه تعویض مغزی قفل ضد سرقت در کاله و داف نیاز به شناخت دقیق و کامل قفل دارد و افراد عادی نمی توانند این کار را انجام دهند زیرا هسته مرکزی قفل ضد سرقت، مغزی آن است.

2- قفل درب ضد سرقت کاله ترکیه

به جرأت می توان گفت که درب ضد سرقت ضامن امنیت منازل و ساختمان ها می باشد و کیفیت و ساختار قفل درب ضد سرقت برای تحقق این هدف امری الزامی و منطقی است. در بین قفل های مختلفی که بر روی درب های ضد سرقت نصب می شوند چند نمونه در شاخص های بالایی قرار دارند که قفل درب ضد سرقت کاله یکی از آن هاست که در رتبه های بالای این شاخص بندی جای گرفته است و دلیل این امر به کارگیری آلیاژ و مواد مستحکم و مغزی ماندگار با کارکرد عالی می باشد.

مهمترین فاکتور برای تعیین کیفیت قفل درب ضد سرقت بحث امنیت و ساختار آن است زیرا مقاومت بالا و نحوه عملکرد قفل باعث می شود تا سارقان و افراد بیگانه نتوانند به ساختمان نفوذ کنند.

دقت کنید که نوع قفلی که قرار است بر روی درب ضد سرقت اجرا یا تعویض شود دارای کیفیت مطلوبی باشد. تعویض قفل درب ضد سرقت معمولی با قفل های کاله سبب می شود تا مدت طولانی از تعمیرات درب ضد سرقت بی نیاز شوید و با خیالی آسوده منزل خود را ترک کرده و دغدغه ذهنی در این زمینه نداشته باشید.

تعويض قفل درب ضد سرقت

مهمترین بخش خارج کردن قفل خراب است که باید با احتیاط انجام شود تا آسیبی به بخش های مختلف وارد نشود و ایرادات بیشتري را به وجود نیاورد، بعد از خارج کردن قفل درب با استفاده از پیچ بند نوبت به رگلاژ یراق می رسد و پس از آن قفل جدید جای گذاری شده و پیچ می شود.

نحوه تعویض مغزی قفل درب ضدسرقت

در قفل درب ضد سرقت دو مغزی به کار می رود که بخش بالا را شب بند و بخش پایینی را مغزی ساده معرفی می نمايند. برای تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت در قسمت شب بند، ابتدا پیچ ها را باز کرده و پوکی همراه با کاسه رزت را خارج می کنیم سپس رزت را از قسمت پشت درب ضد سرقت خارج کرده و به قسمت مغزی قفل می رسیم. پس از خارج کردن رزت، پیچ مغزی که بر روی قفل ضد سرقت وصل شده است را باز کرده و مغزی قفل ضد سرقت را خارج می کنیم. باید دقت کنید که در قسمت شب بند، مغزی از داخل خارج می شود پس برای تعویض مغزی درب، ابتدا کاسه و پوکی را در داخل قفل ضد سرقت انداخته و پس از انداختن رزت پیچ ها را می بندیم، برای قرار گیری دقیق مغزی باید دقت لازم صورت گیرد. در مغزی پایین نیز عملیات تعویض به شکل بالا انجام می شود و تنها تفاوت این است که در تعویض مغزی قفل بالا، کاسه و پوکی باهم بسته می شد اما در مغزی پایین، کاسه به تنهایی و رزت با پوکی از پشت بسته می شود.

مغزی قفل درب ضد سرقت در مقابل اسيد مقاومت كافي را دارد و همين امر سبب قیمت بالای آن شده و در بازار موجود می باشد، ولي دقت کنید که مغزی قفل ضد سرقتی که در انواع درب ها استفاده می شود داراي اين خاصیت نمي باشد.

قفل و مغزی درب ضد سرقت تفاوت چندانی با درب معمولی ندارد و تنها تفاوت آن در تعداد زبانه های آن است که همین امر سبب شده است تا مغزی قفل درب ضد سرقت همانند درب های معمولی قابل تعویض و تعمیر باشد،این کار کاملا تخصصی بوده و باید توسط افراد خبره انجام شود.

تفاوت اصلی بین درب ضد سرقت و درب معمولی علاوه بر قفلی که در درب های ضد سرقت نصب می شود و درب های ضد سرقت را از معمولی متمایز کرده است، وجود کلاف فلزی دور لنگه و شبکه فلزی داخلی آن است كه باعث پايين آمدن اهرم درب مي شود و نکته مهم این که بیشتر سرقتی که از منازل انجام می شود به وسیله اهرم کردن درب صورت می گیرد که درب های ضد سرقت با ساختار و قفلی که دارند امنیت منازل را بسیار بالا می برند و به این موضوع توجه کنید که تعمیر قفل درب ضد سرقت و تعویض مغزی آن در صورت ایراد ممکن است و جای هیچگونه نگرانی نيست.

مهمترین قابلیت های قفل های دیجیتال درب ضد سرقت

قابل نصب بر روی انواع دبی های ضد سرقت فلزی، چوبی و …
 

مجهز به سیستم ضد حک پیشرفته
 

مجهز به حافظه پشتیبان
 

مجهز به فناوری ریموت کنترل
 

نصب آسان بر روی انواع درب ضد سرقت
 

امکان ارتباط با کامپیوتر و گوشی های هوشمند
و …

قفل و دستگیره درب ضد سرقت

قفل‌ استفاده شده بر روی درب ضد سر قت بسته به ترک، چین و ایرانی بودن درب متفاوت است و در این رده قفل‌ ساخت ترکیه به دلیل برخورداری از بالاترین استانداردهای اروپا نسبت به مدل های چینی از طول عمر و کیفیت بیشتری برخوردار خواهند بود، برای مثال عدم زنگ زدگی، رنگ خوردگی و رنگ رفتگی از جمله معیارهای اصلی قفل ضد سرقت به شمار می‌روند.

نکات مهم برای خرید دستگیره مناسب درب ضد سرقت

نوع دستگیره درب

نوع دستگیره درب یکی از مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کنید. انواع مختلفی از دستگیره های درب در بازار موجود است و شما باید با توجه به نوع دکوراسیون و سلیقه تان بهترین دستگیره را برای درب ضد سرقت خانه انتخاب کنید.

مهمترین و محبوبترین دستگیره های درب ضد سرقت موجود در بازار شامل دستگیره های دکمه‌ای، بیضی شکل، اهرمی یا تخم مرغی می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیازتان یکی از این انواع دستگیره را انتخاب کنید.

جنس دستگیره

جنس دستگیره یکی دیگر از فاکتورهای مهم است که باید به آن توجه داشته باشید. جنس دستگیره درب ضد سرقت باید با جنس دیگر دستگیره درهای خانه یکی باشد مثلا اگر دستگیره های داخلی فلزی هستند دستگیره درب نیز باید فلزی باشد. دستگیره درب های ضد سرقت معمولا فلزی و از جنس کروم، فولاد ضد زنگ و یا نیکل می باشد.

خرید قفل مناسب درب ضد سرقت

معمولا قفل درب های ضد سرقت از جنس قفل های معمولی با توپی‌های کلید کامپیوتری می باشد اما می توان در صورت لزوم از قفل های الکترونیکی برای درب ضد سرقت استفاده کرد. بدون شک قفل های الکترونیکی یا امنیت بسیار بالاتری نسبت به قفل های معمولی دارند.

جالب است بدانید که وقتی قفل دیجیتال بر روی درب های ضدسرقت چینی نصب شود دیگر نیازی به نصب دستگیره بر روی درب نیست زیرا نصب همزمان هر دوی اینها بر روی درب موجب از کار افتادن سیستم مرکزی قفل ضد سرقت می شود. البته این مساله تنها در مورد درب های ضد سرقت چینی صادق است اما نصب دستگیره و قفل دیجیتال به صورت همزمان بر روی درب ضد سرقت ایرانی و ترکی بلامانع است.

برای انتخاب قفل مناسب درب ضد سرقت باید موارد مهمی چون ضحامت درب، طول شفت، دست راست یا چپ بودن درب و همچنین چوبی یا فلزی بودن درب را در نظر داشته باشید. قفل های دیجیتال به روش های مختفلی مانند اثر انگشت و یا کارت و وارد کردن رمز عبور باز میشوند. یکی از محبوب ترین انواع قفل های دیجیتال قفل های TSE هستند که به دلیل ویژگی های منحصر به فردشان مشهور هستند.

قفل پستچی و چشمی

جهت امنیت بیشتر ساکنین می‌توان از قفل پستچی بر رو هر درب استفاده نمود که در صورت انجام این کار، درب تنها به اندازه ۱۰ سانتی متر باز شده و امنیت ساکنین تأمین می‌گردد. همچنین نصب چشمی بر روی اینگونه درب‌ها از موارد دیگری است که مشتریان خواهان آن هستند که در این صورت نیز چنین امکانی در راستای تعبیه چشمی به عنوان یک فاکتور مهم امنیتی بر روی درب‌ های ضد سرفت وجود خواهد داشت. خرید درب ضد سرقت

 

شماره تماس : 02166593911

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.