درب ضد سرقت,درب ضد سرقت HDF,قیمت درب HDF,انواع درب HDF,راشا دُر

درب HDF چیست؟

  • پنجشنبه 13 دی 1397
  • 4814 نفر

درب ضد سرقت معمولا از لایه های مختلف تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آنها معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس های مختلف مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و غیره روکش شده است.در این مقاله شما را با درب های ضد سرقت با روکش HDF آشنا خواهیم کرد.

درب HDF چیست؟

 

درب ضد سرقت اچ دی اف

 

درب ضد سرقت معمولا از لایه های مختلف تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آنها معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس های مختلف مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و غیره روکش شده است.در این مقاله شما را با درب های ضد سرقت با روکش HDF آشنا خواهیم کرد.

 

HDF  مخفف کلمات high density fiberboard  می باشد. درب اچ دی اف چند مدل هستند.با شناخت آن ها میتوان انتخاب مناسبی داشت.درب اچ دی اف در منازل و دفتر های کار استفاده میشود.

 قیمت مناسب این درب وکیفیت و دوام بالا این درب یکی از عوامل موثر می باشد که بسیاری از مصرف کنندگان توانایی تامین آن را دارند .درب hdf دارای استحکام بالایی است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است . درب اچ دی اف دارای تنوع رنگ و طرح بندی فراوانی است و کاملا دست مصرف کننده در انتخاب طرح و رنگ باز است و میتواند با خیالی آسوده درب مورد نظر خود را خریداری نماید .

 

درب های داخلی اچ دی اف امروزه به عنوان درب داخلی و درب های سرویس بهداشتی بیشترین كاربرد موثر در ساختمان را دارد. درب های اچ دی اف در بازار ایران با كیفیت های بسیار عالی و تنوع گسترده تولید می شود كه این تنوع از كلاف درب گرفته تا هانیكام داخلی و نوع رویه و جنس رنگ درب های اچ دی اف در قیمت آن تاثیر گذار است. اكثر مشتریان و خریداران درب های اتاقی بیشتر به ظاهر درب ها توجه می كنند که این امر اشتباه است.  در حالی كه توجه به ساختار داخلی درب های اچ دی اف از اهمیت بالایی برخوردار است در انتخاب درب اچ دی اف مناسب برای منزل شما است.

 

توضیحاتی دربارهی ساختار داخلی درب های اچ دی اف به شما بدهیم كه به عنوان خریدار بهترین خرید را داشته باشید.

 

1-كلاف درب:

 

كلاف های اچ دی اف در بازار ایران با دو نوع كلاف متفاوت تولید  می شود. كه عبارت است از :

 

الف: كلاف روسی

 

ب: چوب ایرانی

 

كلاف روسی: كلافی است بسیار خشک و هیچ تری در آن وجود ندارد، سفت و قوی است به دلیل مشخصات خوب درب اچ دی اف مناسبترین گزینه می باشد برای خرید.

 

كلاف چوب ایرانی:كلاف چوب ایرانی بر خلاف كلاف روسی که  خشك است ولی مقداری تری در آن وجود دارد وقتی درب های اچ دی اف با این كلاف ایرانی كار شود ممكن است به مرور زمان دچار تاب زدگی شود تولید كنندگان درب های داخلی اچ دی اف برای كاهش هزینه تولید از این كلاف ایرانی استفاده می كنند. قیمت درب اچ دی اف نیز با قیمت پایین تری از سایر رقبا می فروشند. مشتریان و خریداران به دلیل دید ظاهری و دلیل دیگر آنكه با معیار خرید درب های اچ دی اف با كیفیت پایین تر خرید می كنند.

توجه: ضخامت كلاف داخلی درب در مقاومت درب اچ دی اف تاثیر زیادیی دارد. ضخامت درب اچ دی اف در بهترین حالت 5 سانت می باشد. در بازار ضخامت 3/5 سانت موجود است.

 

2-شبكه بندی هانیكام:

 

شبكه بندی هانیكام تا حدود خیلی زیادی در مقابل ضربات محیطی کمک موثری می تواند بكند. دیده می شود گاهی اوقات به جای درب های اچ دی اف هانیكام از شانه تخم مرغ در داخل درب های اچ دی اف استفاده می كنند. اكثر مشتریان به این قضیه  توجهی نشان نمی دهند.

 

3-رویه: 

 

درب های اچ دی اف با رویه های داخلی و خارجی تولید می شوند منظور از رویه دارای طرح های متنوع و خوبی باشد بر روی كلاف درب پرس شود. رویه پس از پرس شدن رنگ می خورند به مشتری تحویل می دهند. رویه های رایج در بازار ایران می توان به رویه های ترک، چین و مالزی اشاره نمود.

 

4-رنگ درب اچ دی اف:

 

درب های اچ دی اف رنگ های متفاوتی بنا به نظر تولیدكنندگان دارند. بعضی آنها یک لایه رنگ بر روی درب های اچ دی اف كار می كنند. شركت های محدودی چند لایه رنگ بر روی درب اچ دی اف می زنند. البته تعداد دفعات رنگ بیشتر باشد دوام درب اچ دی اف بیشتر می شود و هم زیباتر خواهد شد.

 

 

انواع درب اچ دی اف :

 

برخی از آن های تمام چوب بوده و غیر از چوب چیز دیگری در ساخت آن ها به کار نرفته است و اصطلاحا به درب تمام چوب معروف می باشند.

نوع دیگری از درب اچ دی اف وجود دارد که کاملا از جنس چوب نبوده و لایه از از جنس اچ دی اف و یا جنس های دیگر بر روی کلاف قرار میگیرد.فضای خالی میان کلاف و ورقه ی اچ دی اف را به شبکه های مقوایی پر میکنند و از این بابت نگرانی ای وجود ندارد.برای فضای خالی بین کلاف و ورقه ی مورد نظر از جنس های دیگری مانند یونولیت نیز استفاده می شود که برای جلوگیری از انتشار صدا گزینه  مناسبی می باشد.

 

رویه های HDF خود به چند دسته تقسیم می شوند:

 

۱-رویه هایی از جنس اچ دی اف به صورت ورق مسطح

 

این نوع ورق ها با ضخامت ۳ میلی متر در بازار وجود دارد و جایگزین خوبی برای MDF می باشد و در میز های تلویزیون و … به کار می روند.رویه های اچ دی اف استفاده شده در صنعت چوب از جنس فیبر می باشند.

 

۲-ورق های HDF قالب گیری شده

 

در این روش خمیر HDF را در شکل های مختلف قالب گیری میکنند و رگه های مشابه چوب در این نوع ورق ها وجود دارند که نتیجه ی کار ورق را به شکل چوب درمی آورد.

 

۳-ورق هایی با جنس ملامینه:

 

این نوع ورق ها نیز ضخامتی ۳ میلی متری دارند  و بیشتر در درب های مخصوص حمام و توالت و درب های اتاق خواب استفاده می شوند.اما ورق های با ضخامت ۶ میلی متر نیز می توانند برای درب های ورودی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند.

 

نحوه ی ساخت درب HDF :

 

درب ضد سرقت اچ دی اف

 

درب اچ دی اف نیز مانند بسیاری از درب های موجود در بازار جزء دسته درب های روکشی می باشد برای ساخت این درب ابتدا یک کلاف چوبی مستطیل شکل ( مانند یک قاب عکس ) با توجه به ابعاد درب ساخته می شود و یا ورق پیش ساخته ای مانند ورقهHDF  با توجه به سفارش مشتری بر رو و پشت کلاف پرس خواهد شد، اچ دی اف از الیاف طبیعی چوب که تحت فشار و تیمار حرارتی قرار گرفته اند، ساخته شده که بسیار متراکم است و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر رطوبت و عوامل مخرب بیولوژیک دارد. به طوری که روکش های اچ دی اف توسط یک سری تولید کنندگان رویه آماده می شود و تولید کنندگان درب تنها این رویه ها را بر روی کلاف چوبی پرس خواهند کرد که متاسفانه این رویه ها در ایران تولید نمی شوند. از نظر کیفی و قیمت رویه های اچ دی اف تولیدی مالزی و چین در یک سطح و رویه های اچ دی اف تولید کشورهای رومانی و ترکیه نیز در یک سطح قرار دارند، در حال حاضر رویه اچ دی اف ترک و رومانی موجود در بازار ایران از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

اچ دی اف در حین ساخته شدن برای زیبایی بیشتر توسط دستگاه های پیشرفته طرح دار می شود، به این ترتیب که نقوش طبیعی چوب بر روی آن حکاکی شده و پس از رنگ آمیزی جلوه بسیار زیبایی را در حین سادگی پیدا می کند، لایه میانی این درب ها را با شبکه بندی چوبی یا مقوایی که شباهت زیادی به لانه زنبور دارند و آن را هانی کام می نامند پر می کنند که با فاصله 2.5 سانتی به صورت لانه زنبوری در آمده است. استفاده از شبکه بندی ها در فضای خالی بین رویه های درب برای بالا بردن مقاومت درب در برابر ضربه و شکنندگی می باشد، می توان از پرکننده های دیگری مانند یونولیت برای پر کردن فضای خالی بین درب استفاده کرد این پر کننده ها عایق بهتری برای جلوگیری از انتشار صدا و همچنین اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی می باشند.

 

قیمت درب HDF

 

قیمت درب داخلی ساختمان بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب داخلی و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کاری درب داخلی ساختمانی مورد استفاده در استراکچر درب داخلی مورد ارزیابی و قیمت گذاری قرار می گیرد. قیمت درب داخلی HDF نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. رویه های درب HDF از کشور های مختلف ترکیه و چین خریداری می شود. قیمت درب داخلی ساختمانی HDF بر مبنای نوع رویه قیمت گذاری می شود.

راشا دُر تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

شماره تماس : 02166593911

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.