درب ضد سرقت ویلایی,درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ویلایی

  • دوشنبه 16 فروردین 1400
  • 2794 نفر

در این مقاله میخواهیم درباره درب های ضد سرقت ویلایی و تفاوت و کاربرد آن با درب های ضد سرقت معمولی بحث کنیم همانطور که میدانید درب های ضد سرقت ویلایی در قسمت ورودی ویلاها مورد اسفاده قرار می گیرد که  این نوع درب ها از مدلهای دو لنگه و تک لنگه است ، همچنین با توجه به تنوع اندازه و رنگ بندی که در ورودی های خانه های ویلایی مسکونی و با  خواست صاحبان ویلا های مسکونی این نوع درب ضد سرقت که مختص ویلا های مسکونی است به صورت سفارشی و متناسب با اندازه ورودی محل مورد نظر برای آن ها طراحی و ساخته می شود.

درب ضد سرقت ویلایی

 

در این مقاله میخواهیم درباره درب های ضد سرقت ویلایی و تفاوت و کاربرد آن با درب های ضد سرقت معمولی بحث کنیم
همانطور که میدانید درب های ضد سرقت ویلایی در قسمت ورودی ویلاها مورد اسفاده قرار می گیرد که  این نوع درب ها از مدلهای دو لنگه و تک لنگه است ، همچنین با توجه به تنوع اندازه و رنگ بندی که در ورودی های خانه های ویلایی مسکونی و با  خواست صاحبان ویلا های مسکونی این نوع درب ضد سرقت که مختص ویلا های مسکونی است به صورت سفارشی و متناسب با اندازه ورودی محل مورد نظر برای آن ها طراحی و ساخته می شود.

جالب است بدانید که درب هایی که در ویلاهای مسکونی استفاده می شود از جمله درب های لوکس بوده و از لحاظ قیمتی بالاتر نسبت به درب ضد سرقت آپارتمانی می باشد که علت عمده آن ، محل مورد استفاده آن ها می باشد همچنین در ساختمان های آپارتمانی که محیط خانه سر بسته می باشد و نور خورشید و همچنین عوامل محیطی مثل باران ، باد ، نور خورشید که به صورت مستقیم با درب ضد سرقت آپارتمانی در تماس نیست و به همین علت است که طول عمر درب ضد سرقت معمولی بیشتر است و در شرایطی که درب ضد سرقت ویلایی کاملا به صورت مستقیم در برابر نور شدید آفتاب قرار گرفته شود و به عبارتی دیگر تقریبا در تمام فصل ها ، در مقابل عوامل محیطی همچون آفتاب و باد و باران و برف قرار داشته باشد ، با توجه به این شرایط باید درب ضد سرقتی که در برابر این عوامل مقابله کند از جنس منحصر به فردی تهیه شود که در ادامه به تحلیل این موضوع می پردازیم:

 

جنس درب ضد سرقت ویلایی


برای انتخاب در جنس درب های ضد سرقت اين گروه نيز با رويه MDF و روكش چوب راش و يا گردو و در مدل هاي سي ان سي با ضخامت 8 ميل و در مدل هاي برجسته با ضخامت 10 ميل توليد ميشود. همچنین پیشنهاد میشود از درب هاییک رو فلز که در مقابل باد و باران مقاوم تر هستند استفاده شود .  سازه داخلی درب ضد سرقت ويلاي نيز بصورت كنگره اي مي باشد و در ابعاد يك و نيم لنگه و دو لنگه ساخته ميشود. از هر طرف چهار چوب با سه عدد پيم امنيتي و همچنين لنگه كوچكتر به جهت افزايش ايمني از بالا و پايين درب با قفل مهار ميشود.در صورت نياز به عرض بيشتر ميتوان در درب ضد سرقت لابي از طرفين دربهاي نيم لنگه ثابت جانمايي كرد و تا 3 متر نيز عرض درب لابي قابليت اجرايي دارد.


ابعاد درب ضد سرقت ویلایی


برای اندازه گیری و انتخااب ابعاد درب ضد سرقت باید به این نکته که لوازمی مثل یخچال و مبلمان و تخت خواب و .. به فضای نسبت زیادی برای اسباب کشی نیازمند هستند از این حیث ابعاد های بزرگ و خاص در حمل و نقل ، مشکلات عظیمی را به وجود می آورند و این قبیل مشکلات وقتی دو چندان شود که درب ورودی منزل کوچک باشد
درب های ضد سرقت ویلایی با توجه به تنوع ورودی ساختمان ها دارای ابعاد مختلفی بوده که می توان با توجه به نیاز مشتری به صورت تک لنگه یا یک و نیم لنگه یا حتی دو لنگه سفارش داد ، ساختار این مدل درب های ضد سرقت همانند درب های سوپرلوکس میباشد که با توجه به نیاز مشتریان و همچنین برای کاهش هزینه میتوان از سری قفل های ترک کاله که دارای 5 سال ضمانت بوده استفاده کرد.
قابل ذکر است تمامی این مدل ها قابلیت نصب بازشوندگی و آیفون را دارا می باشند.  

 

مطالب مشابه : درب ضد سرقت لوکس ، درب ضد حریق 
 .

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.