درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

  • شنبه 8 دی 1397
  • 17382 نفر

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.

درب ضد سرقت چیست؟

 

درب ضد سرقت

 

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

قفلها در دربهای ضد سرقت خیلی تقویت شده و به شدت دارای امنیت بالا و غیر قابل باز کردن هستند.درب ضد سرقت ممکن است به انواع گوناگون قفل های ضد سرقت تجهیز شده باشد . هر یک از از این قفل ها دارای میزان امنیت مفرقی و متفاوتی نسبت به یکدیگرهستند. مهمترین،ایمن ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت قفلهاو ورقهای فولادی سرتاسری داخل دربها هستند.

درب های ضد سرقت علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تامین می کنند باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.

اشاره به این مطلب ضروری می باشد که باید درب مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای این محصول برخوردار بوده و از درب های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشند و در همه جهات دارای استاندار جهانی این محصول باشد. 

درب‌های ضدسرقت می‌بایست به تناسب محل مورد استفاده با ویژگی‌های متفاوت انتخاب گردند. برای مثال می‌توان از درب‌های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلی‌متر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی ساخته شده در آپارتمانهایی که امکان ایجاد سر و صدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان‌پذیر نمی‌باشد استفاده نمود، لیکن در مواردی که سارقین امکان و فرصت ایجاد سر و صدا به منظور تخریب درب را داشته باشند، همچون اماکنی دور از حضور جمع از جمله ویلاها، کارخانجات، انبارها و… می‌بایست از درب‌های ضد سرقت با ویژگی‌های خاص استفاده نمود تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه‌های سطحی درب به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه‌های فولادی در دو طرف درب به دو میلی‌متر و جمعا چهار میلی‌متر افزایش می‌یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در میان آن تقویت گردیده و از استانداردهای ویژه کیفیت اینگونه درب‌ها برخوردار می‌گردد.

متاسفانه مرجع دقیق و کاملی در مورد درب های ضد سرقت و آشنایی آن در دسترس عموم نیست و متاسفانه اندک شرکت های از این ناآگاهی مردم سوء استفاده کرده و درب های در شکل و شمایل درب های ضد سرقت را به عنوان درب های ضد سرقت به فروش می رسانند که از چند و یا حتی هیچکدام از استانداردهای اینگونه درب ها برخوردار نبوده و دارای ایمنی معمولی در حد درب های معمول و ضد سرقت می باشند به طور مثال در میان دو رویه درب هیچگونه ورق فلزی به کار نرفته باشد که با  نداشتن آگاهی در این خصوص فهمیدن آن بسیار مشکل می باشد.

 ویژگی‌های درب‌های ضد سرقت 

– ایمنی در مقابل سرقت، بدون وجه تمایز ظاهری با درب‌های معمولی منازل

– سهولت کاربرد و نصب

– بدنه فولادی، نمای چوبی زیبا و چهارچوب خاص قوی

– در صورت گم شدن یکی از کلیدها . یا در موقع مشکوک شدن، کد زبانه کلید با کد دهنده ویژه، به راحتی قابل تغییر است.

– عایق صدا، بو، حرارت و گرد و خاک

– ضد انتقال حریق

– لوله‌های فولادی بلبرینگی قابل رگلاژ با پیچ تنظیم جهت نرم باز و بسته کردن درب

– نگهدارنده ایمنی نیمه باز درب بجای زنجیر با ضریب ایمنی بالا

از دیگر محاسن درب های ضد سرقت به موارد زیر می توان اشاره نمود:

مقاومت بالا و داری امنیت بالای درب ضد سرقت

تنوع و زیبایی قابل توجه در محصول

نصب بسیار آسان

تنوع قیمت با توجه به نوع برجستگی

قیمت ناسب با هرنوع شرایط خرید مشتری

روکش طبیعی چوب راش و طرح راش

کاهش صدا، کاهش حریق

دسترسی سریع به انواع درب ها با توجه به موجودی و دپو بالا در انبار

ضد زنگ بودن درب ها

ضد آب و سرما، قفل های ایمنی متنوع

قابلیت نصب دوربین هوشمند

قابلیت نصب قفل های دیجیتالی

قابلیت نصب دزدگیر

ابعاد استاندارد

دارای قفل شب بند

ضخامت های استاندارد

موجود بودن ابزار لازم آن و …

شرکت راشا ( درب ضد سرقت راشا ) ، تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت ،با بیش از 15 سال سابقه در امر تولید دربهای ضد سرقت ، با پذیرش سفارش از سراسر کشور،با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ،در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,راشا تولید کننده ی انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

در سال‌های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن‌ها افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
درب ضد سرقت,درب ضد سرقت راشا,اجزای درب ضد سرقت

اجزای درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت یکی از پیش بینی هایی است که برای بالا بردن امنیت اماکن و ساختمان های مختلف استفاده می کنند. این گونه درب ها دارای اجزا و تکنولوژی ساختی متفاوت با درب های معمولی هستند و در ساخت این گونه درب ها از جزا و قطعاتی استفاده شده است تا میزان ایمنی درب افزایش یابد.
درب ضد سرقت راشا,انواع درب ضد سرقت,درب ضد سرقت کدام است؟

انواع درب ضد سرقت

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستید، بدون تردید ذهن شما درگیر این مساله شده که محصول کدام کشور بهترین گزینه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالی که به سادگی پاسخ این پرسش را می دهد؛ می توان با در نظر گرفتن برخی موارد ساده در این زمینه، بهترین گزینه را انتخاب کرد.
درب ضد سرقت ایرانی,مشخصات درب ضد سرقت ایرانی,قیمت درب ضد سرقت ایرانی,درب ضد سرقت راشا

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت راشا داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.